Ja vind het er heel raar uit zien... Ik ben echt een leek joh, had dit niet zo verwacht, iew! ***applaus*** voor linnie, knap hoor zolang niet testen!
Volgens mij moet ik dan nu het podium oplopen om je de hand te schudden en een bos bloemen te geven toch?!?!?!
Ik verdien geen applaus... Mijn brood smaakte me niet, mijn haantje had andere boter en andere hagelslag gekocht dus nu zit ik aan een lion
Ik ben weer eens helemaal omgeslagen! Normaal ben ik een onwijze zoetekauw, maar heb de laatste tijd weer veel meer zin in chips en zoutjes! Zou nu wel een lekkere zak hamka's lusten! Jammie! En een haring met slagroom! Geintje hoor
Nou het heeft mij ook helemaal niet gesmaakt ben er misselijk van! Maar ja, je moet wat binnen krijgen he.... Wij hebben alleen zo'n automaat hier! Oke, dus je eetlust is ook anders Linnie hmm..... De spanning stijgt!
Nou hoef ik even niks maar ik vind sinds kort de cheese/union chips weer zooooooo lekker.... Maar haal het niet anders is ie zo leeg
Ja, maar de hoeveelheden blijven hetzelfde hoor! Haha Ik kan mezelf nog steeds helemaal volproppen! Ik ben nu een beetje aan het lijnen, maar als het niet mag wil Linnie alleen maar MEER MEER MEER!
Whahahha..... Toen ik net zwanger was lag ik ook voor de tv met een zakkie chips voor het eerst sinds een heeleeee lange tijd. Toen kwam mijn haantje binnen en wilde wat pakken....OP!
Dus als ik 's ochtends wil testen maakt het dus niet uit of ik 4 uur of bv. 8 uur lang niet heb geplast?
Whahaha! Pech voor hem! Ik heb trouwens een heel schattig kaartje gekocht voor mijn haantje! Daar staat op wat je mag als vrouw wanneer je zwanger bent! Haha! Vond ik wel leuk!
haha die is zeker leuk, ik had vanmiddag mijn manneke gemaild met het verhaal van testen en wat hij ervan vond zegt ie "nou als je dat geruststeld moet je dat doen"pffff wat zijn mannen toch makkelijk
@ Linnie, dat kaartje heb ik ook gekregen van mijn schoonzusje, nou ja, zo'n kaartje weet niet of dat dezelfde is! "Wat je als vrouw allemaal wel niet mag als je zwanger bent" LEUK! @ Riedelkip! Moet je er vaak uit 'snachts dan om te plassen?
Nee Delikipje...juist niet dus daarom vroeg ik me dat af ik plas namelijk nooit 's nachts maar omdat er gezegd wordt dat als je overdag wilt testen je 4 uur niet moet plassen vroeg ik me af of het dus erg is of nega invloed op je test kan hebben als je de hele nacht niet plast..... :
Dat is juist beter! Ze zeggen daarom juist dat met ochtendurine testen het beste is, hoe langer je niet geplast hebt hoe geconcentreerder je urine is! Die 4 uur van overdag is dus zodat je urine dan ook wat geconcentreerder maar hoelanger niet plassen hoe beter, vandaar dat de ochtend ook logisch is!