Welkom Judibi! Hier een rustig dagje gehad. Net met mijn moeder naar Ikea geweest. Was erg gezellig. Mijn ongi is na twee heftige dagen al helemaal over. Snap er helemaal niks meer van. Geen krampje meer helemaal niks....
Ja heel raar he. Meestal heb ik vier dagen en dan de vijfde dag echt afbouwen. Nu was het echt zaterdag en zondag heftig en nu niks meer.
nee, he... haha maar het leuke is wel dat wij het kindje in onze buik mogen dragen... heeft dus ook zo z'n voordelen he? haha
ik ook niet, ben benieuwd naar hoe hij/zij zal zijn als het geboren wordt maar denk dat ik nog het meest ga genieten van het zwanger zijn, lijkt mij zo leuk... Maar goed blijven dromen he, nu eerst maar eens hopen dat het zover komt.
zo ben er weer. Man zit nu even tv te kijken.. Vind jullie leuker dan de tv.. handig zo'n laptop zit je toch gezellig op de bank.
ik merk wel dat ik deze ronde wat relaxter ben, ook nu met de ovulatietesten... Had wel verwacht dat ik dan toch gestrester zou worden...
ga deze ronde ook wat meer ontspannen in... maar aan het eind van mijn cyclus vind ik het toch wel erg spannend!
Ja dat heb ik elke keer. Elke keer denk ik aan t begin...deze keer ga ik er eens niet zoveel mee bezig zijn.....en dan als ik mijn ei heb gevoeld begint t weer....
heel herkenbaar yojo. alleen moment van ei is voor mij tot nu toe nog niet duidelijk voelbaar. Tot nu toe heb ik het nog niet goed gevoeld in iedergeval