[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Schaduw, pffff dat geloof ik niet! Gewoon even een paar dagen afwachten en dan nog een test doen!

Als die vage streep er nu is zal die over 3 dagen al duidelijker moeten zijn!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! Ik ga er gewoon vanut dat ik het me inbeeld, dan kan het alleen maar meevallen! :)

Strooi toch voor allee zekerheid wat HCG deze richting uit ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou als ik jou berichten lees ga ik er nog VANUT dat je positief test! Whahahaa....

**HCG***HCG***HCG****HCG***HCG***HCG**

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat zijn de zenuwen Delikipje! :)

*houdt haar mandje weer in de lucht*

Ik wil er niet teveel over na denken, want straks valt het hartstikke tegen.. Spannend!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oke, Delikippie komt voorbij op haar praalwagen in de optocht en strooit naar Linniekipje:

Nu is er bijna niks meer over voor de andere kippies!

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ja ik wil je nu niet van je stuk brangen, maar ik had bij mijn jongste ook een streepje dat ik dacht: dat komt omdat ik graag een streepje zou willen zien, zooooooooooo licht was die.
    Toen ben ik naar de buurvrouw gerent en vroeg zie jij wat ik zie of beeld ik het me in? Nee hoor zij zag die ook!

Dus het kan meissie en dat in je EERSTE RONDE, perfect hoor!

xxx

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Delikipje; ik zie je al helemaal zitten op je praalwagen (zit hier met een bigsmile) :D

Miranda; Arrrgghhh, ik weet het gewoon niet.. Ik twijfel echt! Dus feliciteer me pas als ik straks een echte posi test in handen heb, misschien duurt dat nog wel even hoor! :)

Ik laat mijn haantje ook nog even niet weten, wil hem zo graag een echt positieve test laten zien! Dus ik hou het gewoon nog even voor mezelf (en jullie ;) )

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Moguuh Kippies

Oke Delikipje, mooi dat je op me Hyves kan haha, alleen wat ik zei hij staat nu op profiel zichtbaar voor iedereen dat vind ik niet zo fijn :(

Linniekip...Spannend meid...ik duim voor je hier!

Pfff ik heb me toch last van die stomme ongi. buikkrampen en heb et gevoel dat ik half leeg bloed hierzo hahah lekker he op de vroege ochtend :D

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik sprak trouwens nog wel een expert op het gebied van ovulatietesten en die dacht dat mijn ovulatietest niet helemaal positief was... Maar... ze zei wel dat ik dan waarschijnlijk net mijn ei gemist had! Maar dat maakt niet uit, want ik heb geklust als een malle die tijd! ;) En omdat de testen zo donker van kleur zijn, moet het in elk geval met mijn ei te maken hebben! :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dat heb je ook goed hoor Linnie, ik heb een goed gevoel en met mij dus meer maar goed het kan altijd anders uitpakken!

Maar uhhh, als je die positieve test aan je haan laat zien zegt ie vast, dus we moeten weer klussen, whahaha... Denkt ie nu juist dat het ovutesten zijn ;)

Ik heb ze trouwens bekeken en zie duidelijk de 2 streepjes :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=38621

Hier lijkt mijn test op denk ik.. Ik zag hier in eerste instantie ook niets op, maar als je heeeeeeeel goed kijkt zie je een soort roze schaduw! Alleen bij mij is het volgens mij nog wel iets lichter..

Bleh! Zullen we het nu weer over koetjes en kalfjes hebben?! :) Even verstand op nul en niet meer over na denken! :D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Riddle: Misschien moet je nog eens proberen om die instellingen weer te zetten zoals je wilde?! Het zou dan ook moeten gaan toch! En uhhh, vroege morgen?! Ik heb er al bijna een halve werkdag op zitten :(

@ Linnie: Jij kan onmogelijk je ei missen! Stelletje malle klussers ;) als die dingen aangeven dat je ei geweest is zitten jullie volgens mij nog goed, whahaha... En ach, het gaat om een vrouwenlichaam he, dan is er geen expert want we zijn allemaal anders :p

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Die link werkt bij mij niet :rolleyes:

Maar uhhh, koetjes en kalfjes?! Ja, heb je nog gemolken vanmorgen in alle vroegte?

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, ik heb ook nog steeds het idee dat ik die pijn in mijn liezen niet voor niets had! :) Het moet gewoon mijn ei geweest zijn!

Heb gisteren ook nog geklust en eergisteren, eereergisteren, eereereergisteren ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! Zo dadelijk ga ik ff 'hooien' ;)

"Boerin zoekt streep"

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha hoe laat was je wel niet al op dan Delikipje?

En ja ik ben ook al tijdje aan et werk maar toch voelt het nog wel vroeg aan, heb beetje opstartproblemen haha

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @ Deli....ja vergat ik nog op te antwoorden, ik zal vanavond die instellingen eens terug zetten op Hyves, als jij dan vanavond of morgen eens wil kijken of je er dan nog steeds opkomt? Kan hier op et werk niet op Hyves vandaar.... :(

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn haantje kwam naar bed en die gaat meestal tegen 01.30-02.00 uur slapen dus toen werd ik wakker en moest natuurlijk naar de wc weer en daarna kan ik me niet herinneren dat ik nog geslapen heb?!

Hij lag maar te draaien en te zuchten en te steunen... Hij had last van z'n keel dus toen begon hij ook nog te snurken........ om 04.30 had ik er echt genoeg van, ben uit bed gegaan en ben gaan werken :(

Nu mailde hij net dat hij ziek thuis bleef en lekker terug naar bed ging :cry:

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Riedelkipje; Je kan die instellingen wijzigen door boven in het menu (rechtsbovenin onder je foto) te kiezen voor 'mijn menu' en dan 'privacy' :)

Succes!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, dat schijnt toch niet altijd helemaal te werken... Of we zijn gewoon ongeduldig!

Riedel staat al in mijn lijst kun je d'r ook toevoegen... Ze staat boven aan bij mjin krabbels!

Deel Deze Pagina