Minkkipje, waar koop je die smileyovutesten? Die wil ik ook! Ik weet trouwens heel toevallig dat ik vóór 25 januari mijn ei heb gehad. Had eind november een echo omdat ik flink over tijd was en allerlei kwaaltjes had, maar toen zagen we dat de eitjes nog moesten springen want er zaten twee grote follikels op mijn rechtereierstok. Het was dus ontpillen, heb echt ELK kwaaltje gehad! Anyway, ik moest terugkomen voor een controle echo twee maanden later, afgelopen 25 jan. dus, om te zien of de follikels wel gesprongen waren en dus niet doorgroeiden. Ik was inmiddels al twee keer ongi geweest dus had niet anders verwacht en rechts idd geen follikel meer te bekennen. En bij mijn linkereierstok was te zien dat er net een eitje gesprongen was. Had zelf de 25e uitgerekend als mijn eisprong, maar is dus daarvoor geweest. De 24e dan denk ik. Leuk om te weten! Heb toen ook geklust 1,2 en 3 dagen vantevoren. Maar eisprongdag zelf (als het de 24e was) niet. Maar zou genoeg kunnen zijn als de zwemmers het lang volhouden. Denk dus dat ik mijn NOD heb op 4 februari, net als twee kippen hier las ik?
Goedemiddag lieve schatten! Ik schaam me! Heb jullie gister helemaal geen gedag meer gezegd en vandaag niks laten horen maar ik was gister zoooo blij toen ik om 15.30 uur naar huis mocht en had flinke koppijn dus had vandaag een snipperdag genomen.... Lekker naast het haantje in bed gelegen, schaam schaam! Welkom voor ons nieuwste kippie! Hoop dat je bent bekomen van die kippen-kont op schouderhoogte, whahaha.... Queeniekippie, ben blij dat je er weer bent en dat het nu allemaal goed gaat, hoop dat jij ook een beetje bent bekomen van de schrik! Linniekippie, wat maak je het toch spannend zeg! Morgen ga je dus nog eens testen? Ik zit aan mijn scherm vastgeplakt want wil het natuurlijk wel graag weten! Alle ander kippies ook hallo, bijna weekend dames?!
@Delikippie; niet ziek dus? Gelukkig maar! Lekker snipperen is nooit verkeerd, lekker lang weekend! Wij zijn weer bekomen van de schrik hoor, duurde wel even. Was woensdagavond pas weer rustig.. En idd, shame on you chick!
Daaaaaaaaaag kippen in het kot, Ik ga carnavallen op de school van de jongens....... ja ik ben verkleed maar weet eigenlijk niet als wat of wie.... gewoon mezelf maar dan zoals ik altijd was...... MAF! de jongens zijn, hoe kan het ook anders, piraat en comboy en het meisje prinses, maar vandaag is ze bij haar GROTE vriendin ( 24 jaar oud en jaaa hoor ZWANGER). Ik sluit af, veel plezier en ik lees vanavond wel weer een blz of 10 zodat ik weer bij ben met jullie gekakel. hahahahaha tok tok tok tok xxx
YES! bijna weekend! pfff ben er ook wel aan toe, zit heel gezellig de hele dag in mijn eentje hier....not Las trouwens net wat die ovu-testen kosten maar vind ze nog vrij prijzig zeg...nou ga dan deze maand nog maar even op de gok klussen haha
Have fun bij het carnaval! Ben ook weg nu, ff opruimen hier, snel onder de douche en als Jamie wakker wordt even onze haartjes laten knippen. Wordt ook wel weer tijd. Kom eind van de middag wel weer kijken! Xx
Veel plezier Miranda! Geniet er maar lekker van! Delikipje; Schaam je diep! We missen je wel meteen, dus dat is een compliment toch?! Ik ga morgenochtend testen en uiteraard laat ik het weten! Ik ga nu echt ff iets doen! Dikke kussen XXX
zo ik ben weer terug van bodschappen doen. Man wat een wind hiero.... Ik voelde net hele nare steekjes dus ik denk dat mijn ei gesprongen is... hahahah Hoe kan een mens er mee bezig zijn he? hihi Ja ovu testen zijn duur. Bij die van CB krijg je een smilie als hij positief is. Maar die zijn ook rond de 30 euro/ Dan heb je er maar 7... maar ik heb nu nog 1 over. Mocht het niet lukken deze maand ga ik het volgende maand wel weer doen... Dan zijn we onderhand ook al een half jaar aan het proberen.
Hallo iedereen, ik hoorde dat het hier gezellig is Hoi Rid, alles in orde? Wij moeten zo naar dokter, ik gier van de zenuwen. x
Hey Suus! Ja is hier heel gezellig Kippetjes, Ik heb Suus van een ander saai topic hierheen gesleurd hahah....mevrouw was in de eerste ronde meteen zwanger!...asociaal hoor hahah nee hoor ben blij voor je Veel succes zo bij de arts.... Knuff
Hey Mink...nou denk dat ik nog maar ff wacht dan met die ovu-testen kopen, als ik over een paar maandjes nog geen beebje verwacht ga ik ze wel halen haha hopelijk komt het niet zover
Haha rid, tsja zeker aso! Wat is dat pendelen en wie doet dat voor je? Heb je trouwens de laatste keer je ovulatie gevoeld? Ik voelde het duidelijk en 5 min. kwam het bekende slijm te voorschijn. Allemaal veel succes hier! Tot later ik moet nu weg.
staat een topic hier over op het forum Suus....maar dat is meer voor de niet zwangeren geloof ik haha en tja ik dacht wel dat ik het oen had gemerkt iedergeval de periode eromheen dat me ei eraan kwam maar of dat nu nog weer gaat gebeuren weet ik niet, hoop het wel want dan ben ik iets zekerder van de periode van me eisprong...we zullen zien
Ja ik kan me voorstellen dat je eerst zonder testen probeerd zwanger te worden riddelkip... En suuskip welkom, dus helemaal vanuit america, toe maar.... Maar leuk voor je dat het in een keer raak was. Dit was volgens mij bij Delikipje ook het geval... succes bij de dokter... ga ook zo weer weg dus laters...
Ja lekker ga allemaal maar lekker weg en laat mij maar weer achter ...nou ja haha grappi...Fijne avond/weekend vast voor diegene die ik niet meer spreek
hey meiden, ff bijgelezen... @mink, over die ovutesten. je kunt stoppen met testen als je een pos ovutest in handen hebt. @queen, wat een verhaal meid. ben blij dat het nu weer beter gaat. @susanne, welkom en gefeliciteerd. enne, linnie... kan niet wachten tot ik morgen wat hoor over jouw test veer veer veer Hier nog altijd veel afscheiding, korrelig... sorry voor de details. vandaag lang uitgeslapen, moet vannacht werken.. pff miranda, las dat je maandag gaat testen... ahhhh spannend, succes meid ben benieuwd!