oke nou dan zet ik de gewone foliumzuur tabletjes even aan de kant. Die kostte toch bijna niets dus dat maakt niet uit!
Woeiii Linnieeeeee een streep is een streep dus hoop echt voor je dat ie morgen duidelijker is! Veer veer veer veer veer Alle nieuwe kippetjes welkom in het kippenhok! Zo ik ben er weer na een paar dagen hard werken....pffff wat ben ik moe. En toe aan weekend. Hier is t carnaval maar daar doe ik niet aan mee.....is niet mijn soort feestje haha. Wij gaan lekker naar een stel vrienden toe die niet in Brabant wonen dus das veeeeeeeel gezelliger! En jullie nog plannen voor het weekend?
Hoi, Ik zou graag een vraagje stellen ivm klachten na je eisprong: Ik weet dat als je niet zwanger bent, de klachten komen van het hormoon progesteron. Maar is het meestal zo dat je dan elke maand dezelfde soort klachten krijgt van die progesteron, of kan dat ook nog verschillen per maand? Gevoelige borsten en menstruatiepijn heb ik elke maand, dit keer ook, dus daar kijk ik al niet meer van op. Maar dit keer heb ik ook nog andere gekke dingetjes, die ik anders nooit heb, zoals statische electriciteit in mijn haar als ik ze kam, en ik ben enorm verstrooid en onhandig, loop overal tegenaan en laat vanalles uit mijn handen vallen, vergis me in woorden en vergeet vanalles. Voel me echt een kluns. Ook heb ik deze maand geen lage rugpijn, wat ik anders wel elke maand heb als mijn nod dichterbij komt. Wat denken jullie of wat is jullie ervaring? Kunnen de ongi-klachten zo sterk (en raar! ) variëren? Liefs, Gloria
@gloria, het vrouwen lichaam zit raar in elkaar, valt vaak geen touw aan vast te knopen.... Maar wat jij schrijft over verstrooid, onhandig, vergissen in woorden, vergeetachtig... dat heb ik vaker gehoord bij vrouwen die later zw bleken te zijn.. wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar dat valt mij wel op.... succes inieder geval en hou ons op de hoogte meid! wat had je voor klachten voor je NOD bij eerdere zwangerschappen? Wanneer ga je testen?
Iedereen een fijn weekend toegewenst! Weet niet of ik dit weekend veel online zal zijn, beetje druk. Morgen de hele dag op pad, zondag naar Ilse de Lange. In ieder geval tot heel snel! Xx
Ik zal er ook niet veel zijn, morgen de zolder opknappen en zondag op visite dus kom wel ff kijken maar zal er niet lang zijn. Voor diegene die ik niet spreek fijn weekend!
ik ga zo ff op visite en daarna werken... pff..... kijk morgenochtend als ik yhuis kom nog wel ff en anders 's avonds als ik uit me bed kom. Allemaal een heel fijn weekend!
ook van mij voor alle kippetjes een heel fijn weekend! Ga morgenochtend op tijd weg en kom dan zondagmiddag/avond pas weer thuis. Geen tijd om even hier te komen kijen dus.
@pooh81: bedankt meid voor je reactie! En ja laat ons hopen he dat mijn geklungel voor een goed doel is .. al wacht ik toch rustig af, ga me niets in mijn hoofd halen. Bij mijn vorige zwangerschap deed ik dat wel, bij het minste afwijkende dat ik voelde maakte ik mezelf al wijs dat het prijs was. Heeft me veel geld gekost aan nutteloze testen, en kon dat echt niet tegenhouden. Gek genoeg heb ik dat nu niet.. ik hoop dat die kalmte blijft duren Van mijn eerste zwangerschap herinner ik me niks meer qua symptomen.. is al zo'n 9 jaar geleden en was toen nog zo jong dat het eigenlijk allemaal zo'n beetje aan me voorbijgegaan is. Mijn tweede zwangerschap daarentegen is nog niet zo lang geleden en daar herinner ik mijn eerste kwaaltjes nog wel van. Ten eerste had ik geregeld ongipijn en gevoelige borsten en lage rugpijn, net zoals de andere maanden. Maar daarenboven had ik soms zo'n aanval van licht in het hoofd zijn, zo'n 5 minuutjes dat alles draaide en ik moest maken dat ik neerzat. Ook zat er elke keer ik mijn neus moest snuiten, een beetje bloed bij. Dat was voor mijn nod. Na mijn nod was hetgene dat ik mij nog het best herinner, de warmte-opwellingen. En licht misselijk. De rest van de zwangerschap: vreselijke aanvallen van pijn in de tepels. Hoop dat dit zich niet zal herhalen bij de volgende zwangerschap.. Dat was echt met een warm kersenpitkussen erop liggen en hopen en smeken dat het zo snel mogelijk weer over zou gaan, duurde echter soms een paar uren. Zo dat is het zo'n beetje.. Ik ga zeker en vast niet testen voor ik 1 dag overtijd ben, dus als ik woensdag 6 februari nog geen gezien heb, dan ga ik mij toch rustig richting winkel begeven denk ik.. om vanaf dan mijn kalmte volledig te verliezen, een test uit de rek te nemen, betalen en maken dat ik thuis ben.. om dan vervolgens vol ongeduld de uren af te tellen tot het slaaptijd is zodat ik de volgende morgen eindelijk kan testen.. hihi.. oeps sorry liet me even meeslepen Zover zal het wel niet komen deze maand.. zit nog maar in 1ste ronde. We hebben nog tijd Succes aan al degenen die ook aan het aftellen zijn! Liefs, Gloria
