ik heb geen flauw idee waarom je banner zo klein is... Lieve kipjes tot vanavond of tot morgen doei doei
Ik rook nu ook nog hoor, ben wel geminderd maar rook dus nog wel Inderdaad niet goed, ben 2 jaar geleden een half jaar gestopt en ondanks dat ik helemaal niks meer at of snoepte kwam ik bijna 10 kilo aan doordat je stofwisseling anders gaat werken, door stress toen toch weer gaan roken dus ben wel bang nu dat ik weer zoveel aankom... Tis wel voor een goed doel natuurlijk straks dat weet ik wel
Ik vind het ook heel raar. Misschien ligt het eraan welke link je plaatst. Of aan welke banner je kiest.
Jaaaa... Ik moet ook nog 20 min.... En dan ga ik weer direct naar bed, voel me Haantje zorgt voor eten vandaag. Hij kooPt niet kookt Lasagne, hahahaha
Jeej, de banner is groter! Ik zag het haha! Ach ja! Het was inderdaad niet netjes van ons! Nu maar hopen dat dit topic niet gesloten wordt
Ja ik val nu eindelijk op met mijn grotere banner! Lekker hoor riddle, zelf lasagne koken... Ik zei tegen mijn man zorg jij ff voor eten vroeg hij heb je zin in pizza, hahahaha.... Ach ja, hij is weer goed in andere dingen
Ridkip? lijkt wel de naam van een slecht merk biologische kip of zo of een actiefront voor kippen haha Ja die van mij kan maar 2 dingen verzinnen voor het eten..idd pizza en lasagna hahha
Nou die van mij zou iedere dag wel pizza kunnen eten! Brrr... Ik niet! Nou Ridkip en Linniekip Ik ga zo lekker naar huisje, spreek jullie morgen weer! Fijne avond iedereen, fijne verjaardag Linniekip en uhhhhh.... tot morgen!