Straks krijg je een smsje terug, ohhhh gezellig smeppen, in Ede?! Altijd al een keer willen doen! Het klinkt ook wel als een leuk spel net zoals, golf of bowlen, hahahaha
Hahah ja idd! Maar denk niet dat ie snel reageerd. Moest naar Tjechie en hij is niet zo happig op smsen vanuit t buitenland. Saaie haan hoor!
haha die van mij is daar een beetje te happig op, vorig jaar is ie 8 dagen naar Spanje gegaan heeft ie ff 44 sms-jes gestuurd...vond ik toch wat veel haha
Mijn haantje is helemaal niet zo'n sms'ert! Ben ook stom verbaasd als ik een sms van 'm krijg Maar goed, wij mailen de hele dag over en weer!
@Mupkuh: Gefeliciteerd! super dat je zwanger bent! geniet ervan hoor! @Yojo: idd hoop ik dat wij volgende maand aan de beurt zijn
Nee, niet gezellig.. Het is zo'n soort overleg wat we in 2007 hebben gedaan, allemaal cijfertjes enz. Bleh! Gelukkig wel lekker eten daarna!
Hey dames! Ben ik weer, het is best een beetje koud buiten! Linnie, sterkte vanavond, misschien is het superleuk!
Eten 8) Eten 8) Eten 8) Ik zal wel ontzettend in de file komen, moet van de ene kant naar de andere kant van het land! Dus misschien ben ik precies op tijd voor het eten!