[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo Queenie...dat is me nog eens een verhaal!

Pff vind het al eng om te lezen laat staan als je het meemaakt zeg, nou ben blij te lezen dat alles wel weer goed gaat!

Knuff

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Queenie; wat een verhaal zeg! Hopelijk ben je de schrik weer te boven.. We hebben je hier wel gemist, maar snap waarom je er niet was! Hoe gaat het nu met hem? Hopelijk weer goed! Jeetje!

Ik ben wel blij dat je er weer bent! :D

Ik heb niet zoveel tijd vandaag, zit op een andere vestiging! Maar kom af en toe wel even kijken!

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Gezellie...we zien je wel verschijnen dan :D

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, spannend zeg meid. Ik zei toch dat je zwanger bent ;)

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @iedereen; ja gelukkig gaat het nu goed met hem. Was idd schrikken hoor! Heb jullie ook wel gemist hoor.... En ik zie dat Mup zwanger is! Van harte! Super zeg!

Xx

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Queenie, dat is niet niks hoor als ze onverwachts naar het ziekenhuis toe moeten. En het is eng om zoiets bij je kind te moeten zien lijkt me al eng.

Jeetje, wat is er mis ik kan niet meer tikken..... hahahahaha ik tik er steeds naast en dan moet ik weer op die backspace drukken anders snappen jullie niks van mijn teksten.

Ik hoop dat alles nu heel goed gaat met het manneke. dat is nogal wat voor zo'n kleintje om ALLES ontstoken te hebben. Dus heel buis van euchstagius is infeite ontstoken?!
    Nou heel veel sterkte met het manneke en dat ie maar snel overal vanaf is, als ze ziek zijn vind ik altijd zo zielig.
    succes meid!

xxx

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @miranda; het gaat nu al weer heel goed met hem hoor! Net of er niks aan de hand is geweest. Nu is het altijd zo dat kinderen sneller er bovenop zijn dat volwassenen heb ik het idee...

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik breek hier ff in. Heb op een rustig avondje de eerste 100 pagina's gelezen van jullie kippensoap. Nu moet ik jullie ff vertellen dat ik gisteren van mijn werk naar huis fietste en op een donker paadje wat afgezet was met van die verkeersstremhekken zag ik een grote donkere massa op het hek.. dacht eerst dat het een jas was die iemand daar opgehangen had, maar toen ik er rakelings langs fietste bleek het een grote dikke bruine KIPpenkont te zijn! Ik dacht wat doet die hier zo in zijn eentje in het pikke(of kippe?!)donker op een hek 1,5 meter boven de grond! Ik moest gelijk aan jullie denken en hardop lachen. Hahahaha. Schrok best want was echt een grote kip en op schouderhoogte. Ik ben helemaal in de ban van de soap, hahahaha.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha past wel in die soap hier ja dat verhaal :)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Nata; :) Wat doet die kippenkont daar dan ook? Hihi! :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou welkom Nata! Bij deze vernoem ik je tot Natakip! ;)

En zo te horen voel je je al helemaal thuis tussen ons kippetjes :D Je ligt hier vaak plat van het lachen! Even wat afleiding na het lange wachten tijdens onze cyclus! :)

@Mup; ik zit zo in twijfel joh.. Ik voel van alles, maar ik ben bang dat ik straks heel teleurgesteld ben als de test toch negatief blijkt te zijn! Dus aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk weer testen, maar aan de andere kant ben ik bang voor de uitslag.. Dus duim ajb HEEL hard voor mij! :)

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @LindaS Ik duim voor je, mocht het zo zijn dan ben je dus wel mooi zwanger van die tarwekiemoliecapsules! Okay én van de zwemmers van je mannetje dan. :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het is inderdaad wel heel toevallig dat ik direct na het slikken van die capsules een eisprong had! En ja, mocht ik zwanger zijn, dan heb ik het denk wel een klein beetje te danken aan die wonderpillen :D

Trouwens, ik heb het idee dat Delikipje ziek is.. Anders had ze hier allang geweest! Ze was gisteren al niet zo lekker en haar haantje ook niet! Dus als je dit leest; BETERSCHAP!

Ik ben echt ontzettend moe, kan me niet tot werken zetten.. Jakkes! Ik ben ook veel te laat naar bed gegaan gisteren!

14. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Mag ik mij nu al kip noemen? Phoe, ff omschakelen hoor.. hihi. Ehh jullie snappen mij zo natuurlijk ook niet, laat ik wel jullie taal spreken dan.. ik bedoel dus: ik veer voor je Linniekip en had het over de zwemmers van je haantje, natuurlijk. Hihihi.

@Queenie Keine Ahnung wat íe daar deed, reed bijna tegen haar aan, maar dat kon ook niet missen met die kont. Ik beledig toch verder geen soortgenoten hoop ik hè, hihi. Lol.

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Hey Natakipje...ik heb precies dezelfde pendel uitslag als jij zie ik :) hmmm toevallig?

En ja Linniekipje miste ons delikipje ook al...denk idd dat haar haantje der heeft aangestoken...stout haantje!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @NataKip; nee hoor, zo gauw beledig je hier niet iemand! ;) We zijn hier heel wat gewend! lol:

@Delikippie; Ook namens mij beterschap!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    We kunnen wel een stootje gebruiken!

Wie werkt ons kippenlijstje bij? Ik ben daar zo ontzettend slecht in..

XXX

18. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @riddlekip Ja, dat zag ik ook! Idd toevallig.. maar we gaan voor roze in februari hè! Maar twee lieve kleine blauwe kuikentjes in april zouden natuurlijk ook van harte welkom zijn!

Ik wens jullie kippies vandaag een kiplekkere dag! Bijna weekend! (Voor mij al begonnen want had gisteren mijn laatste werkdag, joehoe!).

19. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik kan het helemaal niet hoor
    mijn NOD is 4 februari
    Hopelijk verandert dat snel en ook voor linnie. Dat moet deze maand allebei veranderen in rose hoop ik
    Ik VEER héél hard voor ons linnie!
    xxx

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Linnie, laat me rade alleen maar posi-ovutesten. Heb je geen foto van je zwtest. Dan kunnen we meekijken. Je zal niet de eerste zijn die een ontzettend lange cyclus dacht te hebben, maar ondertussen toch een ei heeft gehad en zwanger raakt.

Deel Deze Pagina