Ja zit wel op hyves, maar wet niet hoe dat werkt met al die links enzo..... verwijderd geloof dat het zo moet
Ahhh ik dacht al ik stuur je anders een persoonlijk bericht.... Heb die link hoor, zal je wel ff opzoeken op hvyes... Misschien kun je die link nu beter verwijderen hier anders heb je straks misschien heeeeel veel vrienden, hahaha
Dat kun je links doen in je menu bij profiel en dan hierachter neerzetten: Aangepaste titel: Wanneer u een aangepaste titel gebruikt wordt uw board status (member) vervangen door deze tekst. Om uw normale board status te behouden kunt u dit veld leeg laten. Maximaal aantal karakters is 30.
Nikipje en linniekipje, heb jullie ook toegevoegd maar zie jullie niet in hyves en heb geen openstaande uitnodigingen, snap er geen tok van, ben zeker kippig...
volgens mij werkt hyves ff niet meer ofzo, hahaha.... Maar ik zit nu nog op het werk en ik ga er vandoor, zie jullie vanavond wel weer kippetjes! "tok" vanavond!
ZOOO kom net uit met werk zie ik opeens dat ik 10! pagina's gemist heb! jullie houden wel van kletsen zeg! Oficieel kan ik volgens mijn banner nu testen maar ja zit in mijn eerste ronde en heb natuurlijk nog geen idee van mijn cyclus. Maar in iedergeval nog niet ongesteld nu. Wel hele zere rug al een paar dagen dus komt er misschien wel aan? Ga zo even eten koken kom zo nog wel weer terug. Niet teveel kletsen he moet ik zoveel bijlezen
hey juffie ! ook al rugpijn, hier ook heur ! heb net na het douchen spul op mijn rug gedaan, word het lekker warm. mischien dat het dan over gaat. about die blauwe lippen ; nou heb wel een beetje onderzoek gedaan , voor mij gevoel zijn ze wel donkerder dan normaal , normaal is de buitekant en stukje binnekant licht zoals je huid he?. maar nu zijn ze wel donkerder, ook lijkt het of ze iets dikker zijn, maarja kan ook ilussies zijn. en mn bmm voelt als een ei en rond nu. ik voel die 2 dingen niet echt meer. echt een rond zacht iets.