Hallo kippetjes! @Mupkip + Zico; Van harte meiden! Echt super voor jullie! Klim maar op die roze wolk en strooi maar wat HCG naar ons toe! @De rest: Murnin'! Het was gisteren echt super gezellig! Zal je net zien, als je er geen zin in hebt is het juist heel leuk! Lag om half 12 in mijn bedje *gaap* We kregen een cursus Djembé! Trommelen! Ik heb al mijn frustraties eruit getrommeld! Ik kreeg trouwens net een berichtje van iemand die voor mij heeft gependeld! Februari + een jongen! Mijn NOD is 6 februari chicks! DUIMEN!
Het weinige hcg dat ik heb op dit moment , zal ik al met jullie delen. *********************************hcg***************************
@ Zico gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed gaat! Geniet er maar alvast van! @ Mupkuh, succes vandaag en we horen wel hoe en wat he?! @ Linnie, hoe was't gister? Ahh... Lees net dat het leuk was, beter! @ iedereen, goedeeeeeee morgen!
Murnin' Delikipje! Het was superleuk gisteren! Ik had op de vorige pagina al zitten vertellen We hebben een cursus Djembé gehad, trommelen! Superleuk! We gingen alleen pas om kwart over 9 eten.. Pfff, wat had ik een honger.. Ik heb sinds gisterenavond ontzettende ongikrampen! Dacht ook dat ik gisteren ongesteld zou gaan worden en heb nu nog steeds het idee.. Pfff! Au au au!
Leuk Linnie, wel laat gegeten inderdaad.... Pffffff ze kunnen een zwangere toch niet zo lang laten wachten op eten Hebbie nog een ovu test gedaan? Echt gaaf die banner onder jou naam a home test may work today!
Hahahahaha Delikipje! Ik had het nog niet eens gezien joh! Maar ik had eigenlijk mijn NOD op 31-01 staan (volgens mijn eigen berekeningen) en als ik naar mijn ovutest kijk, dan zou ik pas 7 februari kunnen testen! Ovutestje heb ik vandaag meegenomen naar het werk, omdat het beter schijnt te zijn om rond 12 uur te testen! Ik deed hem nu elke keer 's avonds wanneer ik al veel gedronken en geplast had! Dus ik laat het jullie rond 12 uur weten! Maargoed, heb nu dus ongipijn! Misschien word ik wel ongesteld straks! Maar dat zou ook niet erg zijn!
Ja ik wist dat je NOD verschoven was inderdaad maar ik vond het gewoon leuk om eens te zien onder jou berichten dat werd een keer tijd! Ik weet 0 komma 0 van ovutesten dus 12.00 uur is het beste?! Ik ben zeer benieuwd! Het zou mooi zijn als je ongie word denk ik maar ik had ook krampen toen ik zwanger bleek he, nog effe hoop houden en veren voor jezelf! Ik show vandaag voor het eerst mijn beetje buik nu moet ik alleen nog leren mijn buik te ontspannen, ben zo gewent om 'm altijd een beetje in te houden, hahahaha.... Dat gaat niet meer zo goed
Jeeeeejjjjj! Wanneer ga je het buikje aan ons showen? *zegt met een babystemmetje; Linnie Zien,, Linnie Zien!* Nou Delikipje, dan mag jij zeggen wanneer ik moet testen!
Ja ik zat inderdaad te denken om ff een keer een foto te maken voor in mijn album maar het liefste doe ik dat als ik zo'n hele duidelijke buik heb, en vanmorgen dacht ik, heeee die heb ik al best Zal van het weekend eens ff kijken! Ik ga heel verstandig tegen je doen! Ik zou gewoon even wachten tot 14 dagen na je ei, zeg ik dat nou echt?! Ik ben heel nieuwsgierig en ergens denk ik eerder testen maar het zou jammer zijn als je weer een teleurstelling krijgt die misschien voor niks is! Ik zou proberen te wachten tot 6 of 7 feb... Maar dat is de verstandige kip die typt!
jaaaaaaaaaaaaaaa, Linnie wil foto zien van Delikipje haar zwangere buikje! Maar alleen als jij je er goed bij voelt! Maar gewoon met shirtje erover, das leuk! Gewoon om even te zien hoe ver je bent! Ik denk hetzelfde hoor Delikipje! Hoe later, hoe beter denk ik dan maar! Want als het raak zou zijn, dan is ie 7 februari zeker positief! Ohhhhh, ik vind het toch wel spannend hoor! Ik ga 8 januari een weekendje weg met mijn haantje, dus het zou super zijn! Ik wil me er niet teveel op verheugen, maar wie weet!
Linnie, nu geloof ik helemaal dat je zwanger bent! Je moet je bericht maar eens terug lezen, 8 JANUARI een weekendje weg?! Whahahahaaaaaaaaaa.... En jij mij maar "uitlachen" toen ik zo'n verwarde indruk maakte he Maar ik hoop het ook voor je meid! Ik ga zo hard voor je duimen en veren he! Ik zal een foto maken dit weekend inderdaad met truitje, blote buik foto's komen pas als ie lekker bol en rond is!
Whahahahaha Oeps! Ik bedoel natuurlijk 8 februari! We gaan naar Texel, omdat ik daar nog nooit geweest ben! Lekker met de boot in een SUPER schattig hotel! Echt zin in! Je zal het niet geloven, maar ben nog nooit een weekendje weg geweest met mijn haantje Mijn ongikrampen worden nu echt erg hoor! Weet je nog dat ik heel vaak heb gezegd dat ik dacht ongesteld te worden..? Mijn krampen zijn nu echt 10 keer zo erg! Ik denk toch echt dat ik ongi ga worden! Is ook niet erg hoor!
Heerlijk toch, ff lekker samen eruit! Ik ben ook nog nooit op Texel geweest, wel op Schier, we kregen een weekendje Schier cadeau van een oom en tante op onze trouwdag... Ik hoop dat jullie super weer hebben en lekker kunnen genieten samen! Ik weet nog niet zoveel van het hele cyclus gebeuren hoor maar als je 24-1 een posi ovutest hebt gehad kun je toch eigenlijk nu nog niet ongie worden? Volgens mij las ik ergens dat je op z'n vroegst 10 dagen na je ei ongie dient te worden? Maar ik kan ook niet alles onthouden he, misschien zit ik er wel naast! Whoeeehiiieeee... ik had ook superkrampen voor mijn NOD Blijven afwachten en wat de uitkomst ook is, het is iig positief voor jou! Er staat wat te gebeuren!
Shier lijkt me ook leuk! Misschien moet ik gewoon eens gaan 'wadlopen' Uhhmmm, misschien iets té positief Weet jij trouwens al waar je heen gaat? Italië? Ik had natuurlijk zelf het idee dat ik mijn ei op 16 januari voelde, dan zou ik dus morgen ongi moeten worden toch? Ach ja, ik ga nu even niets meer drinken tot 12 uur en nog een laatste keer plassen en dan ga ik even een ovutestje doen! SPANNEND! Wat is het hier rustig trouwens..