eh ja die lusten wel kippen. over kippen gesproken mijn schoonmoeder heeft kippen in de tuin( we wonen tijdelijk hier bij haar tot we hier ons eige huisje hebben ) wonen nu sinds een maand hier dus moeten opnieuw beginnen. maar komt goed ! hiervoor hadden we ook ons eige huis. ( maar dan in N.H ) mijn katjes zjin britste korthaar katten. die kat die je zit als background is een silver-tabby, noem hem ook zilver. zo mooi beest ![/i]
Meiden ik moet ondertussen ook nog wat werken hier hahahaha... Dus ben er wel ... maar ook weer niet....
Heb ik nou de goede toegevoegd? Zie jullie nog niet verschijnen.... Ging ff te snel allemaal voor deze oververmoeide kip...
geen probleem ! als je het niet erg vind verwijder ik die url hoor ! teveel onliners overal. als je wilt hyve dan kun je me prive message sturen !
Doe maar snel ja! Ik zie je nog niet in mijn vriendenlijst verschijnen, zal wel een vertraging inzitten oid
ik ben ff douchen e.d en blauwe lippen zoeken haha nee grapje ! of maak ik nou geen grapje? hmm.. en dan even eten dus tot straks! werkse nog voor de meiden die aan het werk zijn!
Veel plezier met je ondekkingsreis Nikikip! Wel eerst wachten tot de douche warm is he, van koud water kun je ook blauw aanlopen natuurlijk!