[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    je tweede optie klinkt beter riddle

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha nou ja dat was et bij mij ieder geval..hoop dat dat bij jou niet zo is natuurlijk..

Maar oke ik ga ff lekker met een boekje op de bank :D

Fijne avond en vast tot morgen :)

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    fijne avond

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    liggen alle kippies op de bank en/of in bed vanavond... haha

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

hoe is het hier?
    Ik had even een vraagje, ik dacht dat ik een aantal dagen geleden mijn ei gevoeld had maar nu had ik vanavond ineens een hoopje rek baar slijm doorzichtig sorry voor mijn woord keus. Weet iemand of het kan zijn dat ik nu pas mijn ei heb of ga krijgen ik heb wel een week lang last van mijn onderbuik.

liefs maria

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    als het doorzichtig is en je kunt er slierten van trekken dan is dit nu je ei pas. tenminste zo is mij dat verteld

succes

7. maria04

maria04 Niet meer actief

Het was echt en klontje (sorry) en wel rek baar en het was een malig.
    bedankt voor je reactie

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    nu goed klussen he!
    wie weet is het raak deze maand bij je

ik had enkele druppeltjes rose/rood/bruin afscheiding/bloed
    heb geen ongiklachten nu

ach we zien het wel over een paar dagen

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Wij klussen om de dag en soms ook wel iedere dag. maar kan dit betekenen dat mijn nod dag ook later is?

jij ook heel veel succes.

liefs maria

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ik ga er niet vanuit hoor, ik zie het allemaal wel, ben nuchterder deze maand. Vorige maand wou ik het liefst meteen zwanger zijn maar nu heb ik er bewust toch een beetje afstand van gedaan. Zit ook minder hierop.

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen kippen uit dit kot,

Hier even een mailtje van mij, even om de stand van zaken op te sommen......
    * 2 druppeltjes rood/rose/bruinsig bloed gisteravond in mijn inlegkruisje. Verders geen last van ongi gevoel.
    * geirriteerde tepels. Het liefste niet aankomen want trekt door heel mijn lichaam zoooooo gevoelig zijn ze.
    * beurse gevoel in mijn liezen, ook als ik zit. het doet niet écht zeer.
    * pijn in mijn rechteronderrug, op de hoogte van mijn bekken.
    * gisteren sex gehad maar toen het kopje erin zat deed het zeer, net of ie ergens tegen aan kwam (bmm).
    * de bmm was zacht, tenminste daar leek het op.

Verders gaat alles goed hoor.

Hoe is het met de stressende kippen die snel kunnen gaan testen?
    Hoe is het met de zwangere kippen?
    Hoe is het met de pas ongesteld geworden kippen?
    Hoe is het met de zieke kippen?

En hoe is het met de kippen die ik nog vergeten ben?

xxx

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha met deze ongestelde kip gaat het wel goed hoor....beetje last van krampen en zo maar ja zit nu op dag 3 van mijn ongi. dus hoop dat ik het ergste heb gehad ...

Mogguh iedereen trouwens :D

Hallo? Is er wel iemand vandaag? :)

13. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi riedel, ik ben er ;)

Met deze ongesteldheidskip gaat het wat minder goed.. althans.. ik ben nog niet eens ongesteld :(
    Afgelopen maandag dacht ik dat het echt begon, had bruin bloed (moest echt een maandverband gebruiken)
    Dinsdag ook nog, woensdag werd het minder en gister was het zo goed als weg en nu kan het met een inlegkruisje af..

Ik baal hier echt van, want dat houdt in dat ik niet aan een nieuwe cyclus kan beginnen :(
    .. sorry beetje down nu ..

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm kan het niet gewoon een lichte bloeding zijn geweest deze maand omdat het toch een dag of 3 heb aangehouden?

Nou van mijn ongi. snap ik ook niet veel hoor deze maand hahaha...bloed half leeg man, heb ik nog nooit gehad pfff

:thumup: Kop op....Knuffies

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes!

