Nee ik begrijp jullie wel! Dat was ook mijn eerste reactie dus wat dat betreft heb ik er ook teveel over gezegd... Maar ik begrijp dat commentaar ook want het is natuurlijk niet zo heel netjes..... Stoute kippen zijn wij!
Jeetje delikipje, het is echt al duidelijk te zien. Prachtig... oh ik wil ook.... pff wat kan wachten toch lang duren....
Ik was ook stom verbaasd toen ik dit in mijn buik zag... En supergelukkig Op een gegeven moment ging "hij" heel erg bewegen echt van die baby bewegingen en schudden met het hoofdje echt super! Ohhhhh meiden ik gun het jullie zo!
Echt super schattig! Het is echt een mini-mensje! *trots op Delikipje* Trouwens, zullen we even raden wat het gaat worden?! Ik denk een jongen!
Roken en zwangerschap... Ik ben eerst gestopt met roken en daarna pas met de pil. Vind het niet kunnen.
ik voel me heel stout, maar wel een grote grijns op mijn gezicht. Ik voelde me chachie maar dat vrolijkte me helemaal op. Ik lach nooit om iemand zijn uiterlijk, iedereen is zoals die is. En mooiheid zit toch vooral van binnen. Maar gewoon het idee en hoe trots ze daar stond. Eigenlijk is het toch ook prachtig om te zien hoe iemand er meer bezig kan zijn. wat dat betreft wil ik diegene bedanken voor het toveren van een lach op mijn gezicht... zo kun je het ook bekijken toch? Zo nou heb ik echt genoeg gezegd erover....
Jullie willen het niet van te voren weten toch? Oh god, dit is echt al de zoveelste keer dat ik dit vraag, maar ik twijfel weer
Ja mup ik vind het ook moeilijk te bevatten dat mensen maar door blijven roken... Helemaal als je met hulp zwanger bent geworden maar misschien is dat wel mijn gebrek, ik weet het ook nie?!
ik rook ook niet, vriendinnen van mij wel, maar die hebben beide tijdens de zwangerschap niet gerookt. Daarna wel weer...
Ik wil het ook niet weten.... Nou ja, ik ben wel erg benieuwd maar mijn haantje wil het obsoluut NIET weten
Ik rook nog wel.. Niet veel, maar toch.. Ik weet het, het is heel slecht! Maar ik was van plan om 1 januari te stoppen, maar toen ik nog steeds niet ongi was heb ik het nog even uitgesteld.. Maar, ik stop zeker weten als ik zwanger ben! Ik vind het verschrikkelijk als vrouwen roken terwijl ze zwanger zijn!
mijn haan rookt ook niet... Gisteravond zegt mijn haantje, Poepie ik wil zo graag een kindje met jou... echt super lief... ik voel nu geen steken meer, dus misschien was het echt mijn ei hahaha, we hebben wel geklust en gaan om de dag lekker door hahahha