[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies van me...

@Mupkuh....succes bij de dokter

@Zico van Harte Gefeliciteerd!

Ik hoefde vanochtend dus niet te testen want ben zwaar ongesteld geworden, nou ja op dag 33 van miijn cyclus is nog vrij netjes...dus op naar de volgende ronde!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jammer meis! Maar.... Nieuwe ronde, nieuwe kansen! We gaan ervoor! :D
    En.... Klussen als een malle! ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tja, alle andere kippen zijn WEL aan het werk ;) Nou ik ook hoor!

Wij weten het nog niet zo, had het laatst met haantje erover en die zei we zien wel maar hij had van een vriend gehoord dat Parijs ook super is... Dus moeten binnenkort een keer samen gaan zitten, maar samen lekker thuis is ook al heerlijk dus we zien wel!

Ik vond Schier wel leuk maar wij waren in April en toen was het in het binnenland 30 graden maar op Schier best wel fris dus je kon nog niet echt zwemmen en op terrasjes was het ook nog wel fris dus we hebben veel gefietst :D

Oke, ik ben eruit! Als je vandaag weer een positieve ovutest hebt dan vind ik dat je een zwangerschapstest moet doen vandaag of morgen... Als ie negatief is moet je wachten tot de 6e of 7e ;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Arnhems kipje!

Dat is wel jammer voor je maar ook wel fijn dat je weet waar je aan toe bent he!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goed zo jij! Lekker aan het werk! Ik doe maar wienig, ik voel me beroerd! :(

Parijs is TOP! Ben er ooit met school geweest, dus niet echt romantisch, maar wel super leuk! :)

Ik ben er nog niet over uit.. Als ik me kan inhouden, dan wacht ik nog even! Ik ga gewoon mijn best doen!

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey ander Arnhems kipje :)

Ja tuurlijk wel jammer maar ben blij dat ik niet een cyclus van tig dagen blijk te hebben, 32 dagen vind ik de eerste ronde na 14 jaar aan de pil te zijn geweest nog wel vrij kort...ga gewoon weer fijn klussen straks als mijn :evil: weg zijn en dan zien we het wel weer :D Mannetje weer blij dat ie weer om de dag mag hahaha

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Arme ik :( ;)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Daar mag je zeker blij mee zijn Riedel! En ook met het feit dat je haan het prettig vind om om de dag te klussen! Lees hier vaak dat vrouwen zo graag willen maar de mannen niet!

@ Linnie we horen het vanmiddag wel als je getest hebt! Hoop dat ie weer positief is :)

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh sorry Linniekip!...zo bedoelde ik het niet hoor :oops:

10. judibi

judibi Bekend lid

goeiemorgen! ik heb tig pagina's terug al eens een berichtje geplaatst, maar het gaat zo snel hier :) ! iedereen die zwagner is: gefeliciteerd!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah ja Delikipje...hij vroeg laatst al heel voorzichtig "Als je zwanger bent kunnen we toch nog wel sex hebben he? "...die schrok zich al dood bij het idee 9 maanden droog te moeten staan hahha
    het is dat het niet goed is en het van mij niet hoeft anders had ie wel 2x per dag gewild pfff

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Judibi, jaaaa, ik herken je nog wel!

Hoe'st?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou Riedel ik heb wel eens gelezen hier dat het qua kanspercentage helemaal niet zoveel uitmaakt of je iedere dag of om de dag 'klust'

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Was maar een grapje hoor! Whahaha :)

Misschien ben ik straks gewoon een jaar niet ongesteld en ben ik heeeeeeeeeeeel gelukkig kippetje! :)

Maar ben blij dat je lekker aan de klus kan gaan! Haha! :)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee weet ik maar vind om de dag meer als genoeg hahha

Nou heb net ieder geval een account aangemaakt op Hyve moet alleen nog ff kijken hoe dat allemaal werkt :oops:

16. judibi

judibi Bekend lid

alles is goed hier, dank je wel :D

17. judibi

judibi Bekend lid

ik heb ook iets gelezen over die slagingspercentages. volgens mij als je beiden goed gezond bent, maakt het niet uit hoe vaak je klust, als je maar regelmaat erin houdt. en lol :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel:

Je kunt hier naartoe gaan http://onze-sksb.hyves.nl/ en je aanmelden daar dan moet Queeniekippie je ff toestemming geven en dan zit je in onze hyve. Verder vind je daar alle kippies die je kunt uitnodigen als vriendje!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi girls,

Ik heb maandag 18 februari 2008 om half 2 een afspraak bij de gyneacoloog. Net voor de 8 weken, ben ik super blij om hoor. Want 2 dagen later ben ik jarig. Dus dan kan ik het hopelijk vertellen aan onze ouders.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Toen ik mijn posi ovutest had, was ik heel bang dat ik niet kon klussen omdat mijn haantje wegging die avond.. Maar uiteindelijk lagen we 's nachts in bed en zei mijn haantje die ontzettend moe was; 'Zo, dan is het nu tijd om ons liefdesbeebje te gaan maken' Zo schattig! :)

Deel Deze Pagina