[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn man sleurt mij 2 x per jaar mee naar de winkels, 1 keer voor zomer en 1 x voor winter kleding, hahaha.... Het is echt waar :rolleyes:

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Had ik dat maar *zucht*

Ik heb echt een gat in mijn hand! :)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bij ons is het de omgekeerde wereld hahaha...

Mijn man staat altijd bij die snuffelbakken te neuzen en dan sta ik er naast te zuchten en als hij in een kledingwinkel kan ie uren kijken en passen, hahahaa....

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mijn manneke is ook zo dol op winkelen en ik helemaal niet...klopt toch niet helemaal haha

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn haantje is echt koopziek! Net een vrouw joh! Hij had pas geleden zitten liegen over iets wat hij gekocht had, haha :) Had hij het stiekem in de kast gestopt! :D

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah das wel heel erg ja :D

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

Ik heb echt op de grond gelegen van het lachen...
    Sorry maar zo'n buik is echt ongelovelijk, ik heb er geen woorden voor.... ik kan alleen maar lachen

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mijn man koopt alleen maar plasma scherm dingen hahahah en ik shoppen! heerlijk in mijn uppie, daar wordt ik ook blij van lin, dat ligt aan ons naam hahahaha

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zou het Mink? :) Ik kan echt blij worden van een nieuw paar schoenen! Ze zijn echt super leuk en ze waren maar €15,- Koopje toch?! :)

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja ligt echt aan de naam. hahaha ik hou ook erg van schoenen zoveel mogelijk en zo goedkoop mogelijk, athans koopjes jagen hahahaha
    Ik heb 3 bakken voor onder het bed helemaal vol met schoenen hahahaha en dan nog niet te praten over mijn kleding kast hahaha

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik ben stiekum heel benieuwd van wie die buikfoto is.......
    hihihihihih

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik kreeg net ontzettend op mijn kop van iemand die had gezien dat ik er wat over had gezegd in dit topic.. :eek: Ik zei al tegen haar; als je een foto in het album zet dan kun je reacties op verwachten, ieder zijn eigen mening toch?!

Of zie ik dat verkeerd?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik mag van mijn mannetje geen goedkope schoenen meer halen.... :(

Die gaan veel te snel kapot zegt ie dan!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik loop echt AL mijn schoenen kapot, of ze nou duur zijn of niet! Erg he?!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie ik zag die opmerking inderdaad... Ik vind het ergens ook niet zo netjes om helemaal slap te liggen met elkaar om iemand anders uiterlijk, of in dit geval buik...

Ik heb trouwens in onze hyve een foto geplaatst van mijn echo, krijg het hier niet voor elkaar... Bestandstype is niet toegestaan?!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoezo op je kop! ieder mag zijn mening toch geven.... Ik snap best dat je trots bent als je zwanger bent, maar je mag ook wel realistisch blijven en bij 5 a 6 weken heb je niet zo'n mega grote buik. Dat niet alleen, volgens mij is je buik dan toch ook een stuk strakker! hahahaha

ja ik ga voor goedkoop maar wel echt leer... nou ja ook niet altijd...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

tja, ik had nu dus laarzen gekocht van 100 euro, vind ik niet echt goedkoop en die slijten ook al flink... Logisch toch je loopt erop! ;)

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat heb ik ook tegen haar gezegd hoor, vond het ook niet zo netjes van mij! Maarja, ik kon het niet inhouden.. Dus ik zeg er nu maar niets meer over! :)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, ik heb al weer veel te veel gezegd :D

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Nee ik zeg er ook niks meer over, maar het beeld is lastig uit mijn hoofd te krijgen... Ieder zijn eigen dan maar.

Tja schoenen moeten ook verslijten hahaha is mijn missie kan ik weer nieuwe halen...

ben benieuwd naar je foto deli

Deel Deze Pagina