zou het wel prettig vinden als ik mijn ei ook voelde.. heb afgelopen cyclus 2/3 weken ofzo zere liezen gehad. Was denk ik wel rond mijn ei. maar ook een periode ervoor. Weet niet of dat wel kan eigenlijk. dat je voor je ei ook al vanalles voelt. Ga het deze maand wel weer bekijken. Is deze maand vast wel weer anders.
Ja het is elke keer weer anders he..... Ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken. Fijne avond nog en tot morgen!
nou, mijn mannetje is weer thuis. Ga nog ff met hem op de bank hangen en dan ook m'n bedje opzoeken. Tot morgen meiden. x
Hey kipjes, Hier nog geen ei opgespoord hahaha. Misschien is ie echt al geweest. Mijn liesen doen nog steeds raar hahaha. MUPKUH wat zei ik hahahahaha ZWANGER! Gefeliciteerd en hopen dat het allemaal goed mag gaan.... Streep is streep. alle nieuwe welkom in ons hok....
he meiden denk eraan, van zwanger zijn kan je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ziek zijn, heb 9 maanden met de laatste boven de plee gehangen, dat ik heel blij was dat ik mocht bevallen
Welkom Judibi! Hier nog geen ongi. te bekennen en ik voel het er de komende dagen ook nog niet van komen eigenlijk, geen rugpijn/buikpijn wat dan ook...pfff alleen af ent oe druk in de rechterkant van me buik haha...ga morgen nog maar ff een test doen voor de zekerheid en als die ook nega is dan moet ik gewoon afwachten... Hier verder alles ok met iedereen? Knuff
Hey Riddle, duurt lang he dat wachten, pfff... Misschien heb je mogen wel feest! Met mij gaat ie goed verder!
Goeiemorgen Kippetjes! Alles goed met jullie? Hier wel. Mijn haantje kwam gisteravond onverwachts toch thuis! Nu zie ik hem donderdag pas weer....maar ja hoort erbij he.... Fijne dag!
Hey Yootje! Leuk dat je gister dan nog even met je haantje had, donderdag klinkt wel erg ver weg he! Hier is trouwens alles okidoki!
Ja donderdag is ook heeeeel ver weg. Ja om half elf smsde hij ben je nog wakker? Ben over zeven minuten thuis! Hij moest eigenlijk meteen door naar Tsjechie maar wilde eerst nog ff thuis komen. Das wel lief he!
Goedemorgen kippetjes! Praat me even bij, is Mupkip zeker weten zwanger?! Echt SUPER! En hoe is het verder hier? Ik heb gisteren mijn ovutesten op de foto gezet en vind het toch vreemd, de eerste is echt positief, maar die andere twee zijn ook heel donker.. Misschien moet ik morgen nog maar een ovutestje proberen
Dat is zeker lief en een leuke verrassing! Vind het wel knap dat mensen zo kunnen leven, volgens mij zou ik 'm veels te veel missen maar dat zal ook een kwestie van wennen zijn denk ik?!
Ja en ik ben niet anders gewend. Toen we negen jaar geleden samen kwamen was hij altijd van zondagavond tot vrijdagavond weg. Dat is sinds we samenwonen veranderd naar maximaal twee nachten in de week. Alleen deze week zou dan een uitzondering zijn. Maar ja tis niet altijd leuk.
Ja Delilah wachten duurt zeker lang, en ik doe die test ook alleen maar voor de zekerheid hoor verwacht er geen posi resultaat van...als ik zaterdag totaal negatief heb getest zou ik eigenlijk niet weten hoe hij morgen dan ineens wel positief zou kunnen zijn vandaar haha Ja donderdag is ver weg maar aan de andere kant, dagen gaan tegenwoordig zo snel voorbij pff nie leuk meer....tenminste ze gaan snel zolang je maar niet wacht op iets haha en kippies hier wachten altijd wel op iets
haha ja daar heb je gelijk in ja! Ik kom mijn dagen wel door hoor. Vandaag het huis en de rest van de week werken dus het is zo weer weekend. Carnaval hier. Doen jullie iets aan Carnaval?