[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahahah leuk toch!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Linnie dat met een horloge heb ik ook weleens gehad ja zo stom......ik heb ook een keer gehad dat ik een slok drinken nam en toen zo vreselijk hard moest lachen dat et me neus uitkwam...nou kon wel door de grond zakken hahhaa :oops:

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hahahah!
    Vind t gezellig hierzo.....

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja ik ook....beetje te gezellig, heb nog amper wat uitgevoerd hierzo en dt terwijl ik omkom in et werk vanwege zieke collega's :(

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vergat erbij te vermelden dat ik zo'n vijf minuten vast zat met mijn hak! Whahahaha :) Ik heb uiteindelijk mijn schoen uit moeten doen om hem eigenhandig los te trekken! :)

Oh ja, ben ook wel eens een hak verloren toen ik nog in Utrecht werkte, moest ik dat hele stuk naar huis op 1 teen! :)

Ik had vorige zomer iets ergs joh! Ik zei tegen een collega die elke ochtend misselijk was, 'joh, ben je niet zwanger?'. Dus antwoordde ze; 'Sommige vrouwen kunnen geen kinderen krijgen..'
    Ik kon wel door de grond zakken! Voelde me zo lullig!
    Wat blijkt, ze was wel zwanger! :) Ik had gewoon gelijk! :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhahaa.... Linnie, ik zit gewoon hardop te lachen achter mijn bureau... Mijn teamleider vroeg al wat er aan de hand was, uhhhh niks :)

Ik zie het helemaal voor me!

Oke, nu de mijne dan:

Ik ben dus echt een keer gigantisch doorgelekt toen ik nog op school zat... Hoorde mensen achter mij lachen maar had een hele lange witte trui aan en iemand zei je bent doorgelekt, ikke; nee man dat is verf van handarbeid net! AHUM!

Alles zat onder, mijn stoel, mijn broek, mijn trui, mijn schooltas en uiteindelijk mijn fiets toen ik naar huis moest fietsen........ :(

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah nou ik werd om half acht mijn bed uitgebeld omdat mijn moeder bloed moest laten prikken maar de jongste van mijn zus ziek was. Of ik alsjeblieft effe op kon komen passen.....dus toen ik om negen uur weer thuis was heb ik maar meteen gedaan wat ik van mezelf moest doen....dus nu mag ik zonder schuld gevoel blijven zitten....

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff das nog es heftig doorlekken zeg...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zoiets heb ik ook een keer gehad Linnie, een collega zag een andere collega bij de positie kleding dus zij had dat verteld op onze afd. en toen kwam de roddel dus dat zij zwanger was...

Ik heel blij tegen haar ben je zwanger?! Nee! Oeps... Toen kwam er een heel gedoe want blijkt dat zij ook geen kinderen kon krijgen ze was echt heel boos! Maar gelukkig niet op mij, omdat ik het gewoon eerlijk vroeg aan haar zelf....

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pffff heftig hoor.Het zou je maar gebeuren idd.....dan sta je toch ff met je mond vol tanden.
    Ik probeer er maar nooit naar te vragen....

Zo had een vriendin van mij die bij mij op de bruiloft was. Toen nog zwanger....aan een gezette vrouw gevraagd en hoelang moet jij nog?

Ooohhh die kon ook door de grond zakken!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Gelukkig maar! :) Ik had er ook totaal niet over na gedacht! Ik heb me er echt heel lang lullig over gevoeld, totdat ik eind vorig jaar een overleg had en haar zag.. En ik maar turen naar die buik, want ik had natuurlijk nog steeds het idee dat ze niet zwanger kon zijn.. (had het nog niet vernomen toen) Uiteindelijk maar voorzichtig gevraagd; 'Zie ik het nou goed?' En ja hoor, hartstikke zwanger! We hebben helemaal in een deuk gelegen!

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    hmmm das een kromme zin.....

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden, maar jullie volgen ons zwangere kippetjes ook snel. Ben ik niet bang voor.

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja lachen man al die dingen, ben idd om die reden altijd heel voorzichtig met dat soort dingen vragen haha

das het voordeel van blunders, later kan je er altijd om lachen :)

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    O ja zeker als we allemaal gaan SMEPPEN hahaha
    Ach t komt helemaal goed Mup! Zolang we er nog lol in hebben! En we ons hart hier kunnen luchten!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahaa... Beter toch Linnie, misschien zei ze dat destijds tegen jou gewoon puur uit frustratie!

Ik stond laatst bij de blokker in de rij voor de kassa stond er een moeder met een kindje voor mij en die zei, geef je centjes maar aan die mijnheer achter de toonbank........ was het een meisje!

Maar goed, dat kun je ook heeeeeel moeilijk zien maar wel een lullig moment voor die moeder!

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahha goeie ja Delikippie....

En ja ben blij dat ik hier stoom kan afblazen...ben me toch een partij nerveus al de hele dag poeh wordt er helemaal gek van terwijl ik weet dat ik nergens nerveus voor hoef te zijn maar ja vertel dat mijn emootjes maar hahah

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Riedel, ik weet nog precies hoe ik zat voor mijn NOD... Was ook super nerveus en ik wilde testen uitstellen en hier zat er 1 de hele tijd maar te pushen dat ik moest testen omdat ze een goed gevoel had, zal geen namen noemen Linnie ;)

Als ik hier niet de hele dag kon beppen destijds was ik gek (ker) geworden volgens mij!

Heerlijk hokkie hier!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Echt een heerlijk hok ja!

20. riddle

riddle Fanatiek lid