Ik heb net gegeten en ga zo lekker op de bank zitten. Probeer ik overdag maar lukt niet, moet me soms echt verzetten tegen de moe heid.
Hey kipjes, Ik heb het zo druk dat ik bijna niet mee kan kletsen hahaha Ik heb nog steeds geen ei ondekt? moet toch een keer komen... Ben wel steeds misselijk als ik gegeten heb... Tja kan ook vermoeidheid zijn natuurlijk... Ga vanavond naar de Golden Earring. Das wel gezellig.... fijne avond nog en tot morgen doei doei
Potjandriedubbels! Ik krijg de melding dat het bestand te groot is.. En als ik hem probreer te verkleinen, dan pakt ie het bestand niet
http://onze-sksb.hyves.nl/album/19989395/SuperKippenSpionnenBrigade/UPyE/fotos/177682923/0/udN5/#media=0.177682923.udN5&searchhyver=&__state__=3
De foto staat in mijn album! Gelukt! Ik heb die van vandaag niet op de foto staan, maar die is net als de onderste en aan de zijnkant echt KNALroze!
heb ze bekeken zo zien ze er bij mij ook uit. Heb m'n mannetje nog ff laten kijken en ook hij zei dat ze hetzelfde zijn als bij mij.... pff wat zou het nou zijn hé...? met zo'n pos test op die data zou je idd verwachten dat je NOD dat 7 feb is zoals op je banner staat. ben benieuwd... Nog extra geklust rond je pos test?
Kan nog effe meekletsen, ik wacht op mijn bob hahaha. Mijn ovutesten zijn allemaal negatief. Maar als ik uitga van 33 dagen syclus moet ik nu toch een keer mijn ei krijgen ergens hahaha ik heb toch een vermoeden dat ik hem heel vroeg had? Toch goed dat ik al begonnen ben met ovu testen, krij ik misschien wat meer duidelijkheid over mijn lijf hahah. Spannend lin, dus over een poosje weet jij het ook hahaha ga voor zwanger zou ik zeggen! Poehkipje; thanks ik wens jou ook een fijne avond..
Jeps! Goed geklust! Als ik 7 feb een posi test heb, weet ik precies op welk moment ie verwekt is Ik ga nu snel! Ga ff zwemmen (jaja, heb me over laten halen) fijne avond
nou verwacht dat je snel wel pos zal testen... waar zou je ei anders blijven? haha vanaf welke dag van je cyclus ben je begonnen met ovutesten?
Ik wacht op een smilie hihihihh die van cb. Zijn wel erg duur trouwens, maar ach als ik het deze maand niet duidelijk krijg dan bestel ik ze wel, is wel wat goedkoper hahah....Als ik nou vroeg mij ei heb gehad, wordt ik dan ook eerder ongi? Dan zou ik al snel ongi moeten worden....