[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee Riedel, ik werk wel normaal op vaste tijden maar ja, ik dacht ik ben nu klaarwakker al uren dan kan ik maar beter gaan werken en vanmiddag als ik alleen in bed kan liggen wat slaap inhalen :D

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja misschien ook wel zo verstandig...lekker slapen zonder gesnurk :)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Alleen mailde mijn guppenkoppie vanmorgen dat hij terug het bed in ging omdat hij niet zo lekker was... Ik zei als je er maar uit gaat als ik thuis kom :)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhh arme jongen wordt gewoon et bed uitgeschopt hahaha

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik wil ook lekker naar bedje! :)

Ik moet nog sporten, heb ik al beloofd! En daarna meidenavondje, maar dat is uiteindelijk altijd heel gezellig! :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hij heeft me de hele nacht uit mijn slaap gehouden, ik heb geen medelijden vanmiddag hoor ;)

Gezellig meidenavondje... Hebben mijn meiden morgen maar ik kan niet mee :(

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Waarom kan je niet mee?! Jammer!

Ik wil naar huisje toe :( Echt geen zin meer!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had al andere verplichtingen... Ik wil ook naar huis, wil nog eerst wat afmaken... Heb al 8 uur gewerkt!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pffff hier nog 1 die naar huis wil....moet nog precies 3 uur werken...oei daar moet ik maar niet aan denken, word je ook niet vrolijker van haha

Nou Linnie ieder geval veel plezier vanaaf :) ....zal wel lukken als ik et zo hoor haha en morgen dan weer werken?

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh HEERLIJK! En straks lekker even dutten! Lekker zeg! :) Geniet er maar lekker van hoor! :D

Ik ga heel ff pauze houden!

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    linnie, als jij zegt dat je een streep ziet dan geloof ik dat! Doe er morgen gewoon nog één en probeer er dan een foto van te maken, voor het geval hij weer zo onduidelijk is... Dan kijken we ff met je mee.

zico, snap dat je nu gaat twijfelen maar idd er zijn veel vrouwen die dat hebben tijdens de zwangerschap en daar gaat het ook goed mee. Als je het nou echt niet vertrouwd en onzeker wordt zou idd ff de HA of VK kunnen bellen. Sterkte meid en hou ons op de hoogte.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hee pooh van de partij :D

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hi Pooh! Wanneer ga jij testen eigenlijk?

Ik denk dat ik nog heel even wacht met testen.. Als het lukt! :) Het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat ik pas echt volgende week donderdag mijn NOD heb, dus als het zo mocht zijn dat ik zwanger ben, dan moet ie dan zeker duidelijker zijn! :)

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    mijn banner zegt nog 9 dagen maar als ik van me ovutest uitga is het over 7 dagen. Maar het begint wel te kriebelen hoor om te testen, zeker nadat jij met je nieuws over je test kwam....pfff weet het niet..

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het is dat ik niet zeker weet wanneer mijn NOD is, maar ik zou het liefst pas na mijn NOD testen. Die onzekerheid over wel/niet positieve testen is helemaal niets! :(

Ik probeer nog te wachten tot volgende week! :)

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dat is ook zo, want als ik nu zou testen en hij is neg dan weet ik eigenlijk nog niks... schiet er dan dus eigenlijk niks mee op. Of hij moet pos zijn. Dus ook ik doe m'n best om nog een weekje te wachten....

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Slepen we elkaar wel door deze week heen! :) Komt goed!

Ik ga lekker richting huis! Moet nog boodschappies doen en daarna meteen eten koken en sporten! :)

Fijne avond! Tot morgen!

XXX

18. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dat is goed meid, we slepen elkaar er doorheen. Fijne avond. x

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Stress, stress, stress!

Ik heb mijn haantje mijn test laten zien (hij heeft er nog nooit 1 gezien, ook geen negatieve) en hij ziet het streepje OOK! :eek:

SPANNEND! Misschien toch zaterdag maar alvast testen dan!

Ohhhh, vind het echt zo zenuwslopend dit.. :confused:

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb nog niet alles bijgelezen maar Linda: Wat spannend zeg! Hoop het zo voor je. zou echt super zijn!
    nu de rest ook even lezen..

Deel Deze Pagina