[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ff vraagje

Omdat ik nu nog niet ongi. ben maar ik mijn cyclus toen op 30 dagen had gezet heb ik die nu maar ff aangepast, moet ik dat zeg maar steeds doen tot ik ongi. wordt ?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey je kan je banner natuurlijk steeds aanpassen. ik heb hem de eerste ronde gewoon zo gelaten. Tweede ronde 1 keer aangepast. je weet toch nog niet hoe je cyclus gaat worden anders blijf je aanpassen. Vind je dit geen probleem kan je het natuurlijk steeds aanpassen :D

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    idd meiden van dat wachten word je ook wel een beetje simpel, eerst kijk je uit naar je ei en dan weer naar het testen en dan weer naar je ongi pff...

@juffie, scheelt zeker als je toch al regelmatig klust dan blijft het zoals het was en zit je niet 'geforseerd' te klussen rond je ei.

@riddle, geen bloed geeft moet, veer veer veer!

Ga met m'n mannetje op de bank hangen, filmpje kijken. Ben er morgen weer.

Heb uit nieuwsgierigheid vandaag weer een ovutest gedaan, was benieuwd wat daar uit zou komen.
    Een heel licht tweede streepje, ik snap er niets van. Heb ook niet zo'n verstand van dat ovu gedoen haha...

Oh m'n haantje zegt net; "hey uh poohkip, kom je nou nog film kijken?" haha

groetjes.

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen kippetjes,

Hier weer een berichtje van mij....
    Hoe gaat het met iedereen hier?
    Met mij gaat het redelijk goed hoor.....
    Ben s'avonds flink moe, MAAR s'morgens ben ik al 2 dagen om een uur of 7 al klaarwakker.
    Nu net was het zelfs al om half 7.
    Ik heb flinke witte afscheiding en ruikt sterk net als mijn urine.
    Verders de nodige klachten die bij ontpillen en of eventuele zwangerschap horen hé?

Groetjes Miranda

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes!

Hoe is het hier? Lekker weekend gehad? Ik wel hoor! :) Lekker NIKS gedaan! :D

Ik heb er vrijdag en gisteren nog een ovutest tegenaan gegooid en ze waren nog wel donker, maar niet zo donker als de controlelijn, dus ik kan er wel vanuit gaan dat het mijn eisprong was! :) Dus NOD op 6 februari! :)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0

Dat had ik dit weekend ook! Echt heeeeeeel vies! :( Mocht je erachter zijn wat het is, dan hoor ik het graag! :)

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @linnikip, ik heb nog nooit op die afscheiding gelet gehad omdat ik dat eigenlijk dacht dat ik dat altijd had en gewoon normaal was, dat was een stukje en hoorde gewoon bij mij dacht ik. Maar die sterk geurende urine duidde bij mij bij alledrie op zwangerschap. Alleen aan de geur kon ik al weten, maar nu drink ik koffie dus zeggen ze dan ruikt de urine ook al sterker. Maar volgens mij dronk ik in die tijd ook koffie hoor!
    Ach, ik weet het niet en ik wil mijzelf ook niet gek gaan lopen maken daarom zit ik er eigenlijk ook vrij weinig op deze site momenteel. Ook omdat ik op het ogenblik veel met de kinders het ziekenhuis in loop endus weinig tijd heb voor andere dingen.

xxx
    p.s. Linnikip mijn NOD is4 februari dus ik zal het eerder weten dan jij denk ik zo.
    Wat mij wel heel erg opvalt nu is dat ik géén behoefte aan sex heb, en om héél eerlijk te zijn heb ik dat met de zwangerschappen met die kinders ook niet gehad. 9 maanden géén SEX.
    Maar of dit nu puur toeval is of dat het duidt op een zwangerschap weet ik dus niet.

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi kippies,

Even een kort berichtje (moet nog ff bijlezen ;) )
    Maar ben vannacht ongesteld geworden :(
    Deze keer een cyclus van 47 dagen...
    Dus op naar de volgende ronde!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguhhh kippies!

Lekker weekend gehad allemaal? Ik wel, heerlijk met mijn haantje samen...

Linnie dus toch je ei gehad, ik ga zooooo hard duimen voor je!

Geen zin in sex? Komt me wel bekend voor, had ik ook geen zin in de dagen voor mijn nod, omdat ik echt steeds pijn had in mijn onderbuik... Hoop dat het een goed teken is voor je!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Day; Jammer meis.. Op naar de volgende ronde! En trouwens, misschien kun je ook die tarwekiemcapsules gebruiken, bij mij doet het namelijk wel iets! :)

@Miranda; Ik heb die afscheiding nog nooit gehad, maar ik heb mijn string en spijkerbroek in de was moeten gooien.. Sorry voor de details!
    4 februari, spannend! :)

@ Delikipje; goooodmorning! :) Heb je ook lekker niets gedaan? Heerlijk he?! :D

Ik hoop in elk geval wel dat het mijn ei is geweest! Heb goed geklust! :D

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Day, ohhhhh, wat jammer zeg! Hoop dat de volgende ronde korter mag zijn en positief!

