[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @yojo, onwijs balen meid. Wat goed dat je zo positief blijft, op naar de volgende ronde!

Mijn ovulatietest was ook pos, dus flink geklust.... Ben benieuwd...

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Was er hier nou laatst iemand die tarwekiemolie caps had gekocht?

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik ga ff in bad, lees het zo wel. Ben benieuwd of die gene al effect denkt te hebben van die capsules....

Groetjes, tot straks.

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden.
    ben vanmorgen ook ongi geworden. al meteen helder rood bloed dus kan weer opnieuw met tellen beginnen.
    wat ik me nu af vraag. was even gestopt met teunisbloemolie. slik deze nu 3 dagen en nu ongi. was vorige keer ook. een paar dagen slikken en ongi. zit dit nu tussen mijn oren of werken die pilletjes zo snel?
    ga deze cyclus gewoon helemaal slikken kijken hoe mijn cyclus dan is....
    Zal zo ook ff banner aanpassen.
    xxx

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zo eindelijk een banner gevonden die verder gaat dan 38! hoop trouwens dat er niets van mijn banner klopt! 30 dagen tot ovulation :( pffff..........duurt nog wel erg lang!
    we gaan gewoon voor een korte cyclus deze maand!

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Juffie, balen dat je ongi bent geworden...
    Wie wet misschien werkt dat echt zo goed. Ben benieuwd. Zou mooi voor je zijn als je deze maand een kortere syclus hebt.

Ik wacht op mijn eisprong maar ik weet ook niet wat ik daar van moet denken, want ik heb steeds steekjes al eigenlijk na mijn ongi al en mijn ovutest zijn negatief? Dus we klussen gewoon en we zien het dan wel weer... Tja met een wiselende syclus ook wel lastig maar ga uit van rond de 31 dagen.

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad mink, gewoon lekker klussen :)
    zou heel blij zijn met een cyclus rond de 35 dagen. daar ga ik voor deze maand.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb vandaag teunisbloemolie caps gekocht. Dit is voor wisselende stemmingen tijdens de menstruatiecyclus maar helpt dit ook om je cyclus een beetje "normaal" te krijgen eigenlijk?

Fijne avond allemaal!
    Ik ga met mijn haantje een filmpje kijken. Heb de twee kids van mijn zus al op bed liggen. Toch wel jammer dat mijn zus morgen alweer thuis komt.....Wel gezellig die twee over de vloer.

Tot morgen kippetjes!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippetjes! Iedereen nog genieten van de rustige zondagochtend?
    Moet helaas hard aan het werk :cry: en hard aan de studie...
    [/list]

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag!

Wij hebben een lekker stuk door de bossen gelopen en onze hond heeft even lekker gezwommen. Dus wij kunnen er weer tegen!

Hoe is het met jullie?

Fijne middag allemaal!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Balen van de ongi meiden, nieuwe ronde nieuwe kansen!
    Mijn ovu test was pos, een paar dgn voor dat ik vlgs de calculator mijn ei zou hebben..... Zou dan dus ook eerder mijn NOD hebben maar laat het wel zo staan. Kan het alleen maar meevallen, toch?
    We hebben flink geklust dus kunnen nu alleen nog maar afwachten....

De teunisbloem zorgt er idd voor dat je cyclus wat beter/regelmatiger wordt. Maar heeft iemand ervaring met tarwekiemolie capsules?

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Haantje is met een vriend samen de tuin aan het leeghalen, eindelijk gaat het dan toch gebeuren en kunnen we in de zomer heerlijk genieten van onze nieuwe tuin. Kan niet wachten...

13. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Wat is het rustig, zeg maar stil, hier vanmiddag...
    Ga ik ook maar ff in de tuin helpen en kijk ik vanavond nog wel ff bij jullie.

Liefs, Poohkip

14. McNugget

McNugget Niet meer actief

Heyyzzz,

Hoe is het met iedereen, met mij wel goed... ik heb van die ovulatie testen gehaald nou daar word je ook niet blij van. Want in de periode dat ik als ik naar me cyclus kijk eigenlijk vruchtbaar moest zijn gaf die ovultatie test aan NEGATIEF.! Dus ik heb de hele week die testen zitten doen en steeds weer negatief! Ik natuurlijk beetje down want straks ben ik niet vruchtbaar ofzow deze maand! En vanmorgen zag ik eindelijk een hele lichte streep dat wilt zeggen dat die test nog steeds negatief is. Maarja mischien is die streep morgen donkerder maar dat zou dan betekenen dat ik een cyclus van 33 dagen of langer ga hebben nou dat heb ik nooit.. meestaL 26 dagen. Maaarjaa we zien het wel..

Groetjesssss

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey poohkip. mooi zeg een positieve ovutest. en goed geklust dus, nou dan begint het aftellen...

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @marit, dat zou idd balen zijn, een langere cyclus. Vanaf je ei is het altijd 14 dgn tot ongi. De tijd tussen je ongi en ei kan wel verschillen. Bij mij was het eerst ook een licht streepje op de ovutest de volgende dag was het iets donkerder en de dag daarop helemaal duidelijk aanwezig en net zo donker als het controle streepje. Dus meid gewoon blijven testen tot pos test. Succes!

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @juffie, ja idd spannend... Nu zo met een pos ovutest lijkt het wachten nog wel langer. Je wilt gewoon weten of het gelukt is. Er is nu bewijs dat er een ei is gekomen en er is rond de juiste periode geklust. Tijd zal het leren....

Bij jou helemaal, 29dgn tot ei...pff, sterkte meid.
    Ga jij ook ovutesten gebruiken deze maand?

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Meiden, ga ff bij me schoonouders langs, tot straks.

Weet iemand of tarwekiemolie caps gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap. Had dit een keer gehoord maar staat niks over op het potje...

Groetjes.

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad pooh, 29 dagen klinkt nog wel erg lang he. maar deze cyclus ging eigenlijk ook wel weer snel. (behalve de dagen voor nod) en misschien is mijn cyclus deze keer wel korter door de teunisbloemolie. Ga geen ovutesten gebruiken. Nu in iedergeval nog niet. eerst nog maar even gewoon zo. Klussen doen we toch regelmatig dus dat zit wel goed.. :) '

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey meiden

Hoe is t hier? Hier nog steeds geen ongi. te bekennen, wou dat het maar kwam het is altijd maar wachten, eerst tot je ei dan tot je kan testen en als die nega is weer wachten tot je ongi. wordt...wordt er simpel van haha

Hoop dat hier alles goed gaat verder, heb nie veel te melden nu dus kom morgen wel weer ff binnenvallen

Fijne avond verder

Knuff

Deel Deze Pagina