[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Ik hoop het echt! Gewoon positief blijven, mijn oma zei altijd:

"Als het goed voor je is, komt het je toe"... Dus ik vraag haar afentoe stiekem maar of ze mij een beetje kan helpen...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dan hoop ik dat het goed voor je is, klaproosje!

3. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Ik hoop ook voor jou, Delilah!

Wauw, wou dat het al 5 december was.... Heb met mijn beste vriendin afgesproken dat ik stiekem alleen ga testen en als ik zwanger ben ik nix tegen mijn man ga zeggen... (had ik ergens op deze site gelezen en vond het zo'n leuk idee!)
    Op 2e kerstdag gaan we met zijn allen eten met gedichtjes etc, dan schrijf ik een heel lief gedichtje voor hem dat hij papa gaat worden...

Dus ik hoop gewoon echt dat ik nu zwanger ben/word!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhhhh wat lief!

ik had laatst ook een gedichtje geschreven en wilde mijn man een kaartje geven met een gedichtje van het kindje erop, heel grappig geschreven maar jou idee is super-romantisch zeg!

Houdt jou man je menstruatie niet een beetje in de gaten dan moet je ook nog een weekje menstruatie nadoen als je zwanger bent, hahaha?

Het zou wel supergaaf zijn als het zo mag uitkomen als jij graag wilt! Ohhhhhhhhhhhhhhh, was het maar alvast de 5e he?! Wij leven samen mooi mee met al die kleine kinderen die al graag zouden willen dat het 5 december is alleen dan niet voor die man met die baard ;)

Ik moet er vandoor, ben nog wel geen mama maar mag wel regelmatig oppassen op mijn 12 neefjes en nichtjes, zo ook vandaag.... Kan ik mooi goed oefenen ;)

5. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Heel veel succes met oppassen!

Ja, ga dan inderdaad faken dat ik ongi ben, mijn moeder is rond die periode hier op vakantie, dus die kan me mooi ondersteunen!

Hoop dat als het zo is ik mijn mond kan houden tegen hem...

We houden elkaar op de hoogte! Heeeeeeeeel veel succes en ik duim voor je!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    of wat ook leuk is mocht 1 van jullie het weten voor sinterklaas ( een beker kopen met papa erop )zet zijn schoen neer bij de haard of ergens , komt ie smorgens beneden en zeg je sinterklaas is ook voor jou langs geweest ! kijkt ie in zn schoen en naar zn beker met grote letters papa erop :D dat lijkt mij ook heel gaaf ! :)
    ehm ja met kerst kan dat natuurlijk ook he :D

ik denk als het zover is, dat ik dat ook doe qua kado bij mijn moeder en schoonmoeder.. met voor de liefste oma erop ofzo :)

7. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Nikitje!

Wat een superidee! Vind ik ook errug goed!

Had eigenlijk gehoopt vorige maand al zwanger te zijn, dan had ik mijn moeder hier kunnen verrassen met een leuk boekje van Anne Geddes "voor Oma".... Maar is helaas toch iets anders gelopen...

Hoop dat het nu dus wel uitkomt! Wat ga jij voor je moeder doen? Sorry, lees net dat je ook een beker gaat doen.... Is hartstikke leuk, kunnen ze er elke dag van genieten!

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes inderdaad :) echt zou zo leuk zijn he !
    sinds 1,5 dag nu heb ik ook lage rugpijn , normaal zoiezo wel beetje last maar dit gevoel is hetzelfde als je ongi bent. vanmiddag op de fiets naar mn werk voelde ik het bij elke hobbel pijnscheuten erin. mischien heb ik dit keer een syclus van 28 dagen ivp langer.

mag ik wat vragen? als je ook last heb he in je bu ik qua steken, waneer voel je dat het meest en hoe voelt het bij jullie?

ik heb echt vlagen pijnscheuten in mn onderbuik(rechts/links ietsje lager dan je heup en wel vlakbij het botje) en als ik dan ff zo extra beweeg om te voelen voel ik het tegelijkertijd ook in mn onderug. alsof dat hele gedeelte aan mekaar strak vast zit .

en verder nu vanaf vandaag wat lichte scheute tiet/oksel gedeelte ( met diep in ademe voel ik 't of als ik mijn borst span/vooruit doe

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben alweer terug van het oppassen ze hadden alleen even 10 minuten gesprek op school dus ben net thuis en dacht ff snel nog lezen, Inderdaad een leuk idee zoiets van een beker!

