hallo kippetjes! hoe gaat het in het kippenhokje! Fijn mupkuh dat het bij de dokter ook goed was. en Zico (heb ik het goed?) ook zwanger? SUPER! Nu de rest nog! Linda voor jou komt het volgens mij ook wel goed. Die positieve ovutesten heb je niets voor niets! Last trouwens dat je lekker een weekendje naar texel gaat. Leuk eiland! kom ik vandaan! waar ga je heen? Ik ben nog steeds behoorlijk ongi bah zit nu op dag 5 en pas 2 dagen heftig. Wel al vanaf zaterdag helder bloedverlies maar niet zo veel. dus reken zaterdag toch maar als eerste dag van cyclus. Het heeft bij mij natuurlijk ook 47 dagen opgehoopt dus komt er nu allemaal weer uit nu even nog wat voor mijn werk doen. Maar dat moet op de computer dus blijf meekleten xxxx
Heerlijk, weer even lachen! Thanks! Lig weer onder mijn bureautje! @Juffie; Kom jij oorspronkelijk uit Texel! Wat leuk! Ik ga naar de Koog! Ben er nog nooit geweest, dus het lijkt me heel leuk! Alleen het bootttochtje lijkt me al fantastisch! HIhi! Balen dat je nog steeds zo ongi ben! Masar nog ff geduld en je kan weer gaan klussen! Misschien kun je ook ovutesten gaan doen? @Pooh; Hello! Hoe is het met jou? Ik heb wel besloten om er morgen een testje tegenaan te hooien! Ik heb er toch twee liggen (zaten bij de ovutesten)!
Whahahahaaaa... Linnie, HOOI jij er maar een testje tegen aan! Ik vind het nu al spannend! Hoi voor de rest van de kippies!
Ohhhhh! Wat erg! Er staat echt hooien! *lacht zichzelf uit* Er heeft iemand hier voor me gependeld en daar komt februari uit, dus dan hou ik toch nog een beetje hoop voor volgende week!
mupkuh, goed nieuws dus bij de dokter. Gelukkig! En wat een toeval, naar de gyn op die data, kun je het idd daarna verder vertellen... linnie, ik lig ook helemaal in een deuk om jouw spelfouten.....haha zwanger? veer veer veer Ik heb het gevoel dat m'n buik vanbinnen in de brand staat... BMM is hard en puntig..? Veel afscheiding, wit en korrelig. ruikt ook niet zoals normaal... (sorryvoor de details) Heb m'n haantje vertelt over dat smeppen. haha als het deze ronde niet raak is gaan we dat ook proberen.
oh en linnie, op mijn ovutesten is na 1 keer duidelijk pos. Daarna ook een erg licht tweede streepje te zien?
Mijn streepjes zijn nog steeds best donker van kleur! Heb er net 1 gedaan! En ben alweer bijna een week verder.. Ik nie snappie!
Whahhaaa... Lekker boerderij zal dat wezen En maar rond rijden over dat erf op de "sparta-smep" En jou haantje maar achter jou aan hollen de hele dag natuurlijk en de hooizolder op, whahaha.... Dan noemen we klussen toch hooien?!
heb (nog) geen ervaring met ovutesten. Ga ze deze ronde ook nog niet gebruiken. Mijn man vindt het idee maar niets volgens mij. Denk dat hij bang is dat het allemaal te geforceerd gaat worden. En ben het daar ook wel weer een beetje mee eens... maar aan de andere kant is het wel lekker dat je weet dat je daadwerkelijk een eisprong hebt!
Ik heb ze van Sensitest! Heel goedkoop! Mijn haantje dacht ik in eerste instantie dat ik zwanger was toen ikd e test liet zien! Whahaha! "Twee spreepjes, dat betekend toch zwanger?" Ik heb eigenlijk ook nooit gedacht dat ik die testen ging bestellen, maar voor mij was het meer een test om te kijken of er wat met mijn lichaam gaat gebeuren!