[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Goed zo Yoyo ...houwe zo! :)

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Jeetje dames, Ik ben hier 2 dagen niet op de forum geweest en ik moet ik weet ff niet meer hoeveel pagina's terug lezen zeg!

@Linnikip, das nog eens een mooi teken he? Nu weet je tenminste zeker dat je lichaam je niet laat vallen toch?!

@Yojo66, morgen ga jij testen hé? Laat het ons dan snel weten. Ik zal duimen voor je!

Verders voor iedereen succes de komende tijd.

xxx

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Geen bloed geeft moed! :)

Met mij gaat alles PRIMA! Ben zo blij! Heb gisteren mijn ovutesten binnengekregen en hij was dik positief! Dus er is iets aan het gebeuren in mijn lichaampje :D

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Morgen weer testen Yojo? Je houdt ons wel in spanning he?! :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee ik ben ook niet echt fan... Jammer, hij wil graag iemand plezier doen met het kaartje!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Linda, jij gaf daarnet antwoord wanneer het beste te testen en zo he? maar hoe doe je dat dan met drinken/plassen als je 's ochtends test of maakt dat dan niet uit? :rolleyes:

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als je 'smorgens je bed uit komt, meteen plassen en testen dan is je urine super-geconcentreerd!

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @linnikip, ff misschien een stom vraagje maar wat houdt een ovutest nu eigenlijk in? ik weet dat dat test wanneer je je vruchtbare dagen hebt maar nu kun je dus eigenlijk gelijk aan het klussen in princiepe?
    Hoe duur zijn die dingen?

Met mij gaat het wel, alhoewel ik bepaalde dingen heb wat ik vies vind nu. Ik drink graag caffee choco maar op het moment dat ik hem leegdrink wordt ik ff misselijk. Fisher men friend's salmiak vind ik lekker normaal gesproken, maar gisteren moest ik toch echt even stoppen langs de weg. Buikkrampen nog steeds en ook geirriteerde tepels nog steeds. Gisteren heb ik eens gevoeld voor de gekkigheid naar mijn bmm en ik stuitte een halve vinger naar binnen op een wandje?!
    Ik weet niet wat ik dan moet voelen hard of zacht of glibberig of wat dan ook? sorry hoor voor de details.
    Wie kan mij iets zeggen hierover, ik zit 'n week voor mijn testtijd.
    Help!

xxx

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oke das duidelijk dan weet ik dat...thanks

Nou ik ga op huis aan, lekker weekend, komt thuis vast nog wel online haha

Bye Bye Zwaai Zwaai

:D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Miranda op de vorige pagina staat een heel verhaal over je bmm!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje delilah, zover terug had ik nog niet gelezen
    zeer interressant hoor. Ik zal dat ook eens gaan proberen als mijn ongi voorbij is.
    Ik hoop trouwens dat er geen ongi meer komt maar ik ga er niet vanuit, ik krijg hem gewoon.

xxx

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Miranda; je kan ze heel goedkoop bestellen op sensitest.nl en ik hoorde gisteren dat je ze ook bij het Kruidvat kan kopen :) Je kan eigenlijk pas met ovutesten gaan werken als cyclus regelmatig is, maar aangezien ik nog steeds niet ongi was heb ik toch ook maar ovutesten besteld. Dus toen ik ze gisteren binnen kreeg, meteen getest en hartstikke positief! :D

Anders moet je het ff opzoeken op google, dan krijg je alle info die je nodig hebt! :)

@Riedelkip; ik bedoelde eigenlijk als je 's middags wil testen, dan moet de daarvoor 2 uur niet drinken en 4 uur niet plassen! :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
  14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja morgen ga ik testen heel spannend.
    Las nu dat niet iedereen gelijk HCG aan maakt en dat je daardoor negatief kan testen terwijl je wel zwanger bent....eens kijken....

Echter maakt niet iedereen direct hCG aan in het geval van zwangerschap.
    Sommige vrouwen produceren pas hCG wanneer zij al een week of nog langer over tijd zijn. In dat geval zal dus de test negatief zijn terwijl je toch zwanger bent.

Dusssss ik heb nog alle hoop!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ga voor je veren morgen vroeg in mijn slaaaaaappppp!

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als het nu echt te lang duurt Yojo, kun je altijd nog een bloedtest aanvragen bij de HA! Zodra je bevrucht bent maak je namelijk HCG aan, alleen bij sommige vrouwen verdubbelt het niet zo snel en is het slecht of niet te zien op een zwangerschapstest. Maar in een bloedtest kunnen ze dit altijd zien! :)

Ik ga vanmiddag weer een ovutestje doen! :) Spannend! :D

Heeft iemand al naar die site gekeken! Echt fantastich, nu heb ik meteen een idee als ik weer eens aan het wroeten ben daarbinnen :) :)

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik ook! Haha.

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat had ik ook al gedacht. Kijk nog ff aan en dan naar de HA als er niks positiefs komt hier.
    Komt goed!
    Hoe gaat zo'n bloedtest eigenlijk? Is dat een vingerprik of echt buisje bloed afnemen?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

WOW! Ik ben blij dat ik nu pas kijk en niet net toen ik aan het eten was....

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hahaha! :) Ziet er raar uit he?! Bij mij zit ie in elk geval dicht op het moment, maar ga over 5 minuten nog even voelen :p

Yojo; Met een buisje bloed, dus je moet wel even bloed laten prikken!

By the way; ik heb 3 januari voor het laatst getest, goed he?! :)

Deel Deze Pagina