@nata, mijn NOD is ook 4 februari dus wie weet zitten wij ineens in het rose of blauwe hahahhahaha. @gloria, dat verstrooide herken ik ook wel en het ernaast zitten qua woorden. Ook heel erg vergeetachtig. Ik zit hier te typen en kan steeds bacspacen anders snappen jullie er geen sikkepit van terwijl ik normaal gesproken toch heel goed blind kan typen en snel ook nog wel maar nu komt er vrijweinig uit mijn vingers. Als ik met iemand zit te praten en dat duurt lang voordat ie klaar is met buurten ( 2 minuutjes maar) dan ben ik wat ik zeggen wou al kwijt. Ook had ik vandaag om half 5 afspraak bij dierenarts en die ben ik totaal vergeten. Terwijl ik het nog wel opgeschreven heb. Kun je nagaan! DOM DOM DOM! Ik krijg nu steken in mijn onderbuik alsof ze er een mes insteken. Geen ongi gevoel. Heb het ook echt koud nu en ik ben heel moe. Vandaag smaakte het eten me niet heb net 1 hapje genomen en zat tegen te eten. Mijn mannetje nam me apart en sprak me aan over dat ik mij te druk maak over andermans kinderen, normaal gesproken heb ik mijn weerwoordje wel maar nu barstte ik in tranen uit. Wat is er mis? Heeft dit ook met menstruatie te maken? Of met ontpillen? Ik ben nu anders dan vorige maand en idd ik heb ook last van stemmingswisselingen, gelukkig niet zo veel maar vandaag wel, althans ik denk dat het niet echt stemmingsisseling is maar gewoon dat ik boos ben op de moeder van die kinders en dat blijft bij mij zitten en kuur dat niet recht op andere af maar met een omweg. Snappen jullie het nog? Ik niet echt meer. hahahaha xxx
Snap het wel hoor @Miranda! Hormonen, emoties, spanning.. komt er wel een keer uit! Vandaag heb ik een blije dag (bijna altijd maar laatste week enorme stemmingswisselingen, aaaach.. arme wederhelft!) en mijn drie of eigenlijk viergangen dinertje/goedmakertje was een succes! Hij ligt nu lekker op de bank te pitten na een vermoeiende week.. aaah.. lieieief! Nu lekker douchen, klussen voor de lol want mijn ei is ALLANG geweest en slapen! Morgen weer een dag! Ik ga solliciteren. Mijn haantje weer op de racefiets. Oh en @Linniekip.. ik heb de moed ook een beetje verloren.. maar dan toch, hè. Ik snap you wel hoor. We zullen zien.. helaas geen digitale CB hier maar wel de gewone CB test. Wij gaan hem zondag doen. Ik test voor het eerst met mijn Haan! Hihi. Ik verwacht niet zwanger te zijn én het is voor mijn NOD, maar de week erna doen we hem weer op zondag, als ik dan nog niet ongi geworden ben tenminste. KEEY MY WINGS CROSSED! Voor alle kippies! Tok to you tomorrow! (Ja, ik kan wel tokken hoor! ) XXxxx NataKip!
slaap lekker iedereen, ik duik mijn bedje in. ben erg moe, morgen hopelijk uitslapen als mijn kinders mij willen laten liggen. Ze zijn met vieren maar ze zijn ook constant met elkaar bezig dus ik denk dat ik blij mag zijn als ik de half 9 morgenvroeg haal. trusten xxx
goedemorgen kippies dacht kijk nog even of er al bericht is of linda al getest heeft. nog niet dus. is ook nog wel erg vroeg natuurlijk! ik ga nu weg. lekker naar mijn zusje en naar vrienden! daag! xxx
goede morgen dames, ben net thuis van me werk..pff... geen minuut stil gezeten, was echt onwijs druk... straks lekker m'n bedje in, heerlijk.. Nog niks van linnie vernomen..? Ben zo nieuwsgierig..
ik ga nu toch maar een tukkie doen, me ogen vallen bijna dicht haha. Hoopte nog wat te lezen van linnie... helaas, probeer het vanavond als ik wakker wordt nog wel even. Iedereen een fijne dag toegewenst.
Goedemorgen kippetjes, Hier even een berichtje, ik hoef niet meer te testen! Mijn ongi heeft zich net aangediend. Dus bij deze even de banner opnieuw maken want heb kortere cyc;us nu. xxx