[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ongeveer over 2 weekjes ja... Duurt lang he?! Snap dat je nu al wilt ja, hahaha... Same here! Ik zit ook echt te twijfelen om toch zo'n ding te gaan halen........ :confused:

2. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    @ Linkippie:

Voelt je bmm ook zacht aan nu dan? En is de opening groter?
    En heb je ook slijmverlies? Vertel vertel vertel...

Tnx kippetjes voor jullie lieve reacties! Mmm, ja, heb nu wel 7 daagjes vakantie, maar moet met kerst en met oud en nieuw ook werken.... Dat is dan wel weer mooi kip!

Zal mijn mammakip wel even de groetjes van jullie kipjes doen... Ja, zou gaaf zijn he, als ze omakippie wordt!

Was trouwens net toen ik thuis kwam een beetje verdrietig, heb echt het gevoel dat ik ongie moet worden... Was helemaal sipjes... Als toch blijkt dat ik zwanger ben straks was mijn reactie naar mijn haantje wel een hele goeie om hem te laten geloven dat ik ongie ga worden!
    Nu maar hopen dat ik niet ongie wordt.....

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lief klappie.... Je moet niet sipjes zijn hoor!

Kan het me wel voorstellen hoor, is ook niet leuk als het allemaal zo lang duurt he! Maar je moet echt de moed er in houden hoor!

En als het nu niet raak is gaan we er met z'n allen nog een keer voor! Maar ik hoooooop zoooooo dat jij positief test over een paar dagen!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    OKK, niet sipjes zijn! Wij kippetjes blijven positief! :D

Ik heb heel veel afscheiding, dus dat zou best eens kunnen kloppen! Maar ik twijfel alleen aan het bruinverlies wat ik anderhalve week geleden had.. :(

5. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Weet dat je gelijk hebt, maar zit afentoe gewoon met tranen in mijn ogen... Weet je, ik verheug me er dan meteen al weer voor de volle 1000% op en als het dan niet zo is.........

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja liefie, kan het me ook helemaal voorstellen en voor mij is het makkelijk praten met mijn 1e ronde natuurlijk... Maar je kunt er zo weinig aan doen?!

Maar je zegt je hebt ongie-krampjes he, heb je dat normaal ook zo'n ruime tijd voor je 1e menstruatie dag? Want je zou als het tegen zit 5 december ongie worden toch?

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Weet je wat het mooie is OKK (moet nog steeds lachen als ik het intik), wij weten allemaal wat je bedoeld en trekken jou er wel doorheen! :D Ja toch?! Power to the kippies!

Ik was er gisteren van overtuigd dat ik ongesteld zou worden, maar nog steeds niets! Dus het zegt nog niets hoor! Zolang er daar beneden nog niets gebeurd, blijven we positief!

Ik ga in elk geval voor je 'veren' (duimen)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    NIEUWTJE! Gestolen van een ander forum! ;)

Dus aan het zelfonderzoek!

9. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Dankjullie wel lieverds, heerlijk, zit hier bijna alweer te grienen hahaha, dat is ook zo stom, ik wissel verschrikkelijk met mijn moods...

Dan weer supermelig etc... Nou ja, we zien het inderdaad wel... Zo niet, dan is het gewoon jammer en heeft het niet zo mogen zijn... Klinkt erg makkelijk als ik het zo opschrijf....

Ben heeeeeeeeel erg blij met jullie! Dit doet me verschrikkelijk goed!

10. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Kun je dat al snel zien dan, of is dan ook rond je NOD?

11. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Linkippie! Dit was een perfecte spionnendaad!

Heb meteen gecheckt, maar is niet veel te zien... Is ook een beetje donker hier in de slaapkamer hahaha

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik moet zoooo lachen! Het feit dat wij meteen gaan checken, hahah! Ik zie het al helemaal voor me! :D

Dan bedoel ik natuurlijk niet dat ik je schaamlippen voor me zie :oops: Whahahahahaha :)

Ik word echt een beetje vervelend.. ;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lief Klapkippetje ik heb even voor jou zitten kijken bij zwangere vrouwen, welke symptomen zij hadden en overal staat wel dat ongiegevoel bij voor je NOD Wil niet zeggen dat het nu raak is maar je mag de moed in ieder geval niet opgeven! Bovendien kunnen wij van de brigade niet strijden zonder OKK!

-steekjes in mn onderbuik/liezen
    -licht onpasselijk gevoel af en aan
    -gevoelige borsten vooral mn tepels
    -sneller moe
    -traanogen heel de dag door

-Vanaf 8 dagen voor me nod krampjes in mijn buik net alsof ik ongi moest worden.
    -Gevoelige tepels en borsten.
    -Shoonmaak kick.
    -Wisselvallig humeur.
    -Veel afscheiding.

vanaf de eisprong buikpijn
    -pijn bij schaambeen in de week na eisprong
    -donkerder tepels
    -op datum overtijd ongie pijn
    -onregelmatige+andere stoelgang
    -verstrooid... heel apart...

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

whahahahahhaaaaaaaaaaaaaa, moet je niet in de kou gaan staan checken, krijg je toch ook blauwe lippen van!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH, ik heb dit allemaal ook..

Nee, ik hou mezelf voor de gek denk ik..

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb nu overleg, maar daarna ga ik meteen checken of mijn lippen blauw zijn! Mhoehahahaha! :)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahhaa, ik lag me helemaal blauw hiero.... Meteen op zelfonderzoek, onze collega's zouden eens moeten weten of moeten kunnen meekijken!

Ik zal straks eens aan mijn haan vragen: Schat, heb ik toevallig blauwe lippen?

18. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Whoahahahahaha, het wordt steeds gekker hier hahaha!

Ach, we wachten rustig af tot de dag dat we kunnen testen....

Lieverds, ik ga nu eerst eens een paar uur lekker slapen, moet vanmiddag boodschapjes halen en vanavond aan de knutsel voor Sinterklaas!

Tot gauw! Dikke kus voor jullie allemaal!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Slaap lekker moeder kippie, lekker dromen!

Kussie van Delikippie ;)

20. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hee kippetjes, kon het niet laten!

Check ff onder mijn inlognaam! Moeten jullie ook doen! Da's KIPleuk!

Deel Deze Pagina