Alles goed hier? Ik ben zoooo nerveus! Kan gewoon niet geloven dat mijn haatnje ook een sptreepje zag! :)

Hij was ook een soort gestresst! Hij had natuurlijk die ovutesten gezien, dus hij zei; 'Ja, ik zie een streep, maar die moet toch net zo donker zijn als die andere streep?' Dus ik zei; "Nee liefie, dit is een zwangerschapstest en dan geldt een streep is een sgtreep!" Moest best lachen om mezelf! :)

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhhh ik schaam me zo diep nu :oops: ....ik dacht al die tijd dat je het over een ovu-test had maar het is dus een zw.schapstest!

Sorry hoor haha nou gefeliciteerd dan maar!...Ga je nog een keer testen of zo?

Pfff nu ik nog haha loop achter

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het gaat om een zwangerschapstest inderdaad! Geeft niets hoor!
    Ik twijfel nog heel erg, want het streepje is heeeeeeeeeeeel licht! Morgen nog een testje wagen! :)

Maar mijn haatnje heeft dus nog nooit een zwangerschapstest gezien, want ja, ik laat hem mijn negatieve natuurlijk niet zien! Haha! ;)
    En hij zag het inderdaad ook! Vind het zooooo spannend! :)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *breek ff in*

Linnie, SPANNEND! Dus je gaat nog een testje er tegenaan gooien? Ziet er in elk geval super uit zo! VeerVeerVeer!

19. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Spannend Linnie! ik duim voor je! ;)

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Even een update-je van mij.

We hebben een hectisch weekje achter de rug. Jamie heeft namelijk maandagavond in het ziekenhuis gelegen.

We waren overdag lekker wezen shoppen samen, maar aan het eind van de middag werd hij wat sloom, wat rood in zijn gezicht en kreeg hij waterige, rode ogen. Dus we dachten eerst dat hij een griepje ofzo zou krijgen. Thuis hebben we hem getemperatuurd, en had hij al 39,9. Dus zetpilletje erin en toen op bed. Het zou wel afzakken dachten we. Niet dus. Horen we ineens een raar getik uit de babyfoon komen, terwijl hij niks hards in bed heeft liggen. Dus mijn hubby er naar toe, had Jamie een koortstuip. Hij lag te trillen en schudden in bed, en zijn ogen draaiden steeds weg. Toen hij hem oppakte was de stuip over, maar Jamie bleef zo slap als een vaatdoek en reageerde nergens op. Hij kreunde alleen maar.

Ambu gebeld, instructies opgevolgd wat we moesten doen, dus uitkleden, koude doek over zijn gezicht, en dan wachten op de ambu. Op den duur begon Jamie keihard te huilen gelukkig, dus dat zat wel goed. Maar hij bleef erg afwezig en gooide zijn hoofd steeds wat naar achteren. Dus toch maar voor de zekerheid naar het ziekenhuis. Daar bleek dat hij een onstoken keel, ontstoken amandelen en een ontstoken trommelvlies had, waardoor hij dus ineens zo'n hoge koorts had.

De dag erna mochten we weer naar huis, met antibiotica voor zijn ontstekingen. Die krijgt hij nu 3x per dag en dat gaat gelukkig heel goed. Hij heeft nu al 2 dagen geen koorts meer gehad en eet en drinkt ook weer helemaal als vanouds. Was wel ff schrikken. Vandaar dat ik deze week ook niet echt op het forum te vinden was...;)

Met mijn zwangerschap gaat het goed. Ben inmiddels alweer een dikke 13 weken zwanger, en heb net woensdag de 2e echo gehad. Alles zag er goed uit, de maag was vol, hartje kloptje goed, het mondje ging open en dicht en de beeb heeft nog ff naar me gezwaaid, hihi!

Zo, da's ff een heel verhaal, maar dan zijn jullie weer op de hoogte!

Xx

Deel Deze Pagina