Ik denk dat ik dan maar misschien eens een testje moet wagen 1 dag voor sinterklaas, dan kan ik nog wat leuks verzinnen, zou wel te gek zijn, vorig jaar kreeg ik een huwelijksaanzoek toen ik thuis kwam en mijn man vantevoren had gezegd dat er wat in mijn schoen zat, dit jaar een kindje zou wel supergaaf zijn zeg!

Hoorde ook over een boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" weet niet of dat een leuk boekje is?

Nikitje, die pijn scheuten ken ik ook wel, als ik net onder mijn navel een driehoek maak met mijn handen met de punt naar beneden heb ik dat gevoel precies op die plek waar mijn vingertoppen dan uitkomen, sorry beter kan ik het niet uitleggen, aan beide kanten... En bij mij trekt het dus vooraal door naar de binnenkant van mijn bovenbenen?! Zijn we er al gek van dames? Pfff.... Ik ga onder een hete douche want koud heb ik het ook continu!

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Hallo,

Eindelijk dames die hetzelfde hebben als ik...
    Ik heb ook steeds een zeurende pijn onder in mijn buik. bijna een maand lang pfff....Lijkt soms inderdaad op een blaasontsteking, maar dat is het niet. Tevens heb ik ook pijnlijke tepels. Helaas had ik dit vorige maand ook en toen werd ik echt verschrikkelijk ongesteld. Misschien nog wel aan het ontpillen. we zijn nu ongeveer 3 mna aan he proberen. mag over een week testen

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    waneer ben je gestopt met de pil ?

12. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja t zou erg gemakkelijk zijn als je met 1 symptoom wist dat je zwanger was... en nog beter zaadjes kopen in de supermarkt... hihi

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mink, spannend hoor!

14. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Ook een superidee! Zie m al kijken hahaha...

Argh, ja, die symptomen komen mij ook vreselijk bekend voor... Heb ook zo'n vol gevoel van binnen, net in het driehoekje dat je beschrijft Delilah... Heb ook continue krampjes...

Zit nu in de nachtdienst en lag vanmiddag zo half wakker op bed, toen bedacht ik me dat die krampjes/pijn hetzelfde zijn als toen ik bijna een spiraaltje kreeg (mijn baarmoeder was te klein)... Dan zetten ze een klem op je baarmoedermond... Dat gevoel is het een beetje, alleen dan straalt het inderdaad uit richting de (denk ik) eierstokken en verder naar de buitenkanten...

Heb het de ene keer koud, de andere keer warm... Er is geen pijl op te trekken!

Mink, dan zit jij ongeveer in dezelfde testperiode als nog meer hier! Leuk man, houd ons op de hoogte he!

O ja, mijn (.)(.) zijn ook errug gevoelig, maar dat zijn ze altijd rond deze periode, de huisarts heeft vorige week vastgesteld dat ik Mastopathie (cyclische borstklierontsteking) heb, dus helaas kan ik niet aan mijn borsten voelen of ik eventueel zwanger ben!

Hebben jullie (srry, ff klinisch) ook last van jeukende tepels? Soms word ik er helemaal gek van, vooral omdat je in het openbaar niet zo lekker kan gaan lopen krabben hahaha...

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi Mink, welkom hier! Erg spannend he! Nog iemand die in het zelfde schuitje als ons zit!

