Haha Delikipje! Foutje! Nadat ik zo'n 150 keer naar mijn test had gekeken, ben ik zo de deur uit gelopen Ik liep echt constant op en neerm, had de test zelfs al terug in de verpakking gedaan! Dus telkens laatje open, test uit de verpakking en weer een minuut turen.. Whahaha! En toen vergat ik mijn fruit
Ahhh... Linnie, helemaal in de ban van de test... Dan snap ik dat je alles om je heen vergeet... Je mag wel bij mij een appeltje of mandarijntje komen halen hoor!
Ja, ik kom wel ff snel naar Arnhem Ik zit trouwens wel steeds meer te twijfelen of ik het mezelf heb ingebeeld.. Ik heb de test wel bewaard, maar ik mag er zeker niet meer op kijken vanmiddag?
Ik werk in Tiel Linnie, misschien is dat minder ver weg voor jou?! Je mag wel naar de test kijken maar je kunt dan niet meer zeggen of het een lijntje is ja of nee omdat het ook een indrooglijntje kan zijn toch? Gewoon morgenvroeg weer over zo'n ding plassen!
Rotterdam - Tiel, dat is wel te doen! Maar jij bent toch vroeg begonnen, dan kun jij beter naar mij toekomen! Neem ff een stuk of 5 zw-testen voor me mee plies Trouwens, wisten jullie dat als je blanke nagelijk op je test smeert, je het streepje altijd zal blijven zien?! Leuk he?! Misschien wisten jullie dat al, maar ik niet!
Nagellak is dat dan niet met dubbel L... Maar nee, dat wist ik niet, had ik het maar geweten... Mijn plusje ziet er een beetje smerig uit nu, heb 'm wel bewaard! Hmmm... Even naar Rotterdam?! Zou het zo doen maar ik ben zooooo moe en ik moet vanavond oppassen dus wil voor die tijd nog even slapen... Over 1 uur heb ik mijn uren gemaakt maar blijf misschien nog even iets langer, kweet nie!
hha ja is met dubel L... Ik moet nog tot kwart over 5 maar heb te weinig tampons meegenomen, had er 2 mee maar bloed zo hevig dta de laatste al in gebruik is ...pff dat ga ik niet halen ben ik bang haha heb ik weer
Kun je niet lenen van een collegatje? Dan duurt de dag nog wel lang voor jou! Kun je voorstellen, ik heb om 14.00 uur al 8 uur gewerkt Anders moet je een flinke prop wc-papier in je broekie stoppen, zit je ook lekker zacht
Tampons vergeten, altijd lastig! Is er niet zo'n automaat bij jullie op het werk? Of ja, even WC-papier ertussen! GOOD LUCK! Ik ben ook moe, moe en nog eens moe! Ik moet vanavond nog sporten en daarna krijg ik vijf kwekkende dames op visiste!
haha ja zit al papier in want er is nu niemand van wie ik kan lenen, werken zo en zo maar weinig dames hier Goh dan ben je inderdaad wel heeel vroeg begonnen Deli....kan je gewoon je eigen tijden bepalen dan?
ik ga net naar toilet en wat blijkt ik verlies bruin slijm, niet zo goed. Sta net op vertrekken voor m'n werk. Is het dan ons nooit gegund?
Zico, probeer je geen zorgen te maken! Heel veel vrouwen verliezen dan nog een beetje bloed! Kijk maar bij de eerste symtonen! En anders bel je de HA of VK even om je gerust te stellen! Komt goed meid, ik weet zeker dat het jullie gegund is!
Zico, ik snap dat je schrikt maa je moet echt niet meteen het ergste denken meid! Heel veel vrouwen verliezen bloed in de zwangerschap en dat noemen ze gewoon een innestelingsbloeding, sommige zien het zelfs voor menstruatie aan zo erg... Dus kijk het even aan en probeer je geen zorgen te maken, doe je dat toch gewoon even bellen met de huisarts of verloskundige!