Hey Nikikippetje, ik zou het ook niet weten hoor, die kleuren toestand daar beneden! Ik heb alleen echt giga pijn in mijn liezen, lijken wel of mijn eierstokken elastieken zijn en iemand ze de hele tijd aanspant! Waar halen jullie die goedkope zwangerschaptstests, heb er een van de DA gekocht die was bijna 8 euro.... Niet echt goedkoop om mee te oefenen, heb er een van Clearblue voor als de oefentest zwanger lijkt aan te geven....
Tokkie about me? Jep ben der weer! Moet vanaf pagina 28 teruglezen zeg, jeetje! Kakelen kunnen jullie wel zeg! Ja hoor! Als je me wil toevoegen PB me maar! Xx
grrrrrrrrrrrr hier dus hetzelfde he! bah.. ik voelde het echt.. jeuk aan ((... misselijk... alles maar neeeeeeee tis me weer niet gegund.. ben weer ongi geworden zojuist.. zo frustrerend!
Hey Kletskippen, sjonge jonge wat zijn jullie weer aan kakkelen geweest. Ben maar 1 middag weggeweest en kan nu al niet meer bijlezen. Zo even babyboom kijken.
Zo, ga nu ff Haan House kijken. Heb de helft al gemist, maarja. Komt dat ik eerst 13 pagina's bij moest lezen, hihi! Xx
Dagmar, wat jammer zeg...... Hou de moed er in he meid, het is je vast wel gegund alleen helaas deze keer niet.... Hoop dat het de volgende ronde raak is meid!
Queeniekippie, errug he dat gekakel van ons zo overdag.... Maar ja, het is ook zo gezellig hiero! Gelukkig ben jij ook weer van de partij!
Jeps! Ben der ook weer bij! Maar ga wel zo op stok, ben me toch een partijtje moe zeg... gelukkig heb ik nu weekend, kan ik ook overdag ff meetokken, hihi! Zal morgen ff checken of ik ook iets blauws kan zien...
Gezellig hooorrrrrr.... Kunnen jullie mij morgen weer lekker van mijn werk afhouden, hahaha. Ben benieuwd of er nog spionnen zijn met spannende nieuwtjes
Hey Kippetjes, Ik heb net wel een heel uur volgehouden niet te kijken op internet haha. ga net naar de wc alweer bloed. Gewoon 9 dagen ongi, normaal maar 3 ofzo.
Mupkippie, dat is wel erg lang he?! Heb je er ook andere kwaaltjes bij of niet? Hoop niet dat je ook al 9 dagen last heb van je buik en zo! Erg verslavend is het hier he?! Ik zat straks achter de tv met mijn haantje en zat ook te denken zo ff kijken maar dacht neeeee overdrijf niet zo, hahaha... We zitten trouwens ook met z'n alle op hyves dus als je ook hyves hebt?!
Knap hoor! Lukt mij niet... heb de laptop op schoot... mn hubby noemt mi al verslaafd. Vraag me af waarom...? Raar zeg, 9 dagen ongi. Heb je dat vaker gehad?
Sinds mijn pil stop heb ik dat nog niet eerder gehad meestal maar een paar dagen ofzo. Voor ik aan de pil ging was ik wel een dikke week. Tenminste dat zei mijn mamakip, weet niet of het echt zo is. Ik had een beetje buikpijn dus dacht daar komen de eitjes maar nee hoor weer bloed.
Ja klopt dat zei je, de eitjes komen, he wat jammer.... Maar wat ik hoor schijnt dat ontpillen erg lastig te zijn en kan flink lang duren! Misschien is dit wel gewoon jou "normale" cyclus van voor de pil, als jou mamakip het zegt zou goed kunnen toch? Wel vervelend hoor...
Bah, altijd maar dat wachten he, kan me voorstellen dat sommige meiden daar een keer helemaal moe van worden! (kan je hyve niet vinden trouwens)
Mijn hyves doet echt heel erg raar. Kun je die van jou in een pb'tje zetten. Probeer ik het andersom even.
Hahhaa, mijne doet al net zo vaag, heb een paar lui al 6 x geaccepteerd en als ik een uitnodiging krijg in mijn mail zie ik 'm op hyves niet?! Maar ik stuur je een pb'tje