Ohhhh Pooh, lekker joh! Normaal gesproken was ik om 16.30 uur klaar geweest maar we hoorde vanmorgen dat een collega in het ziekenhuis is opgenomen dus daar ga ik met nog iemand vanavond even langs... En aangezien ik drie kwartier rijden van me werk afwoon heeft het geen zin om naar huis te gaan dus blijf ik hier tot 18.45 uur maar voor een goed doel! Fijn dat jullie me een beetje oppeppen
Ff een vraagje welke test kun je het beste halen/kopen als je toch al weet dat je weinig HCG hormonen aanmaakt of is dat ook per zwangerschap verschillend? xxx
@ Pooh en de andere kippetjes natuurlijk. Bedankt voor het zoeken van meer info. Heb er zeker wel wat aan. Maar ben zo bang dat de innesteling ofzo mislukt is na het overgeven Ik doe morgen denk ik gewoon weer een test. Dan zullen we zien of het streepje er nog is. Ik heb wel veel afscheiding de laatste 2 dagen dus wie weet. Tegen mijn vriend heb ik nog niks gezegd. Ben zo bang dat hij een gat in de lucht springt terwijl het alsnog fout kan gaan. Mocht ik echt zwanger zijn, dan ben ik nu 3 weken en 5 dagen volgens de calculator.
Mupkuh, ik ken iemand die vanaf het begin van de zwangerschap tot het einde alleen maar moest overgeven altijd. De laatste keer heeft ze ook geen test gedaan, ze begon met overgeven de hele dag door en wist gewoon dat ze zwanger was en die hebben 3 gezonde kinderen hoor meid!
Mupkuh, mijn nichtje is 3 weken geleden bevallen van een gezonde zoon. Zij heeft vanaf dag 1 erg veel overgegeven, de gehele zwangerschap. Lijkt me niet dat dat invloed zou hebben op de innesteling. Zij had trouwens ook de gehele zwangerschap gewoon door gerookt. Zware shag, ze rookte erg veel.
@miranda, het lijkt mij dat als je met en test eerder kan testen dan je NOD dat die test dus extra gevoelig is voor Hcg... Dus ook als je weinig Hcg aanmaakt zou deze test dat dus als beste moeten kunnen signaleren. Wanneer wou je gaan testen? Spannend zeg, als ik je 'klachten' lees en dat je dat ook bij je vorige zwangerschappen had.... Succes meid!
@poohkip, dankje maar ik weet het niet zo zeer hoor! Ik heb wel bekende kenmerken maar vertrouw er niet echt op, vandaar..... ik kan me toch niet bedwingen denk ik. Weet ik wel zeker trouwens! Zeker nu ik geen zin in sex heb ( al een hele week he!) en sinds kort een beurs gevoel aan de rechterzijkant onder mijn oksel en ik ben s'avonds heel moe en s'morgens ben ik rond de klok van 7 al klaarwakker en ik droom heel veel de laatste dagen. Nare dromen maar ook verdrietige dromen. Ik heb sinds een paar dagen ook dat ik mijn opa sterk mis ( is al 14 jaar dood). gek hoor! xxx
Jullie zorgen er wel voor dat ik weer ga lachen zeg. Zie het nu wel een beetje positief in. Mijn ventje is net thuis en zei waarom zit je met je hand voor je mond. Ik zo omdat ik misschien zwanger ben. Hij vindt hetlemaal super. maar heb gezegd dat hij niet blij mag zijn. Erg hé.
Meiden, zit ff met tranen in me ogen.... Hoorden net een nummer van celine dion, if i could gaat over wat je voor je kind over hebt.... Schoot ff in het verkeerde keelgat, ben zowie zo altijd al erg gevoelig voor dat soort emo liedjes.
haha heel erg....beetje blij mag wel hoor....maar snap wel dat je voorzichtig bent hoor....geniet toch maar vast een beetje
mupkuh, wat leuk van je haantje! leef helemaal met je mee. Vind het zo spannend. Had net me mannetje aan de telefoon en hij vroeg hoe het met de kippetjes was; ik zei gelijk; Oh, er is er ws weer één zwanger, vind het zo spannend voor haar. Toen moest hij hard lachen... 'jullie leven ook wel met elkaar mee zeg, wat fijn dat jullie elkaar zo gevonden hebben.... Wat een schatje is het toch ook. Ben benieuwd wat je test morgen laat zien...
Mooi liedje is dat he. Moet ik nu ook echt niet zien. Dan breek ik helemala denk ik. En blij, ik probeer het een klein beetje niet te zijn.
Hahhaha... Leuk die haantjes inderdaad! Mijn haantje lag eergister bij mij op de bank met zijn hoofd op mijn buik "kom maar snel, papa houdt heel veel van jou" hahahaha... Nu lach ik erom, toen moest ik erom huilen, zoooo lief