[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, je wil het gewoon niet weten he ;) Een ovutest hoef je maar 1x per dag te doen hé. Zo blijf je posi ovutesten houden. Ik zou de zw test doen. Maar goed dat moet je zelf weten. Fijn weekend...

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ik heb definitief besloten om morgen een zw-testje te doen pfff wel eng maar goed nega zegt nog niet alles, ben gewoon zo nieuwschierig, helemaal omdat dit de 1e ooit wordt :D

ahhhhhhhhhhhhh spannend :)

3. maria04

maria04 Niet meer actief

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Spannend RiedelKip!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kom straks nog wel even kijken voor de test-uitslagen zie nu nog niks... Succes allemaal!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Helaas negatief ;)

Wist wel dat et een kleine kans was maar beetje teleurgesteld ben ik wel, nu maar hopen dat ik snel ong. wordt en dan op naar de volgende ronde

x

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Jammer zeg meid.

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    zeker jammer, weet ffies niet hoe ik me moet voelen, manneke ligt nog te slapen pfff maar goed....met frisse moed verder...straks ff uitpuffen eerst :D

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @riedelkip, Jammer van je nega test. Tuurlijk wil je dan ook gelijk een posi in je hand houden had ik ook hoor.

@linnikip, ben heel benieuwd hoe het nu verder met je gaat.

Heeft iemand iets van Yojo66 gehoord, die zou ook testen vandaag he? Spannend hoor.

Bij mij zijn nog de volgende verschijnselen:
    af en toe steken in mijn (.)(.), net of ze zwaarder aanvoelen. Net onder mijn oksels voelt het ietwat beurs aan en in mijn liesstreken ook.'
    Heb bij sommige dingen dat ik me misselijk voel. Zoals de coffee choco en filet american (vind mijn zoontje lekker op brood). verders gaat het wel. Ow ja, zo nu en dan een hoofdpijn scheut erdoorheen.
    Zal wel uitlopen op een ongi neem ik aan. Zit weer 1 week voor ongi tijd dus het zou kunnen hé?

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @mupkuh, heb ff een vraagje: ik zie bij jouw tarotkaart staan. Hoe heb je dat gedaan of laten doen?
    Ben heel benieuwd hoor!

xxx

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Kun je doen via Butterfly. Stuur me anders maar een mailtje geef ik je de gegevens wel.

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey riedelkipje, jammer van je negatieve test, maar geen bloed geeft moed, dus kan nog goedkomen...

Ik heb ovulatie testen gekocht en gisteren getest maar negatief. Kan het ook weer negatief worden als je eisprong al is geweest?...

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag kippetjes!

Toen ik vannacht wakker werd na een droom van een dikke vette posi test ging ik naar t toilet en was ik helaas ongi geworden....heb mijn banner dus ook maar weer veranderd en nu maar 38 dagen aangehouden.....baal er flink van en heb ook flinke pijn....

Ben al lekker met mijn mannetje en mijn twee logees naar de markt geweest dus we maken er toch iets leuks van. Op naar de volgende ronde zeg ik heel positief!

Hoe is het met jullie?

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jammer riedelkipje van je nega test...

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riedelkippie, Jammer van je negatieve test meid! Nu inderdaad maar hopen dat je snel ongie gaat worden!

@ Yojokippie, Meid, wat jammer zeg, had zo'n goed gevoel bij jou, helaas! Maar wat goed dat je zo positief bent, inderdaad op naar de volgende ronde, je weet in ieder geval nu waar je aan toe bent...

Balen zeg, maar positief de nieuwe ronde in!

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja baal er echt van want was er zelf van overtuigd dat het wel zo was. Maar blijkbaar kunnen mijn lijf en mijn hoofd mij erg goed voor de gek houden.

Maar ja kan er wel van blijven balen enzo maar dat werkt ook niet dus gaat helemaal goed komen!

Hoe is het daar?

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Yoyo, hopelijk volgende ronde meer succes.

Ik heb net even een uurtje geslapen, was echt kapot. En was heel erg misselijk :( Hoop voor een goed doel.

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahh ja we zullen zien, als ik met een paar dagen/week niet ong. ben test ik gewoon nog een keer en anders wil ik morgen ongi. zijn haha geen zin om langer te wachten

Alle andere kippies succes met alles!

Ik ga lekker ff boekje lezen

Bye

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

Yoyo echt ontzettend balen voor je... Echt vervelend als je lijf je zo voor de gek houdt.
    Je kan inderdaad alleen maar positief de volgende ronde ingaan. Ik ga met je mee...

Ik straks nog effe een ovu testje doen, maar snap er niet zoveel van hahaha maar ach we zien wel weer... Fijn weekend dames

Mupkuh ik duim voor je, ik hoop dat het nu voor jou de maand mag worden. Want het wordt tjd voor uitbreiding van de zwangeren in dit hok hahaha.

Natuurlijk ook voor de rest waaronder mezelf natuurlijk

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben het er helemaal mee eens, dit moet een hok vol zwangere vrouwen worden :)

Dames ik ga lekker een boekje lezen denk niet dat ik jullie nog spreek dit weekend, iedereen een fijn weekend en tot maandag!

Deel Deze Pagina