Ik wil ook niemand beledigen, maar het kan toch niet zo zijn dat je die foto op een site wil zetten? Vind het erg ver gaan..
hahaha dat is de eerste keer dat ik misselijkheid als een eventueel positief teken zie, zou eigenlijk wat moeten eten maar krijg niks door me keel haha enne nee geen charmante foto
Hi meiden, Ik zie ook geen foto, ben nieuwsgierig. Dus waar hebben jullie het over. Weet je wat trouwens raar is. Ik heb afgelopen week telkens links pijn gehad, na mijn ei. Maar sinds vandaag in 1 keer rechtsonder. Ik dacht bij het broekloeren ook wat gekleurde afscheiding te zien. Maar was al opgedroogd in mijn rode boxer. Sorry voor de details
Ja misselijkheid is heerlijk riddle, zere borsten? Geweldig toch! Zo moe dat je de hele dag wel kunt slapen? BETER! Zo gaat dat als je zwanger wil worden
Hahahaha mup, op de vorige blz heeft LindaS een link gezet als je daar op klikt zie je een foto... Maar misschien moet je het anders gewoon niet doen! En jij met je lekkere details Volgens mij kan ik beter niet hier op het forum kijken en eten tegelijk, hahahahaha
nee verder geen klachten , ja veel dromen 's nachts maar daar houdt het wel mee op...nou ja we merken het wel haha
Klachten zijn goed! Pijn is fijn en jeuk is leuk, dat is ons motto! En Mupkuh, ik zou maar niet kijken! Sorry dat ik zo gemeen ben, maar ik vind het echt zo'n oncharmante foto! Kan er niet bij..
Nou zal ik dan maar iets toegeven.... Dat is mijn foto hoor! Neeeee, die zal ik jullie besparen, whahahaha...
Whahaha! Ik vind dikke buikjes (met beebje) heel mooi! Maar meestal zie je na 5 a 6 weken nog niet heel erg veel en zeker niet als je wat dikker bent. Dan zou ik toch echt pas na 25 weken of iets mijn foto erop zetten, toch?! Maargoed, hoop niet dat het een buikje is van iemand uit dit forum! In dat geval; mijn oprechte excuses
In dat geval; mijn oprechte excuses met een big smile...jaaja zoiezo ben ik een persoon van eerlijkheid, en vind ik zoiets ook niet mooi,maarja kan ze denk ook niks aan doen, wat als het jou overkomt en je heb schijt en je plaats hem online en iemand praat over je lelijke buik? moet er niet aan denken. anyyway volges mij ben ik pagina's vergete bij te leze zie nieuwelingen hier welkom! nja alles hier zn gangetje, zie banner. heb goed geklust..afwachten weer! zo ff bakkie doen, werken... bluhg
Nou ik zou ook pas een foto van mijn buik gaan showen als het overduidelijk te zien is dat er een beebje in zit inderdaad... En als je erg veel overgewicht hebt doe je dat volgens mij uberhaupt niet! Met 5/6 weken zag je wel dat mijn buik al wat opgezet was, ze zeggen dat dat komt door de hormonen die op je darmen spelen waardoor ze uitzetten.... Dus eigenlijk zou je dan je opgezette darmen showen, hahahaha... Ik ga er wel vanuit dat het een buik is van iemand van hier toch?!
Nou ik heb dus toch gekeken en uhhhhh... Ik kan er maar beter niks over zeggen. Ik zag vanochtend die foto ook al voorbij komen, ik kijk ook altijd buiken. De titel had ik nog niet gelezen, maar :c:
Zijn er trouwens ook meiden die helemaal niets voelden? Vlak na de eisprong niet en ook toen bleek dat je zwanger was?