Hahahaha.... Misschien kun je het tegelijk doen, whahahaha! Smeppen en dan op je mobiel internetten ofzo?! Neeee, ga maar lekker smeppen daar heb je meer aan, wij horen je daarna wel weer
Ik heb net reactie terug van iemand die voor me gependeld heeft en die zegt april 2008 ben ik zwanger hahha
Ja lekker op tijd naar bed! Ik moet dadelijk effe oppassen. Mijn tante moet naar de ouderavond van de oudste van haar. Zo leuk al die kleine neefjes en nichtjes in de familie. Mijn tante is maar zes jaar ouder als ik dus das wel erg gezellig!
Ja yo, dat is gezellig inderdaad, onze broers en zussen hebben in totaal ook 12 kids en we mogen vaak oppassen, errrrug leuk! Donderdag mogen we weer op 3 donderstenen van jongens passen Riddle, ik heb niks met pendelen, vind het allemaal maar onzin maar hoop dat je eerder zwanger bent
@ Yojo Ik heb Tigger84 en Hummel voor me laten pendelen nee ik geloof er ook niet echt inh oor delikipje maar vond het wel grappig te weten wat er uit zou komen en wat er uiteindelijk van gaat kloppen maar eerder is idd altijd beter Meiden ik ga er ook vandoor me manneke komt me met 10 minuutjes lekker ophalen Fijne avond!
yojo, moet je op deze sie zoeken naar het forum pendelen. daar staat wie dat doet en dan kun je hun een berichtje sturen. succes ik heb het ook gedaan, ben gewoon nieuwsgierig.. heb nog geen uitslag gehad... ik heb het gevraagd aan tigger84 en wishgirl
Ja vind het wel leuk dat pendelen. Ik zal wel eens gaan zoeken. Als ik jullie niet meer spreek fijne avond en ik ben er morgenavond weer!
hey meiden, jullie hebben het weer gezellig gehad vandaag zeg! moest af en toe heel hard lachen Vind het zo leuk mupkuh dat je test weer iets duidelijker is! je bent gewoon ZWANGER, super! Linda, voor jou ook spannend! heb het gevoel dat je gewoon zwanger bent maar nog even afwachten dus. Voor alle andere kippetjes, succes met wachten op je ei of je nod en succes met klussen natuurliijk ! Dacht gister dat mijn ongi al weer over was maar had iets te vroeg gejuichd. vandaag goed op gang gekomen met buikpijn en al . dat was toch wel prettig aan de pil... nou ga zo koken. kom vanavond wel weer kijken.. xxx
Hey kipjes, Mupkuh echt super voor jullie en nou lekker genieten.... Nog geen ei te bekennen, maar wel misselijk vandaag. Kon broodje bijna niet wegkrijgen en gisteren heel veel dikkige slijm en ineens rare donkere kleur slijm? hmm maar heeeel iets hoor, dus zal wel niks zijn. want dan is een ovu test toch positief? Nu is mijn slijm dik veel en gelig met een sterke geur. Herkent iemand dit? Bah klinkt dit ranzig hahah lang leve de inleg lapjes hahaha tot morgen ik ga naar Yoga
@mink, ja dat sterkgeurende dikke slijm heb ik ook gehad, vandaag was het wat minder. Mijn rechteronderbuik/lies voelt nog steeds beurs aan, mijn tepels zijn nog precies zo irritant als paar dagen geleden, ben om een uur of 7 klaarwakker, slaap onrustig, s'avonds heel moe, koud, sterkgeurende urine en het belangrijkste geen zin in sex! hahahahaha herkenbaar? xxx
nou ik sta nu ook op hyves, leuk dat er al zo veel kippetjes op staan! Ga nog ff tv kijken met m'n mannetje en dan zo lekker m'n bedje in. tot morgen. ps. miranda, hoe is het met die kleine gegaan? Ze moest toch vandaag?
hallo meiden ben net thuis van m'n werk.. Aan de foon kreeg ik horen dat de test positief werd bevonden, de waarde was nog maar 81 maar kwam overeen met een prille zwangerschap als je nog niet overtijd bent. Ik zei , meen je het? Ja, maar donderdag moet ik bellen om te vragen of ik nog eens bloed moet laten prikken of dat het zo verder kan. Ze zei ook dat de waarden nu per dag verdubbelen, dus mag zw testen blijven doen om zwangerschap te zien bevestigen op plastiek