Nou Klaproosje, mijn borsten worden met de dag gevoeliger, eerder zei ik nog tegen mezelf je zult er wel op gelegen hebben snachts maar het houdt niet op en die jeuk? Ik heb meer een branderig gevoel?! Maar inderdaad in het openbaar ff lekker krabben zit er niet in voor je hahaha....

Vind het aan de ene kant hoop geven dat je dit allemaal voelt maar ik lees ook heel vaak van vrouwen die al maanden zulke symptomen hebben en toch niet zwanger zijn dus dan denk ik we houden ons met z'n alle gewoon voor de gek. Maar ja, wat je voelt is er toch!

Gewoon gezellig afwachten met z'n alle hier!

16. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Idd! Je lichaam kan je verschrikkelijk voor de gek houden... Of jij jezelf natuurlijk hahaha! Ach, we zien het wel, vind het gewoon wel gezellie, je vind zo wel lekker steun bij elkaar... En als het zo is, dan is het gewoon helemaal te gek! Niet dat ik geen traantje laat als het niet zo is hoor, maar dan gaan we gewoon weer proberen!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Maar wat ik me nou afvraag he, beeld je je dan in dat je dingen voelt of houdt je lichaam je letterlijk zo voor de gek dat je het wel echt voelt maar dat het geen betekenis heeft?

In eerste instantie dacht ik ja logisch als je iets heel graag wilt kun je makkelijk van alles erbij gaan voelen ineens tot ik nu zelf in dat schuitje zit en echt zeker weet dat ik het me niet inbeeld in ieder geval... Maar wat je zegt, hier vind ik wel steun thuis hoef ik niet te zeggen wat ik allemaal voel... Maar we zien wel idd, samen lachen, samen huilen hoor!

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    M0ggúh ladies,
    yes welkom mink! :)

jullie hebbe allemaal last van jullie tepels? ikke helemaal niet joh. wat moet dat vreselijk zijn als je in een winkel staat :p
    en ja wat jullie zegge met dat driehoekje, dat lijkt er ook niet op bij mij. waar zit nu precies je baarmoeder? op welke hoogte? :sillyme.smilie:

@ Delilah,
    dat vind ik ook vaag,hoe dat kan. ook aldenk je er echt niet aan, toch is het er.

ik heb contenu kramp vooral in mijn darmen ( denk ik? ) vanacht werd ik wakker met kramp in mijn buik (zo'n gevoel alsof je plots diaree heb) en werd er gewoon misselijk van. ik hoefde niet naar de wc.en viel weer in slaap uit eindelijk. het zal wel!
    gistere had ik bij elk boertje klein beetje zuur dat mee kwam. mischien slecht gegeten ofzo ( verse hutspot)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Ik herken die problemen ook heel erg in mezelf. Vlak voor de eisprong begint het bij mij en dan tot aan mijn ongi. Ik denk zelf dat het door het ontpillen komt en dat mijn ei dan niet kan springen ofzo.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey, Moggel, hahaha....

Nou wat je zegt, ik vind het ook hoogst irritant van die borsten, heb gelukkig niet mega jeuk maar wel branderig gevoel en af toe denk ik volgens mij zit er nog waspoeder in mijn bh, hahaha.... Maar het lijkt wel met de dag erger te worden en ik werk 40 uur dus zal ook maar niet aan mijn borsten gaan zitten hier bij al mijn collega's :D:D:D

Ik heb ook last van krampen hoor, moest gister ook errug vaak naar het toilet maar nou heb ik al jaren last van mijn maag en darmen dus daar kan ik niet echt wat uit halen? Brandend maagzuur heb ik ook flink de laatste tijd maar ook dat heb ik al jaren regelmatig, hmm... wist ik het maar alvast :D

Kunnen jullie wel met manlief thuis praten over alles wat je voelt of denkt hij ook dat je je van alles in je hoofd haalt?

Deel Deze Pagina