Ik heb ook wel een grappige blunder. Was met mijn moeder boodschappen aan het doen, paar weken geleden al. Maar ik stond in een andere rij, liep ik naar een vrouw toe en begon al te praten tegen haar. Dacht ik huh kinderwagen baby, draait ze zich om was het een andere vrouw. Ik sprong bijna op groen. Maar ze leek van achtere sprekend op me moeder grijs, rode jas...
Jaaaaaaaaa vind ik wel! Heb de echo ook eindelijk hier op de pagina in mijn album kunnen krijgen! Ik kreeg gister een slabbertje daar stond op: Ik knap, heb je m'n moeder nog niet gezien, hahahaha.... Die durf ik niet eens om te doen straks
Ja die heb je ook in shirtjes enzo. Heb ik wel es gezien op braderie. Heb je ook met de papa versie. Erg stoer hoor! Gewoon om doen!
Werd ik geroepen? 8) Ik weet het, ik ben vaak nog nerveuzer dan degene die moet testen! Maar jullie hebben helemaal gelijk kippetjes! Hoewel ik weinig aan werken toekom met jullie, ben ik toch zooooo blij dat ik hier mijn 'ei' kwijt kan! HEERLIJK! Thanks! Gaan we weer; GROUPHUGGGG!
haha tuurlijk wel Delikipje dat is leuk man! Enne ja Mup heb ik redelijk vaak dat ik wat tegen mijn vriend zeg en weg is ie, zie je al die mensen raar kijken ik tegen de lucht sta te praten haha heel irri is dat
Lieve Chickens, ik ga de auto in! En kom er voorlopig niet meer uit! Fijne avond alvast en tot morgen! XXX
Ja klopt, ik kijk er wel regelmatig maar dat was meer om de kippies met wie je praat te kunnen zien geloof ik?!
Ja maar ja ik weet nog niet zo goed wie wie is daar hoor.....probeer zo goed mogelijk te kijken. En net als ik hebben sommige het profiel niet voor iedereen zichtbaar.....
Dan moet je die effe uitnodigen! Vriendjes worden, ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden maar die er in het begin zaten zijn ook allemaal mijn hyves-vrienden ldus dan kun je wat meer zien en laten horen!