[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @linniekip Oh en je pendel klopt ook nog eens voor deze maand! Veer for you!

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Linnie, waneer ging je ook alweer testen deze week?
    Ik test maandag als ik dan nog niet ongi ben
    dat is mijn eerste NOD dag
    ik voel me helemaal anders dan vorige maand, een stuk relaxter. Heb het ook een stuk kouder maar tja buiten waait het ook lekker hard.

Mijn dochtertje is weer een stukje opgeknapt en is nu met de buurvrouw en haar vriend de stad in. Klaagt nog wel van d'r oortjes en neusje maar ze ligt al 3 dagen binnen terwijl ze verders lekker rond springt en danst ( op K3).

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah nou Natakipje...doe dan maar rose in februari...tja als ik dan toch mag kiezen :D

Ja Linnie laat ons je test eens even zien :D ...dat kan natuurlijk niet he? testen en het ons kippetjes dan niet laten zien ;)

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ik heb et ook koud :( brrr

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ben ik gelukkig niet de enige riedelkip, maar ik moet vanmiddag ook nog eens carnaval gaan vierne met de jongtens po school.
    gelukkig is het meiske al lekker weg en papa ligt nog prinsgheerlijk te slapen in bed, heeft de nacht gehad, vanavond de laatste en dan heeft ie weekend, joeheeeeeejjjjjj

ik ga nu naar shcool lopen en koud staan lijden. hihihihihi
    xxx

tot strakkies weer

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kipjes,

Zo kan eindelijk even meepraten, Ik heb het zo druk...

Natakip welkom in het hok...

Linnie; I told you! hahaha gewoon nog een testje doen, dan weet je het zeker...

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey hallo

ik sta ook in hyves bij ons kippenkot!

groetjes

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha veel plezier Miranda :)

pffff Riedelkipje heb niet zoveel zinnetjes meer om werkjes te doen vandaag :(

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Dan blijf je gewoon kletsen hahahah. De kippen slepen je er wel doorheen.

Idd delikipje is er niet, hmmm beterschap?

Ik moest gisteravond nog zo lachen om dat smili gezichtje op die ovu test hahaha nu weet ik zeker dat ik een ei heb ahahah, maar toch later dan dat ik dacht, dus lang leve de ovu testen....

10. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoelang moet je eigenlijk nog testen met ovu testen. Ik heb gisteren positief getest, moet ik dan vandaag ook nog testen?

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    zit nog steeds te twijfelen of ik aan de ovu-testen ga of niet ...ene kant wel handiger ook omdat ik pas mijn eerste pilloze cyclus achter de rug heb en dus niet precies weet wanneer me ei is maar aan de andere kant denk ik als ik daaraan begin ik het helemaal niet meer los kan laten hahaha

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    maar ja is nu zo en zo ff saaie tijd voor mij...eerst wachten tot ongi is afgelopen en dan wachten tot ik ongeveer me ei heb...boring! :(

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja die tijd duurt altijd het langst idd.

Ik wilde ook eerst zonder ovutest proberen. Maar mijn lijf doet gewoon raar sinds dat ik gestopt ben met de pil. Dus ik dacht ach haal gewoon een setje en dan zie ik het wel weer...
    Ik merk dat ik het toch prettig vind om te weten. Niet dat het nu raak hoeft te zijn, maar ik hou er wel rekening mee, dus effe geen alcohol.

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Wat ik zo raar vind is dat mijn slijm totaal niet lijkt op vruchtbaar slijm. Het is gelig en ontzettend veel (sorry voor de details) ik voelde het gisteren gewoon lopen? dat vind ik dan wel weer raar...

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nog niet eens een ovutestje gedaan, misschien vanmiddag nog even eentje proberen! :) Ben benieuwd! :D

Ik heb echt zin om naar huis te gaan! Ga vanmiddag nog even een kruidvattestje kopen! :D

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    jaaaah linnie wel testen vandaag, je bent gewoon zwanger hahaha

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ha hahaha dan klopt het wel he? hahah dat zou echt tegek zijn gewoon hahaha. Bij mij kan het niet meer ik val dan misschien onder februari hahahah

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    maar lieve kipjes ik ga even boodschappen doen, dus tot laters....

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    @Mink...ik had dat ook vorige maand....was mijn ei toen ...denk ik :)

Wat kosten die ovu-setjes eigenlijk zo'n beetje?

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Van CB zijn ze rond de 30€ maar je kan ze ook via de site bestellen en dan zijn ze een stuk goedkoper.

Normaal heb ik rond mijn ei glazige afscheiding en nu is het echt geel en drapperig. maar ach ik heb mijn ei denk ik dan maar hahaha

tot later

Deel Deze Pagina