@ Linnie, bah komt ze weer met die smerige details :D zo erg heb ik het nog niet gehad Linnie... Misschien is dat van die bijna 100 dagen wachten ?!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Alle Kippies,

Nopes nog steeds geen bloed haha dat is goed idd maar ben ervan overtuigd dat ik niet zw. ben dus laat die ongi. nou maar komen haha zit nu op dag 31...maar heb niks te klagen vergelen met sommige kippies hier..

Nou laat mijn banner dan maar staan tot ik nogi. wordt anders blijf ik aanpassen haha

Knuff

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Delikipje; Ik had ook echt zo'n 'jakkes-wat-overkomt-mij-nu' gevoel! :) Bleehhhhhh! ;)

@Riedelkip; Heb je al een testje gewaagd, of wacht je op je ongi? :) Wel even laten weten als je gaat testen he?! :D

Trouwens, ik moet binnenkort gaan invallen bij een andere vestiging en dan zal ik dus heel weinig te vinden zijn op het forum :( Jammer! Maar in elk geval wel weer lekker druk aan het werk! :D

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Linda, Ik had afgelopen zaterdag getest...was nega, staat alweer een paar blz. terug denk ik, nu weet ik het niet omdat ik zo'n idee heb dat ik niet ineens een week later wel posi zal testen maar als ik zo vrijdag of zo nog niet nongi. ben gooi ik er nog maar een test tegenaan, meer voor mij eigen gemoedsrust dan dat ik er wat van verwacht hahaha

Zeker jammer Linda.....nou ja heb je tenminste genoeg te lezen wanneer je langskomt hier hahaha

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Werd ook wel tijd Linnie, dat jij eens aan het werk ging :oops:

Moet ik zeggen, hahahha... Nee ik ga nu ook hard aan het werk!

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Delilah, Ik heb geen krampen of zo maar mijn lichaam schreeuwt er gewoon niet om en om eerlijk te zijn mis ik het nu ook niet. Dat had ik idd met mijn vorige zwangerschappen precies zo. Vorige maand had ik hier ook geen last van want toen had ik zin voor 10 om het zo maar te zeggen en al die tijd in onze relatie was IK diegene die aanleiding gaf van Schat, zullen we! Maar nu, nee echt niet! Gisteren wou mijn haantje maar ik had weer eens geen zin en heb gewoon zin MOETEN maken. Ik vind dit vreselijk en ik hoop dat het met ontpillen te maken heeft of dat ik zwanger ben maar dit is niet leuk.
    Ik heb af en toe het gevoel dat mijn bh knelt onder mijn borst. Brandende plek is dat.
    Mijn tepels zijn nog steeds geirriteerd maar heb nu geen krampen, wel nog een beurs gevoel in mijn rechterlies en moet veel plassen momenteel.
    Ach nog maar een week en dan komt die ongi weer!

xxx

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Riedelkip; Jammer! Ik deed meestal 1 keer in de 2 of 3 weken een test, om zeker te zijn! Het is zo rot als je niet ongi wordt.. Weet er alles van! Succes!

@Miranda; volgens mij ben je gewoon zwanger hoor! :) En nu hoop ik dat die vieze afscheiding een symtoon is, want dan maak ik ook nog kans!

@Delikipje; Wij zijn volgens mij de echte diehards die er vanaf het begin al bij zijn! :D Wat een team! En nu snel aan het werk! :)

Ik ga jullie nu even verlaten, want ik moet echt VEEEEEEEEEEEL doen!

Daaaaaaaaag! XXX

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @linnikip, ik juich er nog niet om. Ik zie het allemaal wel hoor, want ga ik nu hopen dat ik zwanger ben valt het dadelijk weer vies tegen. Ik ga er vanuit dat ik ongi ga worden.

Maar bedankt voor jullie leuke reacties.
    xxx

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Linnie...echt elke 2 a 3 weken of alleen in de tijd dat je ogi. zou moeten worden en dat niet wordt?...tja wat ik zeg einde van de week nog maar eens testen als er dan nog geen bloed te bekennen is....

Oke ik moet ook echt aan het werk nu...ahhhhhhhhhh :)

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jammer Day! Gaan we samen de nieuwe ronde in!
    Ik ga dadelijk even kijken voor die tarwekiem. Wat is daar de werking van?

Deel Deze Pagina