[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Daar zat ik ook al aan te denken Delikipje! Even kijken of mijn temp hetzelfde blijft! :)

Whaaaaaaaaaaaaa! Ben echt gelukkig! :D

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Riedelkipje; Ik duim voor je! Zou toch heerlijk zijn, in de eerste ronde RAAK! :D

Mupkip; Hoe staat het met jouw klachten?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Heb je vandaag je temp al gemeten, Linnie?

En hoe het met mij staat, ja wel goed eigenlijk hihi. Maar de klachten 's ochtends niet echt veel last van. Maar gister behoorlijk wat symptomen gemaakt. Maar ik maak me vast helemaal gek. Ik ga zo denk ook maar even de ovutest doen :oops:

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Toen mijn haantje de zwangerschapstest zag stond ie ook heel raar te kijken en er stond gewoon op - niet zwanger + zwanger... Weet je het wel zeker? Ja kijk dan, hahaha.... Leuk die haantjes!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, onze haantjes zijn wel schattig he?! :) Ik dacht er heel eventjes aan om te zeggen dat het mijn zwangerschapstest was, hij zou het zo geloven! hahaha :) Gemene kip! :)

Mupkip; DOEN! :) Ik heb mijn temp niet gemeten, heb geen thermometer meer! :) Is kapot! :eek: Ik ga er snel 1 kopen!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Linda dat zou zeker SUPER zijn maar vanwege mijn redelijk gebrek aan klachten en zo en omdat het zo precies de 28e dag is durf ik eigenlijk niet echt...weet wel dat je dan ieder geval weet waar je aan toe bent maar ja ik zie wel even....pff schijterd ben ik ook hahahaa

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik snap het wel hoor! :) Maar een beetje duidelijkheid is ook wel fijn! Stel dat je wel zwanger bent, dan wil je het toch weten! Hoor mij eens praten, ik durf zelf pas volgende week te testen, haha)

Ik duim voor jullie allemaal!

Kus

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dames ik heb jullie hulp nodig het heeft alleen niks met zwangerschap te maken:

Wij zijn 20 april 1 jaar getrouwd en dan hebben we ook 2 weekjes vakantie rond die tijd en aangezien het onze laatste vakantie met z'n tweetjes is, wil ik wel graag samen een weekje ergens heen en het liefst voor een leuke prijs natuurlijk!

Nu kun je via Ryanair heel goedkoop vliegen naar steden in Europa wie heeft ervaring en met welke steden, wat is supergaaf om heen te gaan?

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben echt verliefd op Barcelona! Ohhhh, daar is het zo leuk! Ik ben daar twee jaar geleden geweest, HEERLIJK! :D

Maargoed, voor romantiek ga je natuurlijk naar Parijs! :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat zei een vriendinnetje van mij ook al ja, Parijs... En Venetië of Rome dan?

Wij zijn pas sinds 2 jaar een beetje gaan reizen, we wilde allebei noooooit vliegen en 2 jaar terug zijn we toch gegaan samen en sindsdien willen we nog zoveel zien!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Venetië en Rome lijken me ook erg leuk! :) Hoewel, bij mij kan er niet zoveel meer tippen aan Barcelona, ik vond het daar zooooo gaaf! Een echte aanrader hoor!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    De ovutest geeft mij geen posi nieuws. Geen enkel steepje. Dusss Linda, denk dat jij dan toch echt wel uhhhh....

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja maar onze 1e reis was naar de Costa Brava toen zijn we ook even in Barcelona geweest en onze 2e naar Tenerife, het lijkt me wel leuk om ook wat anders als Spanje te zien, dat is het meer :D

Ga maar eens overleggen met mijn haan!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou Deli, dan zou ik lekker voor Italië gaan! Lekker met z'n tweetjes (+minideli) in zo'n gondel :) *zucht* wat een romantiek op de vroege ochtend :) Glij zowat van mijn bureaustoel ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mupkuh, maar dat zegt toch niets joh! Ik kan wel degelijk mijn eisprong hebben, ben immers nog niet ongi geweest! Ik hoop dat jij straks ook een posi zwangerschapstest in handen hebt, dat heb ik ook liever hoor! :)

Maar lieve meiden, heb stiekempjes toch een klein sprankeltje hoop gekregen van mijn posi ovu test! Stel je voor :)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja heerlijk toch! Zwijmel, zwijmel......

Italië lijkt mij ook een goede, mijn haan is gek op Italiaans eten!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mup, het wil helemaal niet altijd wat zeggen hoor! De ene vrouw is de andere ook niet! Wel hoop houden hoor meid!

@ Linnie, ben echt superblij dat je wat hebt om naar uit te kijken nu! Werd wel tijd!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nou een megalichte streep. Dus wie weet word het nog wat. Als ik een langere cyclus heb zit ik er nog behoorlijk wat dagen voor.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    :( Ben mijn sprankeltje hoop weer kwijt.. :(

Net even zelfonderzoek gedaan en mijn bmm zit super hoog en is keihard, volgens mij heb ik dus geen eisprong of iets.. Hoe kan dat nou?

Jemossss!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Volgens mij is dat normaal na je ei en als je zwanger bent Linnie :D

Deel Deze Pagina