[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha :) Hoe bedoel je 'plaat voor je hoofd' ?! :)

Zijn ex vroeg ook waarom hij haar Hyves-verzoek al 3(?!) keer niet geaccepteerd had?! Ze is ook hoogblond, dus daar zal het misschien aan liggen ;) (niet persoonlijk bedoeld hoor, ben zelf ook blond)

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahahahahahahha tja

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, wat een domme mutsen zeg.. ;) Voel me niet aangevallen hoor.. me 2 blondie!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh dear, mijn ongikrampen houden nog steeds aan! Word er zo debiel van! Ik denk echt dat ik ongi ga worden hoor! Want als ik niet ongi word of zwanger ben, dan ga ik toch nog eens de huisarts bellen, want die krampen zijn echt verschrikkelijk! :(

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh bah, das ook niks aan nee. Ik blijf voor je veren hoor!

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ook blondjes....

Ow Linda hoop echt dat je snel iets weet....maakt niet uit wat als t maar iets is

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen kippetjes,

Ik kom pas net mijn bed uit :oops: en lag er gister om 9 uur al in.

@ Linnie, als je je er erg onzeker over voelt zou ik gewoon naar de dokter gaan. Want echt pijnlijke krampen lijkt me niet goed.

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ohhhhh Luie Muppie ;)

En ja Linniekip als het te gek wordt kan je het beter even laten nakijken anders wordt je er helemaal zo onzeker van waar het vandaan komt.....

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga donderdag nog een keertje testen en als ie dan negatief (of weer licht positief) is, dan bel ik de dokter om te vragen wat het kan zijn! Ik word er echt gek van! Maargoed, misschien ben voor die tijd wel ongesteld en dan ben ik meteen overal vanaf! Geen onzekerheid meer, lijkt me HEERLIJK! :D

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahha ja kan me heel goed voorstellen hoor Linnie...onzekerheid is zwaar kl*te.....zie er nu al bijna tegenop om al dat wachten straks weer te beginnen hahaha

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Maar we hopen natuurlijk nog steeds op een positieve test donderdag! Whahaha! Ga er niet meer vanuit hoor, maar het zou heel leuk zijn! ;)

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nee moet je ook niet doen, maar ja aan de andere kant blijf ik (en de rest) zeggen...een streep is een streep dus tja..... :)

VeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeerVeer

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Was ik weer...Linnie als je lang last houdt van zulke hevige krampen bel je toch eerder de ha, anders zit je straks in jullie weekend misschien te kijken!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... hoefde niet veel bij te lezen!

En tja... exen... Gelukkig heb ik er nooit last van gehad want die kunnen je het leven ook zuur proberen te maken wat ik wel eens hoor!

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee het is rustig vandaag.
    Miss toch een aantal aan de carnaval.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha idd...heb er gelukkig geen last van met mijn huidige vriend daar ben ik wel blij mee...

En ja Delikipje tis rustig he?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja misschien Yojo, als we een stel maffe kippen zien in het carnavals-nieuws weten we het zeker ;)

Maar ik ga zo ook weer even wat anders doen... Had bedacht als ik de hele dag zou blijven liggen ik alleen maar luier ga worden dus ga maar rustig aan een beetje rommelen in huis...

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha ja dat zou grappig zijn!
    Hier vandaag optocht maar tis niet zo'n mooi weer. Hebben ze gisteren meer geluk gehad.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja hier was gister de optocht dus die hadden het weer ook wel meezitten...

We gingen gister even bij mijn moeder koffie drinken althans dat was de bedoeling maar die stond met de kids bij de optocht die praktisch voor haar deur langs komt, dus stond daar mooi in de kou volgens mij heeft dat weer voor keelpijn gezorgd maar mijn nichtje en neefje stonden met een volle tas snoep te genieten daar dat was wel leuk om te zien...

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd das dan wel weer leuk.
    De optocht hier stelt niet zoveel voor. Daarom zijn we gisteren geweest daar loopt de man van mijn zus en mijn neefje ook met mee. Das veel leuker dan!

Deel Deze Pagina