[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linniekip, leuk die naam ook erbij gezet, whahaha.... Nu weten ze hier zeker dat wij niet wijs zijn!

Ik weet het niet meisie, je kunt een keer testen, voor je eigen rust?! Misschien wordt je dan sneller ongesteld als het niet raak is maaaaaaar misschien ben je wel gewoon harstikke zwanger en hebben we feest hier in't hok!

mmm.... Moeten we wel slingers ophangen!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik lig ook helemaal slap om jullie! Echt super, ljikt wel of ik er in een keer een hele vriendenclub bij heb, hahaha.... Een clubske zonder gezicht inderdaad !

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, stel dat dit echt mijn vruchtbare dagen zijn, dan kan ik pas over 2 weken testen.. Kan ik het aan om zolang te wachten op een eventuele ongi zonder te denken dat ik misschien wel zwanger ben.. I don't know! Dat zou inhouden dat ik een cyclus zou hebben van zo'n 55 dagen :( Hmmmm...

Ik ben eruit, als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben, ga ik er een testje aan wagen! Ze waren toch maar €3,99 (3 stuks) Why not! Moet er toch iets voor over hebben! :D

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zie net iemand met een cyclus van 70 dagen.. Ik wacht toch nog maar even! :D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou precies, hopen dat het raak is gewoon!

En als de test aangeeft dat het anders is wil het nog niet veel zeggen, is de hoop nog niet weg en kun je idd over 2 weken nog een keer doen als je nog niet ongie bent!

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kippies,

ben er weer.
    Wat heb ik krom gelegen om die blauwe lippen.
    Ik hoop niet dat die medicijnhaan van vanmiddag zich is rot geschrokken, straks heb ik ook al blauwe lippen ha ha ha ahah

Bruine afscheiding kan ook innesteling zijn....
    ik zou gewoon een testje wagen, stelt je wel gerust denk ik, athans bij mij heft het wel gewerkt

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

hahahhaaha........ Medicijnhaan ---> blauwe lippen.... :)

Heeft u het zo kou mevrouwtje, whahahaha

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ga jij trouwens over 5 dagen testen, of wacht je dan nog even?

Gaan we gewoon allemaal tegelijkertijd testen! 1...2...3.. ZWANGER!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Mink; Heb jij al getest?

Ik weet het gewoon niet.. :( Het kan ook zijn dat ik die zondag mijn eisprong had en dat ik pas zondag ongi moet worden.. Dus dan zou ik te vroeg zijn met testen toch?!

Okeej, ik wacht tot zondag!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Heb van de week nog eentje gedaan. Eigenlijk wist ik wel dat ik nog niks kon zien.... dus het was ook niks.
    Nu wacht ik gewoon tot na volgendeweek woensdag. Eerder heeft toch geen zin.

Ha ha de medicijnkip had wel koude handen ha ha dat zei ik nog.. wat erg schaam me diep hi hihi

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ga zeker dan testen.... misschien wel eerder, ohhhhh kan het gewoon niet houden en mijn menstruatie begint altjid op maandag met bloed bij het afvegen en op woensdag zet het echt door dus ik ben met mijn 1e cyclus dag uitgegaan van die woensdag maar kan ook goed die maandag zijn...

Bovendien heb ik zwaaaaar het gevoel dat ik al een aantal weken zwanger ben maar toch wat bloed ben verloren de vorige keer..... hahahah heeft iedereen hier volgens mij wel.

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    kippetjes kippetjes,

we hebben een clubske opgericht maar wel zonder enig gezicht KOm er bij ja kom erbij (8) ( is een liedje )
    maargoed, ik heb al denk 10 paginas terug gelezen,was vanmiddag aan het werk.
    ik kan nooit over 10 paginas terug praten ben bijna de helft alweer vergeten!
    maar die blauwe lippen ,dat vergeet je niet! Jeetje :D haha heb ik ook om gelachen stelletje gekke meiden!
    nou maar op onderzoek he? hihi :D

@ linda, ik zou gewoon testen als ik jou was ! weetje je iig waar je aan toe bent! hoop het voor je ! en 3,nog iets is niet duur. ik hoop dat ze wel goed werken die dingen.
    en ja bruine afscheiding kan idd op een innesteling duiden.
    maar wat is bruin? moet dat donker zijn of juist licht? karamel kleur? wat is normale kleur voor een innesteling? en hoeveel verlies je dan?

ik moet denk nog even terug lezen om op alles terug te komen :D :D tossow !

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    oeps oude medicijn haan ha ha ha

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ben steeds chocolade aan het eten. Niet best, vaak een teken voor mijn ongi en dan nog niet over alle rare steken gesproken in mijn lijf.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Niet schamen joh, die gasten zijn wel wat gewent denk ik altijd maar! ;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zitten jullie meiden niet op hyves ofzo, krjigen we er toch een beetje een gezicht bij?

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Lieve dames, ik ga jullie weer verlaten!
    Ik vond het erg gezellig vandaag! Ik ga voor mijn vertrek nog even naar de WC om mijn lippen te bekijken ;) En natuurlijk kijken of er al iets is gebeurd downstairs :D

Ik spreek jullie morgen wel weer! Vanavond lekker met mijn vriendinnetjes in mijn kippenhok vertoeven! :D Heb er zin an! Even niet denken aan de krampjes in mijn buik! Hoewel ik het wel leuk vind om met jullie te denken aan deze krampjes :D

Fijne avond lieve schatten!

Kus

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik heb wel hyves ! :D

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ha ha sta wel op hyves maar niet met een duidelijke foto.
    Met een knal gele Ducati Monster (motor) das mijn passie, maar staat nu in winterstalling...

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

trouwens min en nikitje ook ff de kippennaam bij je profiel zetten, is lachuhhhhhh :)

Deel Deze Pagina