Riedelkippie, ik heb je gezien, je moet alleen je account instellen zodat je vrienden je hyves kunnen zien?! Ik kan nu niet op je pagina komen omdat je hebt ingesteld (denk ik) dat niemand je hyve mag zien... Dus ik kan je niet gezellig krabbelen of zo.......
@ Judibi, hopelijk is het vanaf nu hartstikke snel raak! Dit kippenhok werkt postief want er zijn al heel wat eitjes snel bevrucht hier!
net 4 jongetjes uit mijn groep aan de deur gehad. Waren aan het belletje drukken maar hadden niet door dat juf ze allang gezien had
Hey Riedel ik krijg nog altijd dit: Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen. Heb even gekeken hoe je het kan aanpassen: Je moet naar je profiel gaan en dan wijzig profiel klikken en dan staat er links een menutje en daar staat Privacy als je daarop klikt komen eronder een paar dingen te staan die je kan wijzigen dan moet je algemeen hebben en hier kun je je instellen wie wat mag zien en dan moet je bij profiel zichtbaar voor: neer zetten wat je wilt, vrienden of hyvers of iedereen... Maar op z'n minst openbaar maken voor je vrienden Hoop dat ik duidelijk ben?
Nou Deli heb het aangepast, mijn krabbels en profiel staat nu op "zichtbaar voor vrienden" dus zou nu goed moeten gaan.....
Ik zal even een flink wat BABYDUST strooien: ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* Ik heb maar meteen blauwe en roze gedaan Meiden pak wat je pakken kan!
Riedel, dan snap ik er niks meer van! Ik krijg nog altijd dezelfde melding... Misschien is onze vriendschap niet helemaal geaccepteerd
volgens mij had ik wel je uitnodiging geopend maar niet geaccpeteerd nu wel als het goed is Sorry hoor
Hahahhaa... Ik ga eens kijken, het valt ook allemaal niet mee! Maar wel raar want je staat wel in mijn vriendenlijst!
zo Pooh das nog een end weg hahaha maar wie weet is het eerder Nou Delikpje...ik ook niet meer snap!...ik ga nog wel ff kijken