Of je gaat gewoon niet als je echt geen zin hebt! Sorry hoor maar het was tijd om te smeppen is dat geen leuke smoes?
Ze doen er een beetje moeilijk over als je afzegt.. Alleen als je een HEEEEEEEEEEEELE goede reden hebt! 'Linnie moet SMEPPEN vanavond!' Goede reden toch?!
Ja precies ik vind het een goede! Heb je een mannelijke manager? Anders kun je gewoon zeggen dat je niet kan en als hij vragen heeft schijn je alleen maar te hoeven zeggen, het is een vrouwending maar ik wil het wel even uitleggen!
Haha ja idd die heb ik ook wel eens gehoord. Helaas werk ik met alleen maar vrouwen dus bij mij werkt t nie......
Linnie de diehard gaat gewoon! Wel weer leuk om al mijn collega's weer eens te zien! En als het niet leuk is, ontsnap ik gewoon stiekem! Dan laat ik eerst even mijn gezicht zien aan mijn manager en hupsaaaa WEG!
Ik spreek ook niet uit ervaring hoor, heb het van horen zeggen! Ik heb wel een keer aan mijn baas gevraagd of ik tussen de middag even heen en weer naar huis mocht en hij vroeg toen helemaal nergens naar en zei alleen ja hoor prima! Maar dat was omdat ik een gat ontdekte in mijn nieuwe broek en ik graag een andere hele aan wilde trekken hahahaha... Ben benieuwd wat hij gedacht heeft?!
Hahahhahaa dat denk ik niet want ik werkte op een afdeling met alleen maar mannen maar voor de rest liepen er alleen vrouwen rond daar... Gelukkig had ik nog een broek thuis die erg op die andere leek dus het zal ook niet zijn opgevallen dat ik ineens met wat anders aan kwam!
Ik heb altijd reservekleding in mijn locker liggen haha slim van mij he! Maar ja je moet wat he als je op kinderdagverblijf werkt.
Ach ja, wat kan mij het schelen... Hij wil ook niet weten wat ik over hem dacht Zo hebben we allemaal wel eens wat toch!
haha ja mijn collega's hebben niet de gewoonte om over me heen te spugen of zo dus dat heb ik niet nodig.. ben wel een x onwijs uit mijn broek gescheurd, gelukkig had ik een lang vest aan aangezien ik te ver weg woon om ff heen en weer te gaan
Nou ik was dus een keer helemaal ondergespuugd door een baby en ik had niks schoons meer bij......lag er nog een shirt van een oud collega.....het enigste in huis en idd ook te ver om ff op en neer te rijden......dus moest ik dat shirt aan....opzich niet erg.....maar t was een knalblauw shirt met een heel groot ernie hoofd erop......de reacties van de ouders 's avonds.....ik schaamde me kapot!