Hhahaha! Misschien hebben jullie elkaar al heel vaak gezien, maar weten jullie van elkaar niet wie jullie zijn! Whahahaha!
Riedelkip, dat ken ik inderdaad wel ja! Jij zit niet in onze kippen hyve toch? Dan had ik kunnen zien of ik je herkende... Spannend hoor linnie! Ik denk toch.........
Delikipje; ben blij dat jij altijd zo positief blijft over mij! Ik ben al drie maanden niet ongesteld geweest (zit al bijna op de 100 dagen) en jij hebt nog steeds hoop voor mij! Echt zo lief! Thanks! Ik ben zo bang dat er straks weer niets gebeurd, dat ik gewoon weer niet ongesteld wordt en niet zwanger ben.. Ik zie er echt tegenop!
Precies Linnie, je hebt een positieve test, dat krijg je echt niet als er niks aan de hand is! Dus; of je eieren springen al een hele week of je bent gewoon zwanger en krijg je daarom steeds positief!
Ach, ik begin gewoon alweer te twijfelen.. Hij was wel net zo donker als de controlelijn (ik heb het mijn haantje nog na laten kijken) maar je ziet bij heel veel vrouwen dat hij juist nog donkerder van kleur is.. Was bij mij niet zo.. Ach ja, ik weet het gewoon niet.. Ik had verwacht dat ik meer zou voelen bij mijn ei..
Geloof dat je naar de dokter moet voor een bevestiging en dan word je doorgestuurd naar verloskundige of gyneacoloog.
Als je een positieve test heb moet je de verloskundige bellen. Tenminste als je zonder hulp van de dokter zwanger bent geraakt. Anders wel even je arts bellen ja.
Nee hoor, als je zelf een positieve test hebt kun je zelf een afspraak maken met de verloskundige praktijk! De huisarts kan je maar zo wegsturen, dat heb ik ook wel eens gehoord!
Ja een vriendin van mij belde heel netjes de huisarts. Verklaarde die assistente haar zo ongeveer voor gek. Want ze snapte toch zeker wel dat ze gewoon de verloskundige moest bellen als ze een positieve test had.....
Ik denk dat ik wel naar de gyneacoloog moet. Ivm met de uitslag van mijn uitstrijkje. Ik zal wel eens gaan bellen.
Kippen Hyve? aangezien ik geen idee heb wat dat is zit ik er niet in haha....en ik herken noet zo heel veel mensen hier nog hahaha
Linnie, postief blijven hoor! Er is wat op komst! Niet alle vrouwen voelen wat van hun eisprong dus daar moet je ook niet van uitgaan... Gewoon lekker vrolijke Linnie blijven en met ons kletsen en samen wachten
Ja Jootje, mijn schoonzusje ging ook netjes naar de huisarts en die vroeg, heb je een test gedaan zei ze ja... Wat doe je hier dan? Ik wil er nog wel een doen als je dat wilt, hahaha.... Maar inderdaad voor Mup is het anders! Riedel, wij zitten allemaal op hyves in onze eigen hyve voor kippen