[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh Delikipje; ik weet wat je meemaakt! Mijn haantje kan ook HEERLIJK snurken :( Het ergste is dat zodra hij zijn hoofd op zijn kussen legt, hij meteen in slaap valt en begint te snurken.. :(

En nu heb jij slecht geslapen en ligt hij er nu nog lekker in! Wat oneerlijk he?! ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja mega oneerlijk! Ik heb amper geslapen... En het ergste is ik was vorige week de hele week ziek, ook last van mijn keel en hoofdpijn en alles! Ikke naar mijn werk en uit werk elke keer direct mijn bed in zodat ik me toch niet hoefde ziek te melden.... Houdt hij mij de hele nacht wakker en gaat weer lekker het bed in :( en nu voel ik ook weer keelpijn opkomen... Als het doorzet meld ik me toch weer een keer ziek want anders word ik GEK!

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    goedemorgen kippies!

Jeetje wat kletsen jullie vrolijk door! hahaha
    alles goed hier?

@Deli: had hetzelfde vannacht.. ook mijn haantje is ziek en ligt nu met griep in bed.. :(

@Miranda: Veel sterkte met je kleine meid, hopelijk is het geen infectie!

@Linnie: Jeetje wat maak jij het spannend meid! ik duim voor je dat het een positest is en dat je volgende test overduidelijk zwanger aangeeft! :D

Mijn ongesteldheid wil toch niet echt doorzetten... heb nu 2 dagen last van bruinbloed ( :oops: ) maar wel teveel voor een inlegkruisje..
    Moet ik dit al tellen als ongesteldheid? of wachten tot het echt rood wordt? zo ja dan wordt m'n cyclus nog langer :confused:

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Linniekipje dat had ik al gedaan inderdaad maar Deli kon nog steeds niets zien of krabbelen bij mij....zal vanaaf veranderen en kijken of het nu wel gaat...

Ja die van mij lag ook heerlijk te snurken en dan zeg ik er wat van zegt ie doodleuk "ik snurk niet want ik sliep nog niet eens" pff daar kan ik zo giftig van worden :evil:

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee mijn haantje zegt doodleuk "sorry liefje, ik kan er niks aan doen heb zo'n last van mijn keel" draait zich om ademt 3 keer normaal en begint weer, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Misschien een beetje minder roken zei ik in al mijn frustratie, zegt ie een ander matras is beter (hij ligt nl. niet zo lekker meer) Hahahha... Ik heel boos, sinds wanneer krijg je keelpijn van een matras dan?!

Ah en nu vind ik 'm sneu, ziek thuis...

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha helaas maar al te bekend, eerst was het zijn kussen, dus nieuw kussen, nieuw matras alles.....nu is het te warm of hij slaapt dus nog niet eens en ook bekend, gaan we naar bed zegt ie "goh ben nog helemaal niet moe"...nog geen 3 minuten later snurkt ie....nou schiet mij maar lek dan hoor pfff :( ...ik ben al blij als ik binnen anderhalf uur slaap :(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik slaap wel snel maar als mijn haan dan een uur of 3/4 later naar bed komt word ik er wakker van, dat is ook sinds kort omdat ik er 'snachts uit moet om te plassen :( en dan kom ik niet meer in slaap...

Maar hij heeft wel gelijk wat het matras betreft maar goed, ik roep ook al weet ik hoelang dat we eens moeten kijken voor een andere!

Maar wel heerlijk dat ik niet de enige ben met zo'n haan!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mannen! *zucht*

Riedelkipje; Haha, die opmerking klinkt mij ook bekend in de oren! ;)

Delikipje; Niet ziek worden hoor! :( Veel pietamientjes slikken! :D

Day; Volgens mij moet je je cyclus gaan tellen vanaf de dag dat je helderrood bloed ziet.. Toch? Maargoed, weet het niet zeker, haha ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Day, morning!

Ja ze zeggen inderdaad bij helder rood bloed beginnen met tellen! Maar ben ook een menstruatie leek hoor ;)

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik zou het niet weten riedelkip.

dames, wat heb ik de komende 2 nachten dan goed en afgelopen nacht...... mijn haantje heeft 3 nachten en ikke dus het hele bed voor mij alleen, althans dat dacht ik want vanacht is de kleine meid bij mama komen liggen.

Ik ben diegene die gelijk in slaap valt, ik hoef mijn kussen nog maar te ZIEN en dan slaap ik al.
    Nee daar heb ik geen last van hoor!

hier gaat het verders wel lekker op de nodige klachtjes na.

xxx

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vooral na het klussen is mijn haantje binnen notime diep in slaap! :) En ik wil altijd nog even 'knuffelen' ;) (dat doe ik eigenlijk alleen maar om me op te warmen aan zijn lichaam) ;)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Na het klussen wil ik SLAPEN! Heerlijk! Hahahaha....

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ook hoor! Maar moet altijd ff heen en weer naar het toilet en dan ben ik alweer koud geworden ;) Dus ff opwarmen tegen mijn lieve haantje (hupsa, koude billen tegen zijn rug) ;)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou die "bescheiden" billetjes van mij zijn meestal niet zo snel koud, alleen koude voetjes hahaha... die doe ik dan wel eens tussen zijn benen proppen ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als ik mijn voeten tussen z'n benen prop, dan wordt ie helemaal gek! Ik heb echt ijsklompen! :)

Volgens mijn haantje zijn mijn borsten wel altijd warm ;) Hij wil ze gewoon vasthouden, de smiecht! :)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah ja dat ken ik, maar na het klussen inderdaad ff snel plassen en dan slapen hoor hahah me vriend zegt weleens dat ik op dat gebied net een man ben hahaha

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik wil momenteel helemaal niet meer klussen, moet me er echt toe dwingen/zetten!
    Ik wil het liefste gelijk slapen!
    erg he?

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nee hoor niet erg, ik heb dat ( tot grote frustratie van mijn haantje) eigenlijk meestal, ik ben niet zo'n klus beest hahha...nu moet het af en toe wel voor het goeie doel :)

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    had ik ook met de andere drie zwangerschappen daaruit kon ik opmaken dat ik zwanger was en de sterke urinegeur, maar niet aan de hand van pijn/irritatie aan borsten/tepels.
    Ik ga er nog niet vanuit maar het is wel heel frapant toch?

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Herkennen jullie dit?

Ik heb 5 dagen lang na mijn eisprong menstruatie-achtige kramp gehad.
    De 4de en 5de dag zelf zo erg dat ik er misselijk van werd.
    Nu is het weer minder, af en toe licht zeurderig gevoel(7 DPO)
    Nog nooit eerder op deze manier gehad en die mate.

Groetjes Jinky

Deel Deze Pagina