Ach jeetje zeg! Dat arme kleine ventje! Ik hoop dat ie snel de oude weer is Qeunnie! En inderdaad, het is belangrijk dat hij veel drinkt ivm het overgeven! Ik begrijp helemaal dat jullie niet naar dat concert zijn gegaan, je kindje komt natuurlijk bovenaan! En zeker als hij ziek is, wil je hem niet bij iemand anders achterlaten.. Wel jammer dat jullie de kaarten niet meer hebben kunnen verkopen, maar het is niet anders! Ik hoop dat het snel weer goed gaat met hem! Daar duim ik voor! Dikke kus voor jou en je ventje!
Morguhhh kippies! Ik lig heerlijk voor de televisie met mijn laptop op schoot, was nog steeds niet helemaal fit dus ben nog ff thuis... Ga zo ff bij lezen! Hoe was jullie weekend verder?
Mogguh Kippies Ehhh ja Juffie ik wacht op mijn ei hahah domme ik @Linnie, beterschap nog meissie @Elf...Gefeliciteerd! Pff heb geen zin, Peter R de Vries was me veel te laat afeglopen, is op dat moment niet zo erg maar de volgende ochtend wel hahah
@ Queenie, meid, hopen dat de kleine snel weer een beetje is aangesterkt! Wat een gedoe met zo'n ziek kleintje he! Beterschap! @ Riedel, goede uitzending he van Peter. R. de Vries! Duurde inderdaad lang en dan moest jij nog wel zo vroeg op! Sterkte hoor!
@Riedelkippie; Hihi! Wist niet dat ik ziek was ..? Ik denk dat je Queenie of Deli bedoelt! @Deli; Nog steeds niet helemaal fit? Nou, gelukkig ben je lekker thuis! Laat je vanavond maar lekker door je haantje vertroetelen! Ik ga vrijdag lekker een dag vrij nemen! En dan lekker naar Texel! Zin in!
Goede morgen dames, ben weer thuis van me werk. Waren drukke nachten. Queen, wat een gedoe met die kleine, sterkte meid! elf, gefeliciteerd! Hier wat last van gevoelige borsten. Onder in me rug en onder in me buik, zeurend gevoel..... denk toch aan ongi... We zien het wel. Zo eventjes een paar uurtjes slapen, vanmiddag op pad voor gordijnen.
@ Linnie ik ga lekker ff bijkomen weet niet of mijn haantje me kan verwennen die was zelf ook niet helemaal fit... Maar goed, ik verwen me zelf wel Ohhhh lekker joh, jij gaat dat weekend met je haantje naar Texel, leuk! Hoop dat de week snel voorbij vliegt voor je!
zat net ff de verloskundigenpraktijk te kijken, was weer erg leuk.... Nu maar ff me bed opzoeken, kom vanmiddag nog wel ff kijken bij jullie. liefs
Truste Pooh! *jaloers* Ja, heerlijk naar Texel! Ik heb er zo'n zin in! Ik had trouwens zaterdag een feestje van mijn beste vriendinnetje, staat mijn haantjes ex voor mijn neus.. Bleh! En gewoon weer tegen mijn haantje zeggen dat ze hem terug wil en overal zo'n spijt van heeft.. Echt niet te geloven! Haha, moest ik ff kwijt hoor
@Linnie; Bah, vervelend zijn die he, die exen. De ex van mijn man zei ook een keertje tegen mij dat hem miste..."ja, niet als mijn vriend hoor, maar gewoon als vriend. Ik mis zijn armen om me heen.." BLERGH!
@Queenie; Jakkes! Laat ze dat maar lekker voor zich houden Mijn haantje en ik hebben ontzettend veel gezeik achter de rug met haar! Ze heeft het zelf uitgemaakt, maar had niet verwacht dat mijn haantje mij zou ontmoeten 2 dagen later Haha! Het eerste jaar heeft ze ons echt gestalkt, niet te geloven! En nog de moed niet opgeven, ik snap haar niet! Maargoed, al mijn lieve vriendinnen waren er en die pikte het natuurlijk niet! Whahaha! Heb ontzettend gelachen!
Nou, ben ook blij dat zijn ex lekker ver weg woont. Ik zie haar hoogstens nog 1x per jaar hier, maar als het ff kan ontloop ik haar. En mijn hubby hoeft haar helemaal nooit meer te zien. Laatst zelfs wilde ze me toevoegen op hyves... doet ze nou zo dom of is ze echt zo dom? Waarschijnlijk dus het laatste, hihi!