[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Die van mij kan ook een ei bakken! Hoezeeeee! :)

Toen we net gingen samenwonen vroeg hij hoelang doperwten uit een pot moesten koken :) Haha!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga ook!

Fijne avond lieve chickens!

Dikke K(l)us

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahhaaaaaaaaa..... Grappig!

Die van mij zei dat een biefstukje lekker moest sudderen :( Die schoenzool heeft ie dus lekker niet opgegeten ;)

Eieren bakken kan ie trouwens heeeeeeel goed! Met van alles erop en eraan!

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja mooi he?..ach die van mij vind koken leuk dus alles wat ie van me leert om te maken hoef ik niet meer te doen, ik haat koken!

Enne...word het dus Ridkip :( ;)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    De mijne heeft een keer gootsteenmacaroni gekookt. De deksel floepte van de pan. Dus heb ik opgeschept vanuit de gootsteen. Vond het anders zielig :)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip Ridkip

Gewoon een paar keer zeggen dan wen je er wel aan :)

Suggesties zijn altijd nog welkom! Morgen maken we het officieel!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaaaaaaa... Klinkt mij ook errrug bekend in de oortjes! dames ik ga nu echt, fijne avond!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nou vooruit ik wcaht de stemming wel af...bergijp dat ik geen stem heb in het kiezen van mijn "kippennaampje" :)

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik vind RiedelKip wel leuk. Als ik de naa Riddle zie moet ik daar ook aan denken.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Mupkuh dat vind ik een stuk beter....klinkt wel happy :)

Maar ben et niet vandaag pff mijn humeur swingt vandaag alle kanten op ahha erg vervelend, helemaal voor mijn omgeving maar goed morgen weer een dag :D

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Riedelkip, daar heb ik ook langs van... Echt zo erg, ene moment giert alles door mijn lijf, dan weer hoofdpijn. Nu maar hopen dat het een goedteken is.

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja dt hoop ik nou ook...vanmorgen de hele ochtend onwijs misselijk dus tja wel allemaal "goede"tekens, zou zo graag alvast willen testen maar weet mijn NOD niet precies vanwege mijn eerste ronde na de pil dus tja...zet mezelf ertoe om toch maar te wachten

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippetjes! allemaal een lekker dagje gehad? ga zo even bijlezen maar eerst even een berichtje. vanmorgen bruinige afscheiding gehad. dus ik tampon erin gedaan haal ik hem er na een tijdje weer uit, zit er alleen wittige/ gele afscheiding in! :cry: dacht dat ik eindelijk ongi ging worden. de vorige keer had ik ook een paar dagen af en toe wat rozig dus wie weet ben ik dit weekend wel ongi. hoop het echt. dan ga ik nl net niet over een cyclus van 50 :confused: heen!
    nou ga nu maar even bijlezen
    xxx

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dag lieve dames!

Hoe is het hier?

Groetjes!

15. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,
    Nieuwkomers, Welkom in het kippen hok. Riedelkip vind ik ook erg leuk...

Moet ook toegeven dat ook ik nog steeds rook. :oops: Mijn man ook. Als ik pos test stop ik direct, mijn haantje heeft beloofd dan ook te stoppen maar dat moet ik eerst nog zien. Vind het wel erg lief maar denk niet dat het gaat lukken, hij rookt wel erg veel. Maar bij een pos test word het huis rookvrij en kunnen de rokers de tuin in. Dat hebben we wel al afgesproken. :D

Krijg zo visite meiden dus weet niet hoelang ik kan blijven kakelen...niemand weet dat ik bezig ben dus als ze deze site zien weten ze het gelijk en dat is niet de bedoeling. ;)

Oh en me trap is bekleed vandaag, echt zo mooi. Is het schuren toch niet voor niks geweest.... :)
    Heb er nog last van me rug van. :(
    Gelijk de hele gang lijkt nieuw.

Hoe is het met yojo? Heb haar nog niet gezien..

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Oh je was me voor.

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ja idd!

Maar hier alles nog het zelfde vanmorgen ook erg misselijk opgestaan en bijna de hele dag gebleven. Nu heb ik een heel opgeblazen gevoel in mijn onderbuik en het is ook fijner met de knoop van mijn broek los. En mijn borsten blijven pijndoen en groot.....maar wacht nog steeds.

En daar?

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Zat van de week 's nachts te zappen, kon niet slapen.. Was 'astro tv' op tv. Heb een sms gestuurd met de vraag; wanneer wordt ik zwanger?
    Had een tijdje geleden aan iemand gevraagd om voor mij te pendelen en heb daar nog niet van terug gehoord, dus dacht ik waag het hier..

Krijg ik, nadat ik mijn naam en geb data heb moeten sturen, een sms terug..

Ik zie wel kinderen om jullie heen, ik kan niet goed zeggen of het dit jaar al geboren zal worden, maar zeker volgend jaar!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo medekippetjes!

Ik meld me ook weer ff! Drukke week achter de rug, dus ik ben niet veel online geweest....:oops:... Ben gelukkig weer helemaal beter dus kon me meteen weer volop het werk storten... was een beetje achterstand gekomen... Maar nu eerst lekker weer weekend! ;)

Morgenvroeg moet ik om 09.50u naar de VK, ik hoop dat ze het hartje kunnen laten horen, wil eigenlijk even proberen om het op te nemen met mijn telefoon, hihi! Heb ik toen met Jamie ook gedaan, is echt leuk om weer terug te horen.

Enne Deli, ik zag de foto van je echo. Super he? Als je een echo hebt gehad besef je je ineens veel meer dat er een beebje in je zit!

Zag trouwens dat er weer een aantal nieuwe kippetjes bij zijn gekomen, gezellig! Welkom in het kippenhok dames! :)

Nou, zal ff een beetje bijlezen, dan ben ik ook weer up2date!

Xx

Deel Deze Pagina