Pfff.. Niet leuk zeg die onzekerheid! Is het niet om je cyclus die niet op gang komt, dan wel om een test.. Jeetje! Bleh! Hoe is het met jou juffie?
nog steeds ongi. pfff zit op dag 6. normaal was het dan alleen nog wat bruin, nu nog steeds helder rood. Wel minder aan het worden trouwens dus hoop dat ik er over een paar dagen weer van af ben. Dan wachten op mijn ei. Duurt ook nog zo lang! Ben vandaag beetje ongeduldig vrees ik. Gister had ik nog zo iets van 'het komt vanzelf', nu baal ik weer verschrikkelijk van die lange cyclus maar die onzekerheid is inderdaad gewoon ****!
Ik hoop dat je snel kunt gaan klussen en dat dit keer je cyclus wat korter is! Wel zo fijn! Ik zit nu op zo'n moment dat ik het natuurlijk SUPER zou vinden als ik echt zwanger blijk te zijn, maar als ik volgende week ongesteld ga worden dan ook! Ik heb in ieder geval wel echt ongikrampen! Niet te geloven! Dus weet niet zo goed wat ik nou van die test moet denken.. We shall see! Ik ga me snel omkleden, ga sporten! Kan me er niet zo toe zetten, maar heb het beloofd, haha! Tot morgen! Fijne avond! XXX
hey lin, zegt toch wel iets hé dat je haantje het ook ziet, toch? Maar we zouden elkaar er toch door heen slepen deze week om niet te testen... haha nee hoor meid, ik snap dat je nu eerder wilt testen, hoop het zo voor je meid! juffie, nou je bent er wel zoet mee zeg, vervelend zeg zo'n lange ongi. hoop dat het snel over is en je weer kan beginnen met klussen.
m'n haantje is trainen en ik zit me een beetje te vervelen op de bank...pff heb echt nergens fut voor.
haha, dat hadden wij gisteren. toen maar een patatje besteld... lekker en makkelijk. hij moet tot half negen trainen pff...
oh en ik heb echt een vreet bui... maar dan in lekkers. chips etc. en dat terwijl ik om half zeven een vol bord heb gegeten, bloemkool. zal me mannetje zo ff sms-en of ie op de weg naar huis wat lekkers mee wil nemen... de kast is leeg.
Hey Kipjes, Ik heb mijn ei ondekt hahahah ik was vanmorgen vergeten om mijn ovulatietest te doen, dus ik dacht doe hem nu maar en toen kwam er een dikke smile hahahah dus KLUSSEN! nu is mijn syclus als het goed is weer 33 dagen.... we zullen het zien... Spannend Linniekip ik ga voor je duimen..... Hey poohkipje we hebben hetzelfde gegeten hahah
Hallo Dames... Even een vraagje.. k zit even jullie teksten te lezen maar je kan toch niet eerder testen dan dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden? Groetjesss
Ja hoor Marit, je hebt testen die kun je 6 dagen voor je NOD testen. Maar het kan zijn dat je geen HCG genoeg hebt en tja dan heb je alsnog een nieuwe test nodig.
zat net op msn.... wordt ineens het beeld helemaal roze.... Moest de pc uitzetten en nu doet ie weer normaal?
oh oh...pc overload hahaha Nou inmiddels hebben we nog steeds niet gegeten haha weten het echt niet Aanstaand mama Linniekippie ...ik heb je uitnodiging voor Hyves ontvangen...thanx lief van je haha maar kan er al de heel avond niet op dus ik aanvaard em zodra ik er weer op kan Hier verder geen nieuws, nog steeds heftig ongesteld pfff...is et trouwens zou dat als je korter ongesteld bent als normaal of juist langer je ook later je ei hebt?
de tijd tussen je ongi en je ei kan elke maand verschillen, weet niet of dit ook nog beinvloed wordt door een lange of korte ongi.
mmm dus dan blijft het een beetje gokken ondanks alles...pff ja stel je voor dat je wel iets duidelijk weet he? zou toch heeel raar zijn haha
was net zo roze als een streepje op een zw test haha. sorry maar dat schoot gelijk door me hoofd, zat hier op de site te kijken toen het gebeurde..
haha nee hoor geen idee....ik heb ooit zoiets gehad maar dan in het groen haha en toen begaf tijdje erna mijn monitor het...
ohjee, das niet zo'n goed nieuws... het gebeurde op me laptop dus dat zou een nieuwe laptop betekenen... pff