[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha.... Dat klopt wel, dat is bij ons ook zo maar goed, die dingen hangen ook de hele dag tegen elkaar aan te wrijven in een netje, daar zou ik het ook warm van krijgen!

Mijn haantje gaat altijd met zijn hoofd op mijn borst en dan zegt ie, hier ben ik thuis ;)

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Jinky,

Ik herken er wel wat van ja, heb het ook gehad, direct na mijn ei voelde ik van alles! Ik hoop dat het bij jou ook op iets postitiefs wijst!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaa..... Ik ben wel een echte kluskip! Bij ons is het ook de omgekeerde wereld met sommige dingen :D

Alleen na mijn bevruchte eisprong had ik ook echt geen zin, het deed me veel te zeer allemaal! Maar ja, soms moet je je even openstellen voor de ander ;)

Ohhhhh, wat vertellen we toch veel!

4. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hallo jinkie, nee dat herken ik niet echt! wel krampen heel erg maar niet het misselijke gevoel.

@riddle, ik had er juist héél erg zin in. Heb een nieuwe partner en daar doe ik het liefste iedere dag mee als de gelegenheid het toe laat. Het is gewoon heel lekker met hem maar nu........ nu heb ik er totaal géén zin in..... vreselijk gewoon!
    Oke, met mijn vorige partner ( papa van de kinders) was het ook niet fijn om sex mee te hebben, maar met de zwangerschappen deed ik het 1x in de maand mét veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tegenzin!

hahahaha het is ook niet te vergelijken he.
    maar toch het staat me nog wel bij. Hoe denken jullie hierover?

xxx

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    nee daar kan ik geen zinnig woord over zeggen....

en ja we vertellen elkaar heel veel...jullie zijn de enige buiten mijn manneke natuurlijk die dit allemaal weten haha. wel apart hoor :D

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Linnie = ultieme kluskip! :)

I'm lovin' it! :D

Ik ga nu even in details treden, dus als je het neit wil horen even de oortjes dicht! Mijn haantje houdt het geen uren vol, dus als ik een keer moe ben en hij wil graag, dan weet ik toch dat ik snel weer zal slapen ;) Whahaha :)

(hij zou eens moeten weten dat ik dit nu vertel :confused: )

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaaaaaaaa... Same here!

Alleen ben ik er nooit te moe voor, hij mag me er 's nachts voor wakker maken :oops: en hoofdpijn is ook geen smoes want de hoofdpijn gaat er juist van over :) en inderdaad het duurt toch geen uren dus waarom niet ;)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Precies! Zo denk ik er ook over! :D Why not?! :D

Maargoed, mijn haantje is soms ook wel moe hoor, dan ga ik er niet om zeuren! Ik weet dat het dan ook meteen HEEL lang gaat duren! Gheghe!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pfff wat een details he? hahaha....die van mij wordt weleens boos op zichzelf dat ie zo snel "klaar"is haha :D

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Same here,
    alleen de mijne kan het wel goed lang volhouden.... daarom als ik het beu ben draai ik me naar het standje waar dat ie snel van klaarkomt. hihihihihi
    zeg ik gewoon dat ik dat lekker vind maar in feite ben ik er dan sneller vanaf. erg he
    En als ik echt zin heb dan maakt het me niet uit hoelang wij bezig zijn.

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha onze haantjes doen ons wat als ze horen/lezen wat we hier allemaal over ze bespreken :)

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nee hoor dat weet ie ook wel dat ik dat zo doe..... hij weet hoe "gemeen" ik kan zijn!
    Hij weet dat ik veel klets hihihihihi
    Hij is af en toe ook net een vrouw dus dat maakt niks uit, hij kan ook ze lekker zitten kleppen net als ikke. Hij geeft nergens niks om. Hij is ook heel makkelijk gelukkig.

Ik ben heel nieuwsgierig aan het worden hoor nog maar 4 dagen en dan is dat mijn NOD dag!
    Het is iedere maand weer spannend he?
    waneer merk je eigenlijk dat het klaar is met ontpillen?

xxx

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou wij willen niet weten wat hun allemaal met vrienden bespreken volgens mij!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, mijn haantje zou heeeeel boos zijn dan! Whahaha!

Maar Miranda, dat heb ik ook hoor! Als ik zelf zin heb dan maakt het me niet uit hoe we het doen! Maar als ik eigenlijk wel een beetje moe ben, dan weet ik ook altijd hoe ik het snel voor elkaar heb! :D Hhihi! :D

En Riedelkipje; mijn haantje vindt het ook nooit zo leuk hoor! Ik vind dat juist een compliment :D

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha ja Linniekip zo kan je et ook weer zien inderdaad....

En Miranda ik heb geen idee wanneer ontpillen klaar is, zou ik eigenlijk ook wel willen weten ja, maar denk dat dat per vrouw verschit....

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden... Ik ben mezelf aan het bevruchten!

Heb echt een heerlijke bak met blauwe druiven voor m'n neusje staan, jammie :)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pfff kreeg toch even hele rare beelden voor me ogen na het lezen van de eerste zin :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhh Riedelkipje = vies kipje ;)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whahaha, ik ook! :) Wilde al bijna een berichtje sturen om te vragen hoe je dat deed?! ;)

Lekker druifjes! :) Ik ben mijn fruit vergeten :eek: Stom!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zit er een tegen mij over pietamientjes neemt ze zelf niks mee om d'r eigen te bevruchten!

Deel Deze Pagina