oh wat lees ik nu! Mup waarschijnlijk zwanger! super zeg! over een paar dagen is de test vast veel duidelijker! Ben helemaal blij! ga nu even koken. lekker aan de hutspot. mmm. komt straks wel weer even kijken.
Bedankt Pooh voor je berichtje. Ik dacht alleen dat je altijd pas na de innesteling hcg aanmaakte. Maar ja zolang mijn test alleen maar positiever word vind ik het goed. Net geprobeerd wat eten naar binnen te werken. Maar valt niet mee, blijf zo erg misselijk. Mijn mannetje staat heel de avond al te stampen van geluk. Wel kei grappig. Maar tot nu toe is niks de eerste keer goed gegaan in mijn leven. Maar ik blijf hoop houden.
Precies meiden, kan altijd nog wat gebeuren. Eerst hopen dat je zwanger wordt en dan dan de innesteling goed verloopt en idd dan die beruchte 12 weken. En dan heb je nog een hele zwangerschap voor de boeg... En wat dacht je van de zorgen als je kleintje er eenmaal is, blijf je altijd houden... Maar we moeten pos blijven! Het blijf een misterie, wat er in je lichaam precies gebeurd..
Voor alles is een eerste keer Mup! Probeer hoop te houden maar toch nuchter te blijven! Moeilijk lijkt me dat zeg, pfff....
eens moet iets een eerste keer goed gaan meid, hoop voor je dat dat deze keer is! Wat heerlijk om zo met je mannetje al voorzichtig dolgelukkig te zijn. Kan deli zeker over meepraten denk ik.. x
Nou pooh, bij ons is het allemaal nog al snel gegaan... Dus de 1e weken besefte we het eigenlijk helemaal niet zo goed en ik was wel blij maar dacht eigenlijk moeten we nu zielsgelukkig zijn volgens mij? Dat gevoel kreeg ik pas toen ik de echo zag... Soms zou ik willen dat wij er wat meer na toe hadden kunnen leven ondanks de negatieve testen dan, volgens mij wordt daardoor je verlangen wel steeds groter... Maar goed, nu ben ik blij dat we niet hebben hoeven wachten zolang, beetje rare kip ben ik, hoop dat je me een beetje kunt aanvoelen!
Ja 1 dag voor mijn NOD! Maar nu bij de echo was het kindje al zo groot dat ze dachten dat ik een week verder was, dus die logica snap ik niet helemaal maar in principe uitgaande van mijn normale cyclus die altijd 28 was heb ik 1 dag ervoor getest.
Muppie......ohhhh watfijn voor je meisje...hoop dat je snel meer zekerheid hebt zodat je er helemaal hoteldebotel blij om kan zijn! Gefeliciteerd!
Dat hoop ik ook, morgen gooi ik er weer een test tegen aan... Mara ben zo bang dat die negatief aan gaat geven.
Ja deli, ik voel wat je bedoeld.. Kan me voorstellen dat als het zo snel gaat je je een beetje overvallen voelt. En snap heel goed dat je echte geluksgevoel dan pas helemaal door dringt als je de echo ziet. x
Nou kan nu moeilijk al opvang regelen als ik nog niet eens zwanger ben maar als het vol zou zitten heb ik wel een probleem ja...nou ja eerst maar zwanger zien te worden....detail ik weet het maar wel een belangrijke hahah
Klopt, maar dat bericht had ik ergens anders willen plaatsen, er is een topic van iemand die niet zwanger is en al heeft ingeschreven voor kinderopvang.... Hoe dat bericht hier kwam snap ik niet helemaal
Ik ben blij dat je me begrijpt Pooh, voelde me al een beetje egoistisch ofzo... Maar ja, als je zwanger bent voel je heel veel waar je niks van begrijpt! Meiden jullie trekken me aardig de middag en avond door zo!
Nee inderdaad! Raar verhaal toch?! Ik zou me er ook nog geen zorgen over maken hoor! Er is altijd wel een touw aan vast te knopen! Lekker optimistisch...
Ik heb laatst tegen mijn teamleider gezegd dat ik het liefst 2 dagen zou werken maar ze weten hier nog niet hoe en wat... Je zou het niet zeggen aangezien ik zoveel hier zit maar ik heb best een drukke baan en daar zijn ze nu iemand anders voor aan het zoeken voor 40 uur, er is werk zat voor mij nog een paar uur maar of dat hier kan weet ik nog niet. Ik heb wel een vast contract dus we zien wel, anders zoek ik ander werk, maak me er niet druk om in ieder geval!