[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    heb je het zo zwaar meid....?
    ik zit met m'n gedachten bij jouw test haha dus kan me voorstellen waar jij met je gedachten zit..
    ga je morgen samen met je haantje de test doen?

2. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Welke kippies hadden nou allemaal 4 feb hun NOD?

Ik ga lekker drie gangen koken voor mijn liefie vanavond! Deze week is het definitief geworden dat hij per 1 april start in een nieuwe baan lekker dicht bij mij dus we hebben wat te vieren!

Ga nu boodschappen doen, tot kakels!

ps Wisten jullie trouwens dat wij eerder ook een leuk kletstopic hadden maar dat is gesloten! :( :( Ik ben dus heel blij met jullie! Ik mag toch wel blijven, hè?! :D

3. Peppie01

Peppie01 Actief lid

24 jan 2008
    124
    0
    0
    Nee, ik heb pas NOD 5 feb 8)

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @nata, mijn NOD is vlgs de banner 9 feb maar als ik uit ga van me pos ovutest is het 7 feb.

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    maar nata, wat is er 4 fab? jouw NOD is toch
    9 feb?

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    pffff mijn NOD is pas 2 maart hahaha daar word je ook niet blij van :(

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    gefeliciteerd nata, maak er een leuke avond van!
    tuurlijk mag je blijven, hoe meer kippies hoe meer gekakel..hah gezellig toch!

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik banner op 9 volgens laatste cyclus maar volgens waarschijnlijke ei 4 feb.

Spannend, allemaal dicht bij elkaar!
    Oooooh.. dat wordt ergens vast wel roze volgende week!

Ik voel trouwens niet echt veel. Beetje weeig gevoel in mijn buik, lijkt net of ik helemaal de zenuwen heb. En heb nogal last van wisselende stemmingen, haha. Heb leuk gedichtje voor mijn liefie geschreven om mijn bui van vorig weekend een beetje te compenseren, geef ik bij het voorgerecht, hihi.

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dat weeige gevoel in de buik herken ik wel.

en ja, volgende week moet er ergens wel iemand prijs hebben. Misschien wel eerder haha linnie gaat morgen testen... veer veer veer

10. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @riedelkip lekker meeleven met ons is ook leuk! wij leven straks weer mee met jou enz. meer dan twee weken spanning moet je ook niet hebben hoor.. ff rustig op je ei wachten kan ook geen kwaad af en toe, ik blaas ff wat positiviteit naar je toe.. er waaien ook wat veren mee, mooi hè!

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    En nu ga ik echt boodschappen doen! Zit denk ik ook wel een test bij :) Doegieieie

12. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    haha, ken de verleiding...

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    NOD Onbekend 8)

Ik ga morgen denk ik stiekem vroeg testen, want als ie dan positief is, kan ik hem verrassen! Ik heb mijn hoop een klein beetje opgegeven, maar aan de andere kant toch nog spannend... "Heel tegenstrijdig!

Mijn haantje weet niet dat ik morgen ga testen 8) Ik heb gezegd dat we donderdag pas weten, haha! :)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo kippetjes!
    zo lekker weekend! Net even etos zwanger worden pillen gekocht. stop met teunisbloemolie. Ook een paar negatieve reacties over gelezen, en ze zijn nu toch op :) . Die etos zwanger worden pillen zijn in iedergeval speciaal om zwanger te worden, dus kunnen geen kwaad! Weet een van jullie of ik dan ook nog apart foliumzuur moet slikken. Zit er wel in las ik, maar is dat genoeg?
    nou moet nog heeel veel hier in huis doen, morgen en zondag weg dus dan geen tijd voor.
    Laat de computer aan staan en kom af en toe wel even kijken..
    daag!

oh ja ben nog steeds ongi :( Niet zo veel meer maar toch, dag 7 nu. pfffff :(

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ohja linda vind het zoooo spannend! (moet je nagaan hoe jij je moet voelen! :)

16. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hey lin, waarom heb je de hoop een beetje opgegeven als ik vragen mag?

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik ga ff de was doen en daarna snel boodschappen doen. heb beloofd om lasagna te gaan maken...

ik kom straks nog wel even kijken.

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik bedoel meer dat ik mezelf niet wil teleurstellen, stel dat we het verkeerd hebben gezien.. Snap je?

Maar heb net stiekem in het fotoalbum zitten spieken naar zulke testen en de streep staat in elk geval wel precies op die plek!

Ik ben benieuwd of ik morgen dan meer zal zien, hoop het zo!
    Als het lijntje duidelijker is, dan ga ik die digitale halen! :D

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha Thanks Nata kan ik wel gebruiken, maar ik volg je raad op en ga me lekker alleen met jullie bezighouden de komende dagen :D

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Juffie, die Etos pillen zit genoeg foliumzuur in, de dosering is 2x per dag een pil, 's ochtends 1 en 's avonds 1 en dat is voldoende

Deel Deze Pagina