http://onze-sksb.hyves.nl/ Weet niet of je al zelf op hyves zit maar dan kun je je aanmelden als je wilt natuurlijk
Ik vond hyves ook verslavend in het begin maar tegenwoordig heb ik dat meer met zwangerschapspagina en kom ik nog weinig op hyves
haha ja ik kom hier steeds meer....en het begon gewoon met 1 vraagje en ben nooit meer weggegaan hahhaa
Hahaha, bij mij ook... Ik had zoveel klachten na mijn ei maar dacht ik kan toch niet al meteen de 1e officiele ronde zwanger zijn?! Nee, ik ga me niet van alles aanpraten en toen zag ik dit topic en toen moest ik me er wel in mengen
Ik herken trouwens niet iedereen in onze kippenhyve? Eigenlijk moet iedereen even z'n kippen naam vermelden of heb ik dat gewoon gemist?
Nou ik heb de assistente gesproken. En die zegt dat ik gewoon zwanger ben dus niet moet miepen Ik mag dus kiezen of ik bij de verloskundige wil of bij de gyneacoloog. Kans voor het ziekenhuis is groter gezien de kleine kans op vroeg geboorte. Ik zou dan bij 10 weken een echo krijgen of misschien zelfs al bij 6 weken als daar aanleiding toe is.
Zeker spannend Mup! JIHOE! Weer een zwangere in ons topic! Wie volgt, wie volgt! En als je voldoende hebt, strooi dan even wat HCG naar ons! *houdt haar mandje in de lucht*
Mupppppp geweldig! Wij wisten het wel, ben blij dat jij bevestiging hebt gekregen nu! Wanneer ga je een nieuwe banner maken, wil weten hoever je bent! * IK REN ROND ALS EEN KIP ZONDER KOP *
euuuuuuuuh dames kijk eens, heb voor alle zekerheid bloed laten nemen, want heb pregnyl gehad en clomid. Normaal moeten die hcgs al uit m'n bloed zijn, maar je weer nooit he. Duimen he