Delikipje...heb mijn profiel even als test zichtbaar gezet op "voor iedereen"kijk eens of je er nu bijkan dan? Je staat idd bij mijn vriendenlijst dus is heel raar pfff heb ik weer
ja, dat zei ik net ok tegen me mannetje. pff dat duurt dan nog lang.... Weet ook niet of ik erin moet geloven, was meer uit nieuwsgierigheid maar juni klinkt wel erg ver, maar is al dichterbij dan volgend jaar... Had ik via astro tv... dus we gaan de goeie kant op...haha
haha nou idd....laat ze dan maar mooi zien dat ze allemaal ongelijk hebben en test dan gewoon maar ff de eerstvolgende test hartsikke positief!
@ Riedel, ik kom nu wel op je hyves maar er staat dat je krabbels nog prive zijn! Maar goed we zijn een stap verder, whahaha... Ik ken jou ook niet?!
nou meiden moet zo naar gymcursus. Net even prakje macaroni gegeten en zo weg. Vanavond pas laat terug dus kom morgen na mijn werk pas weer kijken. niet te veel kletsen he? dan moet ik zo veel bijlezen groetjes
Ja heeeeeel hard haha! Nee wel hard maar t was wel weer heel gezellig. Maar ben er wel moe van. Dadelijk lekker eten als mijn mannetje thuis is. Hij heeft zo zijn best gedaan om een avond eerder thuis te zijn! JEEJ JEEJ JEEJ! En dan lekker douchen en bankhangen! Jullie goed gekakeld zie ik!
Lekker, bankhangen met je haantje! Geniet er lekker van! Hier is weer veel gekakeld ja en ook gelachen Ik zit nu nog op mijn werk, overwerken Nog ff en dan ga ik ook naar huisje toe, ben ik ook wel aan toe!
mannetje lig met hoofdpijn in bad, arme jongen.. zo maar ff voor het eten gaan zorgen, pff helemaal geen zin in.
Hallo lieve kippetjes!~ Sorry dat ik niets meer heb laten horen, moest in overleg en ben daarna lekker naar huisje gegaan! Ik kan op internet! Jihoe! Ik ga even kijken of ik de foto van mijn ovutesten erop kan zetten
als ik van me ovulaietest uitga, zou ik over 8 dagen al kunnen testen.... ga m'n best doen om me aan me banner te houden.