[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kwam een keer bij een zwanger iemand die had een briefje op de voordeur dat binnen niet gerookt mocht worden toen mijn man vroeg waarom was het antwoord: Ik rook zelf al en als mensen in mijn buurt dan ook nog roken krijgt de kleine het dubbel.......

Ik zei er niks van maar dacht wel dit is toch de omgekeerde wereld?!

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik ben na 11 jaar weer net zo verliefd hahahah echt prachtig... :oops: :rolleyes: :)

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahah deli dat is echt ongelovelijk. Dit is echt het stomste wat ik ooit gehoord heb.....

ONGELOVELIJK

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Minkie, dat is wel superlief inderdaad!

Vind het toch al zo schattig, die stoere mannen die zo meeleven!

Mijn haan ging ook al zo trots met de echo naar het werk en kwam aan het begin van onze zwangerschap met zwangerschapsboeken thuis had ie van een vrouwelijke collega geleent :D

Leuk zijn ze he (meestel) onze schatjes!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

ahhhh.... Dus het ligt niet aan mij :(:

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hahaha ja mijn vriend is echt een topper! zo lief, hij doet echt alles voor me....

En nee dat ligt echt niet aan jou. Als je zo redeneerd, dan zou ik eigenlijk moeten zeggen dat diegene zich van boven ook moet laten nakijken... en hersen echo hahahaha

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat is inderdaad heel raar Delikipje! Eigenlijk moet je als zwangere vrouw zoveel mogelijk rokerige ruimtes vermijden! Ik snap dat het niet altijd kan en je moet er ook niet je leven voor om hoeven gooien, maar dubbelop is zeker de omgekeerde wereld! Gewoon zelf niet roken! Klaar! :)

Ik weet dat ik meer kans heb op kindjes als ik stop met roken en dat was ook mijn goede voornemen, maar als je maar niet ongesteld word krijg je op een gegeven moment een beetje zelfmedelijden. Toen mijn haantje ook gewoon lekker bleef doorroken, heb ik toch maar weer een sigaretje opgestoken.. SLECHT!

Maar we hebben besloten te gaan stoppen als mijn haantje met zijn nieuwe baan begint! Of ik moet natuurlijk al eerder zwanger zijn, dan stop ik DIRECT!

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ik zo zo nog een huisbezoek afleggen, mar heb echt geen zin.. pffff

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Huisbezoek? Ben je dokter?

Dr. Mink 8)

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn ventje rookt sinds dat ik gestopt ben buiten. Bood hij zelf aan, lief hé!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    linnie meer dan je best kun je niet doen. Maar als je zwanger bent dan lukt het je vast wel. Wij zeggen altjd. Het kindje kiest er niet voor om te roken. Als je dan bevallen bent kun je weer gaan roken. Maar niet in de buurt van je kindje he! hihihi

Ieder voor zich, maar diep in je hart weet je toch wel wat het beste is..

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Linnie kan me voorstellen dat het moeilijk is om nu te stoppen... En al dat gedoe over wat er voor kan zorgen dat je sneller zwanger raakt... Ik weet het niet hoor, daar heb ik ook mijn vraagtekens wel bij.

Maar goed, ik zou ook mijn kans willen vergroten als ik dat kon! Maar ik zou me er niet te druk om maken meid, als je zwanger bent is vroeg genoeg om te stoppen voor je baby...

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja ik ben een psychodokter ahahaha

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ja buiten roken is altijd goed vind ik... Bij ons wordt niet binnen gerookt.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mag ik je het adres geven van die vrouw met het duppelop briefje op de deur dan :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn man rookte wel altijd binnen... Hij zei, ga in mijn eigen huis toch zeker niet buiten staan om te roken....

Maar nu gaat dat lekker veranderen... Nu rookt hij alleen nog als ik er niet bij ben en op zijn eigen kamertje.... Straks lekker nergens meer :D

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    haahahahahah ja mag altijd hahahah ik genees haar wel hahahaa

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    en dan gaat hij stoppen hahahaha.
    Linniekipje ik zag jullie apartementje op hyves... leuk ingericht enzo....

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn haantje stopt ook meteen als ik zwanger ben en er wordt zeker niet meer binnen gerookt als de kleine er ooit mag komen! :)

Mijn haantje wil dus binnenkort gaan stoppen en ik ook! :D Ik wil het wel samen doen, anders wordt het te moeilijk voor me!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaaa dat is een goede! Samen stoppen. Ik ga het mijn man voorstellen, zeg ik schat zullen we samen stoppen dan is het makkelijker, hihihi.... Zal hij wel niet in trappen, flauw he!

Maar je hebt gelijk, anders zit hij te roken terwijl jij het moelijk hebt! Volgens mij moet je dan wel heel erg sterk zijn om het vol te kunnen houden!

Deel Deze Pagina