[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @miranda, balen meid van je ongi! Maar gelukkig een kortere cyclus. Op naar de volgende ronde!
    xxx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Moet ik nu dan deze 31 dagen cyclus aanhouden of die van 33 dagen?
    Ik heb de cyclus van deze maand gedaan.

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

Nog geen Linnie?
    Spannend allemaal!
    Ik ga eerst maar es even douchen heb schandalig uitgeslapen!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ze zeggen dat je altijd je langste cyclus aan moet houden, is alleen lastig ivm je ei... want als ie toch korter blijkt te zijn mis je je ei. Maar dat wisselen van je cyclus kan ook nog te maken hebben met het ontpillen. Het enige wat je mijns inziens zou kunnen doen om zekerheid te hebben betreft je ei is ovutesten. vanaf de 10de dag van je cyclus...
    Maar daar moet je dan wel zin in hebben...
    x

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ach, we gaan nu maar gewoon weer lekker klussen om de anderste dag, dan kan ik hem ook niet missen he? En komt ie nu niet dan komt ie echt wel een keer hoor! Ik wil niet allemaal van die dure dingen doen (hahaha zeg ik die vorige maand al een 3 testen versleten heeft). Nee, we doen het gewoon nog ff zo!
    Thanks Poohkip, ga jij nou lekker naar je bedje toe!
    Misschien tot vanavond. Trusten meid!

xxx

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dat is ook een goed plan meid, gewoon om de dag. dan kun je h'm gewoon niet missen hé...
    ja, ik moet echt naar me bed, ben ook wel moe maar heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan slapen.... gek hé..

ben ook wel erg nieuwsgierig naar linnie d'r test. haha, m'n haantje zei net ook al; je moet naar bed joh.. Nog 1 kopje thee en dan ga ik echt.. :oops:

7. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @delikip Jou kon je toch ook 's-nachts wakker maken voor een kluspartij? En toen je zwanger raakte ff niet i.v.m. buikpijn? Wat voor buikpijn was dat? Ik dacht namelijk dat ik een blaasontsteking te pakken had vannacht, maar branderige gevoel was snel weg maar de buikpijn was/is er nog. Wordt wel minder, maar is wel erg raar na al een week weeig gevoel in mijn buik.. hmm.

8. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    En natuurlijk goeiemoggel to alle kippies!

Ja, ik checkte ook meteen de banner van linniekip! (Heb 100 pag. meegelezen dus inmiddels leef ik wel mee hoor!)

Wij gaan vandaag gezellie naar de Veluwe / Apeheul o.i.d... Haantje is klaar met douchen dus nu ga ik.. doegieieieie.

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    nou kippies, de pc ga ik nu echt uitzetten. Ga naar me bedje..... Tot vanavond!

Enne Linnie, ik veer heel hard voor je!

xxx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Veel plezier vandaag nata, wij gaan naar de carnavalsoptocht alhoewel ik er geen zin in heb, ben veelste moe en het het koud.
    Haha maar moet voor de kids he?!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja Miranda dat heb ik ook...ik ga ook om de dag klussen straks omdat ik dus ook niet weet hoeveel dagen mijn cyclus nu wordt...fijn he? haha

Nou meiden fijn weekend en ik lees jullie snel weer

Linnie....Succes! :D

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Linnie?
    Waar ben je nu? Laat ons niet in de steek he?
    Wij willen nu weten wat de uitslag van de test is?
    Laat ons niet langer in de spanning zitten en vertel ons de uitslag nu, kom alsjeblieft op met die test!

Hier is het heftig aan de gang die ongi, geen ongiklachten alleen maar koud. Maar ik voel het wel lopen ( sorry voor details)

xxx

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hmm, nog geen nieuws van Linnie.... Ben benieuwd!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Middag dames.... Nog geen Linnie nieuws zie ik?!

Spannend, dan kom ik straks nog eens kijken moet nu ff boodschappen doen :D

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Stelletje nieuwsgierige kippetjes!

Ik heb weer een test gedaan en zie nog steeds een heeeeeeeel licht streepje, maar had eigenlijk verwacht dat ie nu wel wat dikker zou zijn.. Ik ben dus de hoop een beetje verloren.. Misschien zie ik wel gewoon een schaduw ofzo.. Anders zou het streepje toch beter zichtbaar moeten zijn?! :(

Ik ga donderdag nog een keertje testen en daarna geef ik de hoop op hoor!

Maar lief dat jullie zo voor me geduimd hebben! Lieve schatten!

Ik ga nu ff mijn kippenhok schoonmaken! Tot zo!

Dikke kus

16. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rid en alle kippies hier, fijn weekend.
    Hoi Linni ik wil niet meteen de ervaren zwangere uit gaan hangen hier, maar mijn test streepje was 5 dagen terug ook nauwelijks te zien. 3 dagen later nog eens getest en veel duidelijker en ook sneller. Ik meteen ook een digitale gedaan, die kan ik je echt aanraden dan weet je het echt. Misschien vindt je dat wel iets te spannend nog? ;)

Ik hoop dat ik snel fijne berichten lees, het blijft zo leuk om te zien dat weer iemand zwanger is :D

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hoi Susanna, thanks! Maar ik heb donderdag al getest en de kleur is niet veranderd.. Hij lijkt zelfs lichter.. :( Dus ik doe donderdag nog een test en als het dan niets is, dan laat ik het er lekker bij! Geloof er al niet meer in..

Maar thanks iedereen! :)

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    :( Aw meid, en streepje is een streepje. Probeer die digitale joh. Die zijn zo duidelijk als wat! Ik blijf voor je duimen.

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb besloten om donderdag nog een Kruidvat-test te doen, die zijn ook gevoelig! En als ik dan nog een streepje zie, dan doe ik die digitale! :) Maar ik denk dat ie donderdag wel negatief is! En misschien ben ik zelfs wel ongesteld tegen die tijd, heb nu al sinds woensdagavond flinke ongikrampen, dus wie weet!

Ik zou ook blij zijn als ik ongi ga worden! Hoewel ik me dan wel zou afvragen hoe er een licht streepje kan staan.. Indrooglijntje misschien?

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linnie, jammer dat je nu nog geen duidelijkheid hebt zeg! Maar geen bloed geeft moed ;)

Moeten we weer tot donderdag afwachten, pffffff duurt dat toch lang zeg :)

Fijn weekend allemaal en Lin ik blijf duimen voor je hoor, je hoort wel vaker dat die streep pas na een paar weken duidelijk is dus het kan alle kanten nog op!

Deel Deze Pagina